חפש מאמרים:
שלום אורח
16.08.2022
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פתרונות שינה - כיצד לטפל בתופעת כאבי גב

מאת: דיארקהשינה 27/03/2013753 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מדובר בתופעה רפואית שכיחה. רובנו סובלים מכאבי גב בעקבות תנועה לא נכונה, הרמת משקל עודף, ישיבה לא נכונה וכדומה. אך מה קורה לאלה הסובלים מכך בשעות הלילה ?

כאשר  אנשים סובלים מבעיות גב, אחת ההמלצות הרלוונטיות עבור הטיפול היא מנוחה. אך מה ניתן לעשות כאשר אנו סובלים מכך בעיקר בשעות לילה ? ייתכן ומדובר בבעיה לא פשוטה בעמוד השדרה. התסמינים הראשונים הם כאבים בגב התחתון, כאשר בארה"ב דווח כי בין 60%-80% מהאוכלוסייה מרגישים כאבי גב תחתון במהלך חייהם וגם בארצנו המספרים דומים.  אלו הסובלים מכאבי גב ליליים יכולים להעביר יום שלם מבלי תחושת כאב, אך בלילה תוקף הכאב מה שמשפיע על השינה ומונע מהם שינה בריאה. בעקבות כך הם לא ישנים טוב בלילה, ישנים מעט שעות מה שמשפיע עליהם ביום שלמחרת כפי שכבר סקרנו במספר מקרים.

קיימות דרכים לפענח את הסימפטומים האופייניים לכאבי גב תחתון על פי אופן תדירותם.
-   חשים כאב עמום אשר עלול להעיר אתכם בלילה ולהתיש אתכם במהלך הלילה והיום שלמחרת

-   קשיחות בזמן תזוזה לכיוון אחד או יותר.

-    כאבים חדים העלולים לגרום להפסקת נשימה זמנית

-    תחושת כבדות או חוסר תחושה כאילו האיבר רדום

-    תחושת עקצוץ לא נעימה

-    אבדן תחושה ממשי בעור.



בנוסף, חלק מהאוכלוסייה של נשים בהריון סובלות מכאבי גב במהלך תקופת ההריון ועד הלידה במהלך רוב שעות היממה.  נדמה כאילו יש מנגנון כאב גב תחתון בשעות הלילה. המנגנון לא ברור לגמרי, נדמה כאילו כאב גב תחתון לילי כולל כאבי שרירים אשר נגרמים בעקבות עייפות המצטברת במהלך היום, עומס המופעל במשך היום על פרקי האגן ועמוד השדרה מייצרים את הסימפטומים המופיעים בלילה. תיאוריות נוספות מתמקדות בהפרעות באספקת דם באופן סביר לרקמות שונות בעקבות לחץ העובר ולכן נוצרים כאבי גב.

טיפול בכאבי גב
נסו לאמץ הרגלי תנועה נכונים במהלך היום. שימו לב כיצד אתם מתכופפים להרים חפצים מהרצפה, השתדלו שלא לשבת יותר מדי שעות על כסא מול מחשב מבלי לקום ולהפעיל את השרירים. תכננו את סביבת העבודה שלכם כך שיהיה נוח לשבת מול המחשב והקפידו על ישיבה נכונה כאשר הגב זקוף וצמוד למשענת הכיסא. בשעות הלילה חשוב לישון על הגב או על הצד. שינה על הבטן עלולה לגרום נזק לצוואר ולגב. בזמן שאנו ישנים על הבטן הראש מונח על הכר כשהוא מסובב ולא בצורה ישרה מה שמוביל לכאבי גב וצוואר, לכן חשוב לישון על הגב. בנוסף, חשוב למצוא את המזרן הנוח עבורכם ואת המיטה האידאלית שתהיה נוחה לכם ולגב שלכם מה שיעזור למנוע כאבי גב מיותרים במהלך הלילה. כנסו עוד היום למרכז הרהיטים בראשל"צ ובידקו את פתרונות השינה המגוונים שיש לנו להציע לכם. ייתכן ותמצאו מזרן נוח ומיטה זוגית שתהיה עבורכם מפלט מכאבי גב.

אנו ב-Di Arka מעוניינים לשים אתכם הלקוחות במרכז, להגשים לכם חלומות ולהפוך את חלום העיצוב שלכם - למציאות.
אנו עוסקים ברהיטים מעוצבים,פתרונות לינה, כורסאות טלוויזיה,מיטות +חצי,חדר שינה מעוצב עוד...
נשמח לארח אתכם בחנויות המפעל שלנו:
סניף רהיטים בראשון לציון, טל: 03-9510551. רח’ משה לוי 10, מרכז הריהוט הישראלי, חנות 311, קומה ג’
סניף רהיטים באשדוד , טל: 08-8605222. רח’ הבושם 7, קומה 3
לפרטים נוספים, הזמנות ובירורים, ניתן ליצור עמנו קשר גם בטלפון: 03-9415497

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דיארקה

מאת: דיארקהריהוט 13/08/13945 צפיות
חדר שינה מעוצב ניכר בזכות ההקפדה על הפרטים הגדולים והקטנים גם יחד. כל מי שמעוניין להשקיע בעצמו ובבריאותו, צריך להקפיד לבחור במיטה ובמזרן איכותיים, שפירושם בריאות טובה, גב בלי כאבים, וגם מראה נעים יותר של סביבת המגורים.

מאת: דיארקהריהוט 21/07/13922 צפיות
כאשר רוכשים ספה חדשה, חשוב להקפיד על מאפייניה – צבע, צורה גודל ועיצוב. מלבד מראה הספה, חשוב להקפיד על כך שנוחות הישיבה תהיה טובה, וכמובן חשוב להקדיש מחשבה לבחירה בצבע הנכון, בהתאם להעדפת בני הבית וגילם.

מאת: דיארקההודעות לעיתונות - כללי15/07/131145 צפיות
כדי להבטיח שינה טובה יותר, נעימה יותר ובריאה יותר, חשוב להקפיד על בחירה בכרית לשינה שתהיה איכותית ומתאימה. כריות נעימות יותר הן ללא ספק פתרונות שינה שמאפשרים שנת לילה נעימה ויקיצה מוצלחת. יצרני ומשווקי כריות מובילים מציעים מגוון של כריות, מדגמים שונים, באיכויות משתנות, ובדרגות קושי משתנות.

מאת: דיארקהשינה 04/07/131655 צפיות
השינה בלילה חיונית לנו כמו אוויר לנשימה. אך כיצד נדע כמה זמן מומלץ לנו לישון בלילה ? לא כדאי לישון יותר מדי בלילה כמו שלא מומלץ לישון מעט מדי.

מאת: דיארקהשינה 22/05/13921 צפיות
ראינו כבר מספר פעמים כי שינה טובה בלילה יכולה להיות גורם ליום רגוע בעבודה ובחיים האישיים. אך מה קורה כאשר לא מצליחים להירדם ? הפתרון לפניכם.

מאת: דיארקהשינה 06/05/13841 צפיות
שינה טובה ורציפה בלילה מהווה מפתח לבריאות וריכוז במהלך היום יום. הסובלים מהפרעות קשב וריכוז יסבלו יותר גם מהפרעות בשינה.

מאת: דיארקהשינה 30/04/13883 צפיות
קשה לנו לשנות הרגלי שינה ועוד יותר קשה לנו לשלוט בהם במהלך הלילה, אך חשוב שנדע מהי תנוחת השינה המומלצת ובעיקר מה תנוחות השינה אומרות עלינו.

מאמרים נוספים בנושא שינה

מאת: דוד כהןשינה 01/10/161241 צפיות
אין דבר מעצבן יותר מלישון כאשר בין הזוג נוחר. אבל לא רק אנחנו סובלים אלא גם הוא. תסמונת דום נשימה בשינה מזיקה ומצביעה על בעיה רפואית הדורשת טיפול.

מאת: אפרתשינה 28/05/152539 צפיות
הפרעות שינה יכולות לשבש מאוד את איכות החיים, במיוחד אשר סובלים מן בעיות של הפרעות שינה באופן קבוע. לרוב, מי שסובל זמן מסוים מן הפרעות שינה נשלח על ידי הרופא המטפל שלו או על ידי רופא המשפחה להשגחה במרפאת שינה. במרפאה זו האדם ישן את הלילה כשהוא מחובר למכשירים שונים. כך בהשחתם של רופאים ואחיות ניתן לבסוף לגלות את הסיבה הרפואית הגורמת לבעיה של הפרעות שינה. לעתים הפרעות שינה נוצרים כתוצאה מעין קשיים לנשום במהלך הלילה מה שגורם לנחירות.

מאת: רובי אוזןשינה 06/04/151579 צפיות
כמה פעמים מצאתם את עצמכם ערים באמצע הלילה? מתהפכים מצד לצד, קמים ומתהלכים ברחבי הבית ועדיין מתקשים להירדם. הפרעות שינה מלוות רבים מאיתנו במהלך השבוע. מחקרים רבים מראים כי אחוזים גבוהים באוכלוסייה הבוגרת סובלים מהתופעה אשר פוגעת בתפקוד היומיומי וגורמת לנו לחוש תשושים ועייפים במהלך היום.

מאת: רובי אוזןשינה 23/02/151350 צפיות
רבים מאיתנו סובלים מכאבי גב וצוואר הנגרמים מסיבות שונות. במקרים שכאלה בחירת מזרן היא החלטה חשובה אשר תשפיע באופן ישיר גם על איכות השינה וגם על רמת הכאב. מזרן נוח הוא עניין של פרספקטיבה המשתנה בין אדם לאדם על פי הרגלי עבר ומבנה גופני. בחירת מזרן היא איננה החלטה שאנו עושים כל יום, לכן חשוב לבדוק את הנושא לעומק, להשוות בין סוגי המזרנים, להתנסות ורק בסוף להחליט. רבים מהמומחים לעמוד השדרה טוענים כי לקימורי גב שונים, מחויבת תמיכה שונה.

מאת: מלטוניןשינה 15/06/144218 צפיות
זמן השינה לו אנחנו זקוקים בנוסף לזמן השינה שאנחנו למעשה ישנים, משתנה במהלך שנות חיינו, כאשר הורמון המלטונין מהווה מרכיב חשוב בתהליך.

מאת: Daniel.Bשינה 20/05/144634 צפיות
כמעט כל מי שנוחר מכיר את התופעה הזאת: התעוררות בבהלה באמצע הלילה שנובעת מתחושת מחנק נוראית שמחייבת אתכם לחפש אחר אוויר לנשימה. אם זה קורה לכם הרבה פעמים בלילה, יכול מאוד להיות שאתם צריכים סיפאפ.

מאת: מלטוניןשינה 20/02/148389 צפיות
מלטונין בא לשקף למוח ולשאר איברי הגוף את שעות החשיכה במהלך היממה, כמו גם את עונות השנה וכל זאת בהתאם לזמן ולמקום

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica