חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מקדמים רעיונות טובים

מאת: ניב אבןקנין רוחני13/02/20171613 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איזה רעיון טוב יש לכם הבוקר? משהו מהפכני שיכול להציע שינוי מרענן לדרך שבה כל אדם בעולם המודרני או אפילו אנשים ממדינות העולם השלישי יכולים לנצל בצורה תדירה? לפני שאתם הופכים את הרעיון לכדי פטנט רשום קראו את הדברים החשובים הבאים.


מי מכין את המסמך

לאחר שכבר מבינים כי יש את הרעיון האדיר הזה שאיתו רוצים להתקדם הלאה ולממש את הפוטנציאל שבו מגיע השלב הזה שבו צריכים לחפש אחר איש מקצועי שיסייע בצורה הכי יעילה לקדם את העניין. בכל הנוגע לתחום של הפטנטים זה ראוי לאתר עורך פטנט שיוכל לקחת את כל מה ששרבטנו בצורה די חובבנית במחברת הרעיונות שלנו ולהעביר את כלי זה לכדי שרטוטים מדויקים ומפורטים בשילוב של כל הסעיפים שעוטפים את הרעיון הזה בצורה שתגן עליו בהמשך הדרך. אבל רגע לפני שמחליטים על ביצוע העבודה וההכנה של המסמך לשליחה לרישום ברשות הפטנטים צריכים להבין מה תהיה האופציה הכי טובה עבור אדם שכזה.


מה כדאי לחפש

מה שחוב לזכור כאשר מחפשים אחר עורך פטנט שיכירו את המסמכים החשובים האלה שאותם מגישים לאישור אצל הרשות הרלבנטית הוא שההשפעה של הבחירה של איש זה היא ניכרת מבחינת התקדמות הרעיון אל עבר אבטיפוס מוצלח. מאוד חשוב לוודא כי אותו עורך של פטנטים הוא כזה שמביא ניסיון רב שנים בתחום זה מפני שדבר זה אומר כי הוא כבר התנסה בשלבים שונים שהם הרבה יותר מתקדמים מלבד העריכה עצמה. אם זהו גם עורך דין בתחום הקניין הרוחני, מה טוב מפני שאם יעלו סוגיות משפטיות זה יוכל לקום ולהגיע אל דיונים בבית המשפט עבור הלקוח שלו הוא הכין את המסמכים.

 



תגיות המאמר: עורך פטנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ניב אבן

מאת: ניב אבןבניין ואחזקה - כללי29/10/201092 צפיות
צביעה נעשית גם לפי סוג החומר, וכאן חומר כמו ברזל מקבל מדף שלם של צבעים מתאימים.

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205602 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201801 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: ניב אבןעיצוב פנים08/11/192573 צפיות
איך יודעים ליצור את המראה המעוצב עבור חדר של ילד או ילדה ללא עיכובים מיותרים?

מאת: ניב אבןעיצוב פנים31/07/191994 צפיות
זה חשוב לבחור רהיטים שהם אינם יתר על המידה גדולים ובהם ניתן לבצע יותר משימוש אח

מאת: ניב אבןתעשייה07/05/191773 צפיות
מה היתרון של צבע אפוקסי עבור רצפה

מאת: ניב אבןאופנה27/02/193720 צפיות
מה צריכים לצפות מבחינת טרנדים לראות כאשר יוצאים אל סיבוב חיפוש שמלות ערב לחתונה בתל אביב שמציעה מבחר רחב של בגדים לכל אישה?

מאמרים נוספים בנושא קנין רוחני

מאת: tiloniקנין רוחני09/05/171685 צפיות
תשלום עבור רישום סימן מסחר מושפע מכמות האגרות ומסוג האגרות שיש לשלם, ממקרים לא צפויים של התנגדויות, מהיקף ההשקעה הנדרשת מעורך הבקשה ועוד. לאור כל זאת ניתן להבין כי עלות רישום סימן מסחר לא יכולה להיקבע מראש וכי היא יכולה להשתנות ממקרה למקרה ובכל מצב

מאת: רוני הכהןקנין רוחני06/02/171669 צפיות
הרבה לפני שפטנט מתקדם אל עבר שלבים מורכבים של פיתוח, תמיד ראוי שיתבצע חיפוש מקיף שלפיו יהיה ברור עד כמה הוא חדש ומקורי.

מאת: שרון צרפתיקנין רוחני23/11/161767 צפיות
תהליכים מאוד מורכבים שכן כדי שהמצאה תהפוך להיות פטנט רשום ומוצלח צריכים סוללה שלמה של בעלי מקצוע בתחום. מה כולל צוות מנצח להעמדת פטנט?

מאת: אופירקנין רוחני30/12/151888 צפיות
לעתים, נוטריון צריך לנסח אישורים המעידים כי הכתוב בהם – אכן נכון. ישנם כל מיני מסמכים שבלעדיהם לא ניתן לקדם תהליכים בארץ ובעולם. כך, למשל, אישור שאדם מסוים חי הוא אחד מאותם אישורי נוטריון המעידים כי האדם נותר בחיים.

מאת: ראובן ברמןקנין רוחני14/07/152150 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים www.epal.co.il מסביר בצורה פשוטה מהו פטנט, התנאים לרישום פטנט, תהליך הרישום, ועוד.

מאת: רוני אילןקנין רוחני07/02/148089 צפיות
המילה "מקוריות" היא מילה מרכזית ביותר בכל הקשור לדיני זכויות יוצרים. רוני אילן מסביר כי המשמעות שלה היא שהמקור של היצירה, בין אם מדובר בשיר, סיפור או פסל קינטי, הוא ביוצר שלה, כלומר שהיצירה תהיה הקניין הרוחני שלו ורק שלו.

מאת: אלעד שנירקנין רוחני24/12/138180 צפיות
חוק זכויות יוצרים קובע כי זכות יוצרים תהא רק ביצירה מקורית שהיא יצירה ספרותית, אמנותית, דרמטית או מוסיקלית ולא על רעיונות מופשטים. מהם התנאים לקיום זכויות יוצרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica