חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

גוגל מוצא פטנטים

מאת: רוני הכהןקנין רוחני06/02/20171668 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כולנו חשופים לפטנטים. פטנטים הם לא רק דבר ממוחשב הם הדרך בה אנחנו חיים, התרופות שאנחנו לוקחים, האוכל שאנחנו אוכלים וכן, גם אותו המכשיר הנייד שאיתו אנחנו עושים כמעט הכל. אבל הרבה לפני שפטנט מתקדם אל עבר שלבים מורכבים של פיתוח, תמיד ראוי שיתבצע חיפוש מקיף שלפיו יהיה ברור עד כמה הוא חדש ומקורי.


מידע פתוח לרווחת כולם

אנשים אשר בקיאים בתחום הפטנטים בצורה פרטנית ובקיאים בתחום האינטרנט ומה שהוא מציע לקהל הגולשים בצורה כללית יודעים כי גם מנוע החיפוש גוגל מציע את האפשרות החשובה לבדוק מידע לגבי פטנטים שכבר קיימים ופטנטים רשומים בצורה חופשית לגמרי על ידי מנוע חיפוש פטנט ייעודי פשוט ויעיל.

הגישה הזו אל המידע נעשית בצורה שהיא חינמית לגמרי, ומאפשרת גישה אל ספריות שלמות של מידע שאותן כל אדם אשר מבקש ליצור בדיקה מקיפה לגבי רעיון שהוא חושב לקדם אל עבר פטנט ראוי שיבדוק. באופן שכזה גוגל מקנה את הדרך הכי נוחה שמצריכה לא יותר מבקיאות בגלישה באינטרנט על מנת לחפש כמה שיותר ממידע שהוא רלבנטי לתחום הפרטני שבו רוצים להתחיל פרויקט של פטנט חדש.


לומדים מהמתחרים

עד כמה אתם רוצים שהפטנט שלכם יצליח ולא תתאמצו בעבודת פיתוח שתתגלה בתור לא רלבנטית מכיוון שהפטנט הזה לא עונה לקריטריונים של חוק הפטנטים שדורש המצאה שיש בה מן החידוש ולא כבר נמצאת בתור פטנט דומה או זהה לחלוטין? עבודת מחקר מקיפה כוללת גם חיפוש פטנט בצורה מעמיקה על מנת לוודא שמצד אחד אין כבר את הרעיון הזה בצורה קיימת, ומצד שני החיפוש הזה מאפשר ללמוד מן המתחרים שקיימים בתחום הרלבנטי ואפילו לחפש את הדרך לשכלל את ההמצאה כדי שתהיה בעלת ערך הרבה יותר ממשי ושונה מכל מה שכבר נמצא בתור פטנטים קיימים בארץ ובעולם.

 



תגיות המאמר: חיפוש פטנט


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אני דוגל בכתיבה צרכנית שבודקת את מהות וטיב השירות.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רוני הכהן

מאת: רוני הכהןנדל"ן ומקרקעין26/10/211698 צפיות
טרם ההקמה יש לדעת כי הקמה של מבנה חייבת להיות בהתאמה מלאה לחוקים.

מאת: רוני הכהןניקיון26/10/211488 צפיות
משרד לא מנקה את עצמו, והעובדים שנמצאים במשרד אולי אמורים לדעת לשמור על הסדר והניקיון אבל לא לדאוג לפעולות הניקיון השונות באופן יומיומי

מאת: רוני הכהןתחבורה ורכב - כללי28/07/213589 צפיות
קלנועיות נעשו הרבה יותר בולטות לעין בעשורים האחרונים, וככל הנראה אנחנו נמשיך לראות סוגים כאלה של כלי נסיעה חשמליים שהם פשוטים לתפעול וגם מאוד חכמים.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי18/05/211756 צפיות
זה קשור הרבה לבחירה של עיצוב פנים נכון, וקשור גם כן לבחירה של חברת ניקיון משרדים שיודעת מה נדרש ממנה על מנת לשמר את החלל הזה נקי מלכלוך ואבק.

מאת: רוני הכהןבניין ואחזקה - כללי29/04/211180 צפיות
העיקר במשרד הוא הניקיון שאיתו יכולים להעריך את כל ההשקעה בבחירה של מיקום אטרקטיבי למשרד בתל אביב,

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213830 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213961 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאמרים נוספים בנושא קנין רוחני

מאת: tiloniקנין רוחני09/05/171684 צפיות
תשלום עבור רישום סימן מסחר מושפע מכמות האגרות ומסוג האגרות שיש לשלם, ממקרים לא צפויים של התנגדויות, מהיקף ההשקעה הנדרשת מעורך הבקשה ועוד. לאור כל זאת ניתן להבין כי עלות רישום סימן מסחר לא יכולה להיקבע מראש וכי היא יכולה להשתנות ממקרה למקרה ובכל מצב

מאת: ניב אבןקנין רוחני13/02/171613 צפיות
איזה רעיון טוב יש לכם הבוקר? משהו מהפכני שיכול להציע שינוי מרענן לדרך שבה כל אדם בעולם המודרני או אפילו אנשים ממדינות העולם השלישי יכולים לנצל בצורה תדירה? לפני שאתם הופכים את הרעיון לכדי פטנט רשום קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: שרון צרפתיקנין רוחני23/11/161766 צפיות
תהליכים מאוד מורכבים שכן כדי שהמצאה תהפוך להיות פטנט רשום ומוצלח צריכים סוללה שלמה של בעלי מקצוע בתחום. מה כולל צוות מנצח להעמדת פטנט?

מאת: אופירקנין רוחני30/12/151888 צפיות
לעתים, נוטריון צריך לנסח אישורים המעידים כי הכתוב בהם – אכן נכון. ישנם כל מיני מסמכים שבלעדיהם לא ניתן לקדם תהליכים בארץ ובעולם. כך, למשל, אישור שאדם מסוים חי הוא אחד מאותם אישורי נוטריון המעידים כי האדם נותר בחיים.

מאת: ראובן ברמןקנין רוחני14/07/152149 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים www.epal.co.il מסביר בצורה פשוטה מהו פטנט, התנאים לרישום פטנט, תהליך הרישום, ועוד.

מאת: רוני אילןקנין רוחני07/02/148088 צפיות
המילה "מקוריות" היא מילה מרכזית ביותר בכל הקשור לדיני זכויות יוצרים. רוני אילן מסביר כי המשמעות שלה היא שהמקור של היצירה, בין אם מדובר בשיר, סיפור או פסל קינטי, הוא ביוצר שלה, כלומר שהיצירה תהיה הקניין הרוחני שלו ורק שלו.

מאת: אלעד שנירקנין רוחני24/12/138179 צפיות
חוק זכויות יוצרים קובע כי זכות יוצרים תהא רק ביצירה מקורית שהיא יצירה ספרותית, אמנותית, דרמטית או מוסיקלית ולא על רעיונות מופשטים. מהם התנאים לקיום זכויות יוצרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica