חפש מאמרים:
שלום אורח
04.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אבני מדרך לגינה

מאת: הדר גינון27/03/20131007 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אבני מדרך נעשו פופולריות מאוד בתחום הגינון בארץ ובעולם. הן קלות ליישום ותחזוקה ואינן דורשות הכנת תשתית מכל סוג שהיא, דבר שמוזיל את עלות ההקמה ומאפשר לכל אחד לבצע זאת בעצמו וכן ניתן לשינויים ותחלופה.

אבן מדרך אשר מוכרת גם בשמות אבני פסיעה, אבני דילוג היא בעצם אבן אשר ניתן להניח אותה ישירות על הקרקע ללא הכנה של תשתית בטון או מצע, עקב כך האבן חייבת להיות חזקה ועמידה בכדי שלא תישבר או תזוז. חשוב לשים לב שסוג האבן הוא מתאים למטרה - למשל אבני גיר הן רכות ופריכות ולכן יותר נוטות להישבר, לעומת זאת אבני בזלת או גרניט הן אבנים חזקות ביותר שיתאימו בצורה טובה יותר לשימוש.

מעבר ליתרונות המעשיים והפרקטים אבני מדרך מעניקות אפשרויות רבות בעיצוב הגינה, ניתן להשיג אותן בצבעים וגוונים רבים וכן בצורות שונות - החל מצורות אמורפיות פראיות ועד למלבנים וריבועים מדוייקים כך שניתן להתאים אותן לכל סגנון של גן: בגנים אנגליים למשל מקובל להשתמש בצורות עגולות יותר ובגנים בסגנון המזרח ניתן לשלב צורות סימטריות מדוייקות.

אבני מדרך משמשות, כפי שנאמר למגוון רחב של אפשרויות: ניתן ליצור מהם שבילי מעבר על מדשאות או בין צמחייה עשבונית, ניתן ליצור משטחי ישיבה או משטחי משחקים, שבילי כניסה לבית, חניות, שבילי טיול בחצר או אפילו רק לטובת עיצוב בסגנון ייחודי.

בין הפסיעות ניתן לשלב חלוקי נחל מסוגים שונים או לשתול צמחייה משתרעת למראה ירוק וטבעי וכן למלא במלט על מנת לקבל משטח אחיד וישר.

דרך היישום היא קלה ופשוטה - צריך לדאוג שהמשטח יהיה ישר ומפולס ופשוט להניח את האבנים בצורה הרצוייה, ייתרון נוסף הוא שבמידה ואנו מבצעים שינויים בגינה או רוצים להעביר צנרת מסויימת אנו יכולים להזיז את האבנים ללא קושי למקומם החדש.

 



תגיות המאמר: אבני מדרך


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

טופית סטון - המרכז הגדול והותיק ביותר לייבוא ושיווק מוצרי אבן טבעית

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת הדר

מאמרים נוספים בנושא גינון

מאת: קרוסלה הריון ולידהגינון19/03/191978 צפיות
מחסן בגינה תמיד היה ותמיד יהיה שימושי מבחינתנו. העיצובים משתדרגים, החומרים מהם אפשר לבנות מחסנים משתדרגים והיעילות של החומרים הולכת ומשתפרת עם הזמן. מה שבטוח – אתם צריכים מחסן בגינה שלכם. משפחות רבות אף משתמשות ביותר ממחסן אחד. במאמר זה נציג לכם לעומק את מחסן העץ ומדוע כדאי לכם לרכוש אחד כזה לפחות לגינה שלכם.

מאת: דוד כהןגינון30/01/191779 צפיות
איך רוכשים ריהוט גן יד 2 בצורה נבונה והאם זה באמת משתלם כלכלית?

מאת: דניאל מלמדגינון17/09/182256 צפיות
לאורך עשורים שלמים שלטו כלי הגינון מונעי הבנזין בשוק הגינון, ומצב זה לא השתנה כמעט גם היום.

מאת: דודישגינון13/06/1811243 צפיות
בשלב כלשהו במהלך השנים האחרונות החל להתפתח ולהשתכלל קונספט חדש של גידול צמחים, והמשתלות המסורתיות שכולנו מכירים הושפעו מן הקונספט הזה והחלו אט אט לקבל תפנית מעניינת.

מאת: רוני הכהןגינון02/05/181678 צפיות
אחד מן הכלים אשר מסייעים בצורה מאוד טובה הוא מקדח אדמה אשר מיועד גם לעבודה בתאי שטח לא קלים, והופך את העבודה על פיסת אדמה למשהו הרבה יותר יעיל ומהיר ככל האפשר.

מאת: דודישגינון14/03/183844 צפיות
אם אתם חקלאים הידרופוניים בוודאי כבר הבנתם את כל היתרונות שטמונים בשיטה ההידרופונית וכיצד היא עדיפה על שיטת הגידול המסורתית ב

מאת: דודישגינון16/08/174201 צפיות
אז התחלתם לגדל קנאביס במערכת הידרופונית ביתית. שתלתם, השקתם, הזנתם טיפחתם, חיכיתם וחיכיתם...וכאשר הגיע זמן הקציר – גיליתם שהקנאביס שגידלתם לא עונה על הציפיות

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica