חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חרוזי מורנו - תהליך ייצור חרוזי זכוכית מורנו בעבודת יד

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים28/03/20131358 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תלתן תכשיטים משלבים בתכשיטי כסף ובתכשיטי גולדפילד מודרניים את חרוזי מורנו המיוצרים בעבודת יד בשיטות מסורתיות ששורשיהן מגיעים עד איטליה של המאה ה-13 לספירה. באופן זה תלתן תכשיטים מייצרים שרשראות, צמידים ועגילים בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. תלתן תכשיטים משתפים אתכם בסיפור הייחודי של עיצוב חרוזי מורנו בעבודת יד באי מורנו הסמוך לונציה, איטליה.

מאת: תלתן תכשיטים - Clover Jewellery

במאה ה-13 לספירה ציוו שלטונות ונציה על אומני הזכוכית של ונציה להעביר את בתי המלאכה שלהם לאי מורנו הממוקם בלגונה של ונציה מחשש לשריפות בעיר ונציה, שבנייניה היו בנויים מעץ. זמן לא רב לאחר מכן הפכה תעשיית הזכוכית לתעשייה המובילה באי מורנו.

אומני הזכוכית של מורנו היו האנשים היחידים באירופה שידעו איך ליצור זכוכית לחרוזים ולמראות, והם אלו שפיתחו ושיפרו טכנולוגיות לייצור מגוון של זכוכיות מורנו כדוגמת:
crystalysing glass – זכוכית קריסטל, enameled glass - זכוכית מצופה, aventurine glass - זכוכית עם פתילי זהב, millefiori glass - זכוכית מרובת צבעים.
אומני מורנו ייצרו חרוזים מזכוכית מורנו ללא מתחרים בכל העולם. המונופול שלהם על זכוכית איכותית נמשך במשך מאות שנים.

כיצד מייצרים חרוזי זכוכית מורנו?
חרוזי זכוכית מורנו מיוצרים בעבודת יד, אחד אחד, בתהליך מורכב המכונה בשם lampworking, וידוע גם בשמות flameworking או torchworking. אומן הזכוכית משתמש בלפיד בוער המוזן בגז ובאמצעותו הוא ממיס מוטות וצינורות חלולים של זכוכית מורנו שקופה או צבעונית. המוטות והצינורות מחוממים עד להתכה באופן הדרגתי על מנת למנוע את סדיקתם כתוצאה מהלם תרמי. כשהזכוכית מומסת, האומן נושף ישירות אל תוך הקצה של צינור הזכוכית ומבצע בה מניפולציות באמצעות כלים, באמצעות כוח הכובד וכמו כן באמצעות תנועות ידיו.

אומני מורנו עושים שימוש במספר שכבות של זכוכית מורנו בצבעים שונים וכן בעלים של זהב ובעלים של כסף על מנת ליצור את הצורה ואת הדוגמא הייחודית של חרוז מורנו. לעיתים, אומני מורנו משתמשים בלפיד ובכישור העשוי מתכת או נחושת בציפוי מיוחד. זכוכית מורנו המותכת נכרכת סביב הכישור וכך נוצר הבסיס של החרוז, עליו מתווספות שכבות של זכוכית מורנו בצבעים שונים וכן עלים של זהב ושל כסף. לאחר שחרוז מורנו מתקרר באיטיות, מסירים אותו מהכישור כשיש בו חור שיאפשר את השחלתו על חוט.
חרוזי מורנו קלאסיים המכילים שכבות של כסף סילבר סטרלינג 925 וזהב 24 קראט משתלבים להפליא בהשחלה על שרשראות ועל עגילים העשויים כסף וגולדפילד.
חרוזי מורנו עוברים תהליך של ליבון וחישול בתנור על מנת לשחרר מתוכם לחצים פנימיים הנובעים מחיבור החומרים השונים בשכבות. הליבון נועד להבטיח כי חרוז מורנו לא ייסדק ולא יישבר בקלות עקב שינויים בטמפרטורת הסביבה, בעת שעונדים את החרוז המשובץ בתכשיט על הגוף, ובעת שמאחסנים אותו בקופסת התכשיטים.

תכשיטי תלתן מביאים אליכם את מיטב חרוזי מורנו בעבודת יד, ומשבצים אותם בתכשיטי כסף סילבר סטרלינג 925, ובתכשיטי גולדפילד.תלתן תכשיטים מעצבים מגוון של שרשראות, צמידים, עגילים בעבודת יד, תכשיטי כסף, תכשיטי גולדפילד, תכשיטי אופנה, מחומרים איכותיים, כסף סטרלינג 925, גולדפילד 14K, משובצים חרוזי מורנו, קריסטל סברובסקי, פנינים, אבני חן.

ניתן לרכוש תכשיטים, בהתאם למבחר המוצע באתר האינטרנט www.clover.co.il http://sites.google.com/site/mycloverjewellery

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תלתן תכשיטים

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים15/04/131327 צפיות
תלתן תכשיטים – Clover Jewellery, תכשיטי גולדפילד וכסף, מעצבים בעבודת יד שרשראות, צמידים ועגילים בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. בקולקציות התכשיטים של תלתן תכשיטים משתקפת השראה ממקורות עיצוביים בתקופות העבר. תלתן תכשיטים מרחיבים את היריעה ומשתפים אתכם בסיפור של היסטוריית התכשיטים.

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים06/04/131427 צפיות
אחד מחומרי הגלם הנפוצים בעיצוב התכשיטים של תלתן תכשיטים הינו כסף סטרלינג 925. במאמר להלן נסביר מהו כסף סטרלינג 925, מהו ייחודם של תכשיטי כסף יוקרתיים אלו, ונציע מספר טיפים לשמירה על תכשיטי כסף.

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים04/04/131086 צפיות
תלתן תכשיטים – Clover Jewellery מעצבים תכשיטי גולדפילד בעבודת יד - שרשראות, צמידים ועגילים, בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. חומר גלם מרכזי בעיצוב התכשיטים של תלתן תכשיטים הינו גולדפילד. אף על פי שלקוחות רבים מאוד שלנו חוזרים ורוכשים תכשיטי גולדפילד, אנו שומעים את השאלות: מה זה גולדפילד, מה ההבדל בין גולדפילד לזהב, מה ההבדל בין גולדפילד לציפוי זהב? לאור שאלות חוזרות אלו, החלטנו ב- תלתן תכשיטים להרחיב את היריעה ולהכיר לכם את הגולדפילד.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222672 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204971 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205043 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204891 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174168 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173446 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173452 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica