חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תשלום עבור רישום סימן מסחר

מאת: tiloniקנין רוחני09/05/20171684 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תהליך הקמת עסק רציני, עם תיק במס הכנסה, במע"מ, ספרי ניהול חשבונות, העסקת עובדים ושכירת מקום, הוא לא תהליך פשוט וגם לא זול במיוחד. לתוך כל הפרוצדורות החשובות וההכרחיות לכל עסק תאב חיים והצלחה, צריכים להוסיף גם את עניין התשלום עבור רישום סימן מסחר, עלות שאיננה קבועה ומשתנה בהתאם לאופי ולהיקף העסק, לתנאים ולנסיבות הרישום.

אגרת תשלום לרישום סימן מסחר

האגרה הבסיסית של עלות רישום סימן מסחר היא האגרה אותה יש לשלם עבור עצם הגשת הבקשה. אגרה זו משולמת עבור רישום הסימן בנוגע לסוג מוצר אחד בלבד, כך שבמידה וישנו רצון לרשום את הסימן עבור סוג נוסף של מוצרים או עבור מספר סוגים נוספים, הרי שנתבקש לשלם אגרה או אגרות נוספות. תשלום האגרה עבור הגשת בקשה לרישום של סימן מסחר בסוג אחד בלבד של טובין עומד על 1622 ₪ ואילו במידה שיש לבצע רישום של הסימן עבור סוג נוסף של טובין במסגרת הבקשה, יש לשלם אגרה נוספת על סך 1218 ₪, כך שבמצטבר, עבור מספר סוגי פריטים או מוצרים, נצטרך להיפרד מסכום נכבד יחסית של אלפי שקלים ויותר. חשוב לציין כי תוקף הרישום עבור סימן מסחר הוא עשר שנים מיום הגשת הבקשה ועד למועד חידוש הרישיון.

שכר טירחה

המרכיב הנוסף של עלות רישום סימן מסחר הוא שכר הטרחה שיש לשלם לעורך הבקשה, בדרך כלל משרד עורכי דין המתמחה בקניין רוחני ובדיני מסחר. שכר הטרחה משתנה ממשרד למשרד ומעורך דין אחד לרעהו, בהתאם לגודל המוצר והיקף העבודה שצריך להשקיע בתיק, וצריך להתחשב בכך כאשר מחשבים את עלויות תשלום עבור רישום סימן מסחר.

ניתן לבקש ולנהל תהליך של בקשה מזורזת וגם תהליך זה, כמובן, אינו ניתן בחינם ועלותו כ-800 ₪ למוצר, כך שאם מדובר על מספר סוגי מוצרים, הרי שגם פרוצדורה זו תעלה לנו כמה אלפי שקלים נוספים.

בעיות ברישום סימן המסחר

אלמנט נוסף, שעלול או יכול להביא להוצאה נוספת של כסף או של זמן, הוא האלמנט של התמודדות מול התנגדויות או בעיות ברישום סימן המסחר ובמקרה זה תידרש התערבות של עורך דין המתמחה בתחום אלא אם מראש תיאמתם איתו כי שכר טרחתו יכלול גם אפשרות להשקעה בכתיבת תיקונים והסברים להתנגדויות שעלולות לעלות.

לסיכום..

לסיכום, תשלום עבור רישום סימן מסחר מושפע מכמות האגרות ומסוג האגרות שיש לשלם, ממקרים לא צפויים של התנגדויות, מהיקף ההשקעה הנדרשת מעורך הבקשה ועוד. לאור כל זאת ניתן להבין כי עלות רישום סימן מסחר לא יכולה להיקבע מראש וכי היא יכולה להשתנות ממקרה למקרה ובכל מצב, מדובר על הוצאה של כמה אלפי שקלים בממוצע, אחת לעשר שנים, כאשר נידרש לתשלום עבור חידוש תוקף רישיון סימן המסחר.

למידע נוסף ושירותים מקצועיים בנושא רישום סימן מסחר, לחצו כאן -http://www.ssn-law.co.il/

 



תגיות המאמר: רישום סימן מסחר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222944 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221497 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223284 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222829 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21970 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213641 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211852 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא קנין רוחני

מאת: ניב אבןקנין רוחני13/02/171613 צפיות
איזה רעיון טוב יש לכם הבוקר? משהו מהפכני שיכול להציע שינוי מרענן לדרך שבה כל אדם בעולם המודרני או אפילו אנשים ממדינות העולם השלישי יכולים לנצל בצורה תדירה? לפני שאתם הופכים את הרעיון לכדי פטנט רשום קראו את הדברים החשובים הבאים.

מאת: רוני הכהןקנין רוחני06/02/171669 צפיות
הרבה לפני שפטנט מתקדם אל עבר שלבים מורכבים של פיתוח, תמיד ראוי שיתבצע חיפוש מקיף שלפיו יהיה ברור עד כמה הוא חדש ומקורי.

מאת: שרון צרפתיקנין רוחני23/11/161767 צפיות
תהליכים מאוד מורכבים שכן כדי שהמצאה תהפוך להיות פטנט רשום ומוצלח צריכים סוללה שלמה של בעלי מקצוע בתחום. מה כולל צוות מנצח להעמדת פטנט?

מאת: אופירקנין רוחני30/12/151888 צפיות
לעתים, נוטריון צריך לנסח אישורים המעידים כי הכתוב בהם – אכן נכון. ישנם כל מיני מסמכים שבלעדיהם לא ניתן לקדם תהליכים בארץ ובעולם. כך, למשל, אישור שאדם מסוים חי הוא אחד מאותם אישורי נוטריון המעידים כי האדם נותר בחיים.

מאת: ראובן ברמןקנין רוחני14/07/152150 צפיות
עורך הפטנטים ראובן ברמן מחברת אדיסון עורכי פטנטים www.epal.co.il מסביר בצורה פשוטה מהו פטנט, התנאים לרישום פטנט, תהליך הרישום, ועוד.

מאת: רוני אילןקנין רוחני07/02/148089 צפיות
המילה "מקוריות" היא מילה מרכזית ביותר בכל הקשור לדיני זכויות יוצרים. רוני אילן מסביר כי המשמעות שלה היא שהמקור של היצירה, בין אם מדובר בשיר, סיפור או פסל קינטי, הוא ביוצר שלה, כלומר שהיצירה תהיה הקניין הרוחני שלו ורק שלו.

מאת: אלעד שנירקנין רוחני24/12/138180 צפיות
חוק זכויות יוצרים קובע כי זכות יוצרים תהא רק ביצירה מקורית שהיא יצירה ספרותית, אמנותית, דרמטית או מוסיקלית ולא על רעיונות מופשטים. מהם התנאים לקיום זכויות יוצרים?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica