חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

תכשיטי כסף סטרלינג 925 - מהו כסף סטרלינג 925

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים06/04/20131425 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תלתן תכשיטים מעצבים תכשיטי כסף סטרלינג 925 ותכשיטי גולדפילד בעבודת יד - שרשראות, צמידים ועגילים, בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. אחד מחומרי הגלם הנפוצים בעיצוב התכשיטים של תלתן תכשיטים הינו כסף סטרלינג 925. במאמר להלן נסביר מהו כסף סטרלינג 925, מהו ייחודם של תכשיטי כסף יוקרתיים אלו, ונציע מספר טיפים לשמירה על תכשיטי כסף.

מאת: תלתן תכשיטים - Clover Jewellery

תכשיטי כסף עשויים מכסף סטרלינג 925 ולא כפי שנהוג לחשוב מכסף טהור. כסף טהור הינו חומר רך מכדי שניתן יהיה לעצב ממנו תכשיטים. לכן נדרש לחבר אותו עם מתכת אחרת וליצור סגסוגת כסף עמידה אשר ממנה ניתן יהיה לעצב תכשיטי כסף.

כסף סטרלינג 925 מורכב משתי מתכות - כסף טהור בשיעור של  92.5% ומתכת נוספת, לרוב נחושת, בשיעור של 7.5%. סגסוגת הכסף המתקבלת מהתהליך הכימי האמור הינה בעלת חוזק רב יותר מכסף טהור כך שניתן לעבד ממנה תכשיטים מחד, והיא משמרת את היופי של מתכת יקרה מאידך.

המספר 925 מתייחס לשיעור הכסף הטהור בסגסוגת הכסף ובתכשיטים.  הכינוי "סטרלינג" הינו גלגול של המילה "stiere" שמשמעותה באנגלית עתיקה דבר חזק ומוצק. הביטוי 'סילבר סטרלינג' נטבע לפני מאות שנים וככל הנראה נעשה בו שימוש לציון מתכת כסף חזקה שניתן לעבד ממנה חפצים ומטבעות עמידים לאורך זמן.

תכשיטי יוקרה מעוצבים מכסף סטרלינג 925 כמו גם מזהב ומגולדפילד. ייחודם של תכשיטי כסף נובע מהצבע המיוחד של הכסף, מהברק של הכסף ומהמגוון הרחב של הסגנונות בהם עוצבו תכשיטי כסף. תכשיטי כסף סטרלינג 925 מתאימים לכל הצבעים ולכל הגוונים של העור – הן לעור חיוור והן לעור שזוף וכהה. המראה הזוהר והרענן של תכשיטי כסף סטרלינג 925 משתלב היטב עם צבעי בגדים שונים ואינו מתחרה בהם. תכשיטי כסף הולמים את כל סוגי התלבושות. תכשיטי כסף מתאימים הן למראה אלגנטי יוקרתי של שמלת ערב, והן למראה ספורטיבי של ג'ינס וחולצת טריקו. אי לכך תכשיטי כסף מתאימים למגוון של אירועים החל בחתונות ומסיבות וכלה בשימוש יומיומי. ניתן לענוד תכשיטי כסף למשרד, לבילוי ופשוט בכיף בבית.

בתכשיטי כסף ניתן לראות סגנונות עיצוב שונים. ישנם תכשיטי כסף המעוצבים תוך שימוש במתכת בלבד, כגון כסף סטרלינג 925 לבד או בשילוב עם גולדפילד או זהב, או תוך שיבוץ תכשיטי הכסף בחרוזי סברובסקי איכותיים וצבעוניים המעצימים את המראה הנוצץ של תכשיט הכסף.

תכשיטי כסף, ככל תכשיטי היוקרה, דורשים טיפול ושמירה. להלן מספר טיפים לשמירה וטיפול בתכשיטי כסף. רצוי לשמור על התכשיט באריזתו המקורית או בקופסת תכשיטים על מנת למנוע קרע, שבירה או השחרה. מומלץ לנקות את התכשיט מדי פעם במטלית עדינה מבד כותנה. לפני שינה, פעילות גופנית מאומצת, רחצה בבריכה או בים רצוי להסיר את התכשיט. כידוע, מי ים מלוחים, כלור שבבריכות שחייה וכן זיעה מרובה אינם ידידותיים לתכשיטי כסף וגורמים להשחרתם. לכן, במידה והתכשיט נחשף לחומרים אלו מומלץ לשטוף אותו במים זורמים ולייבש עם מטלית עדינה.

תכשיטי כסף סטרלינג 925 משחירים במשך הזמן כתוצאה מתגובה כימית שמתרחשת בין הנחושת שבסגסוגת לבין החמצן שבאוויר או עם מזהמים שנפלטים לאוויר משריפת דלק במכוניות.

לכן מומלץ לשמור על ניקיון תכשיטי כסף באמצעות ניגוב התכשיט באופן קבוע במטלית עדינה ולא להמתין עד שהתכשיט ישחיר. כאשר תכשיט הכסף איננו בשימוש כדאי לשמור אותו במיכל סגור, בין אם באריזתו המקורית או בקופסת תכשיטים.

כאשר תכשיט כסף משחיר ניתן להבריק אותו באמצעות מטלית בד מיוחדת לניקוי של כלי כסף. ניתן לטפל בתכשיט כסף שהשחיר גם באופן פשוט בבית. מורחים בזהירות כמות קטנה של משחת שיניים על התכשיט, לא משפשפים, ממתינים כדקה ומסירים את המשחה בעזרת מטלית עדינה. במידה והתכשיט עדיין לא חזר לברק המקורי, ניתן לחזור שוב על התהליך. לאחר הסרת המשחה, שוטפים את התכשיט במים זורמים ומייבשים אותו בעזרת מטלית עדינה.

תלתן תכשיטים מעצבים מגוון של שרשראות, צמידים, עגילים בעבודת יד, תכשיטי כסף, תכשיטי גולדפילד, תכשיטי אופנה, מחומרים איכותיים, כסף סטרלינג 925, גולדפילד 14K, משובצים חרוזי מורנו, קריסטל סברובסקי, פנינים, אבני חן.

ניתן לרכוש תכשיטים, באמצעות הזמנה טלפונית בטל: 054-5446496
בהתאם למבחר המוצע באתר האינטרנט  www.clover.co.il

http://sites.google.com/site/mycloverjewellery

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת תלתן תכשיטים

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים15/04/131327 צפיות
תלתן תכשיטים – Clover Jewellery, תכשיטי גולדפילד וכסף, מעצבים בעבודת יד שרשראות, צמידים ועגילים בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. בקולקציות התכשיטים של תלתן תכשיטים משתקפת השראה ממקורות עיצוביים בתקופות העבר. תלתן תכשיטים מרחיבים את היריעה ומשתפים אתכם בסיפור של היסטוריית התכשיטים.

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים04/04/131085 צפיות
תלתן תכשיטים – Clover Jewellery מעצבים תכשיטי גולדפילד בעבודת יד - שרשראות, צמידים ועגילים, בעיצובים ייחודיים הממזגים עיצובים קלאסיים לטרנדים עכשוויים של עולם האופנה. חומר גלם מרכזי בעיצוב התכשיטים של תלתן תכשיטים הינו גולדפילד. אף על פי שלקוחות רבים מאוד שלנו חוזרים ורוכשים תכשיטי גולדפילד, אנו שומעים את השאלות: מה זה גולדפילד, מה ההבדל בין גולדפילד לזהב, מה ההבדל בין גולדפילד לציפוי זהב? לאור שאלות חוזרות אלו, החלטנו ב- תלתן תכשיטים להרחיב את היריעה ולהכיר לכם את הגולדפילד.

מאת: תלתן תכשיטיםתכשיטים28/03/131357 צפיות
תלתן תכשיטים משלבים בתכשיטי כסף ובתכשיטי גולדפילד מודרניים את חרוזי מורנו המיוצרים בעבודת יד בשיטות מסורתיות ששורשיהן מגיעים עד איטליה של המאה ה-13 לספירה. תלתן תכשיטים משתפים אתכם בסיפור הייחודי של עיצוב חרוזי זכוכית מורנו בעבודת יד באי מורנו הסמוך לונציה, איטליה.

מאמרים נוספים בנושא תכשיטים

מאת: אופירתכשיטים12/04/222654 צפיות
הערכת תכשיטים הוא עולם ומלואו ולכן כדאי להכיר את העולם המרתק הזה לעומק. בהערכה של תכשיטים עתיקים יש כמה אלמנטים שחשוב ללמוד ישר מהבסיס על מנת לעשות זאת באופן מדויק וראוי. לפני הכל, חשוב לקבל מידע מבעלי התכשיטים על עברו של התכשיט. הקשר המשפחתי מאד חשוב כאן, כל מידע שתקבלו יכול לסייע לכם בהערכה.

מאת: tiloniתכשיטים27/08/204954 צפיות
מכשירי שקילה שונים נבדלים האחד מהאחר במספר דרכים – מבחינת החפצים הנשקלים, מבחינת הגבלות המשקל, מבחינת נוחות השימוש, מבחינה טכנית ומבחינת אופן שימוש (שימוש בוו שקילה, צג מקצועי או תוספים חשובים אחרים). ברור לכל ילד ששקילת תכשיטים אין דינה כדין שקילת כלי רכב או חומרים כימיים.

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/205026 צפיות
במאמר זה נציג פתרון ניקוי ביתי ע"י השריית צמיד טניס בסבון כלים עדין ובמים חמים במשך 15 דקות תוך כדי שמירה והימנעות מפגיעה ביהלומים

מאת: אוהד פרקשתכשיטים11/08/204875 צפיות
כיום ניתן למצוא מספר רב של תכשיטים לגברים אבל האם אנחנו יודעים איך לבחור את התכשיט שיתאים לנו. במאמר זה נתמקד בצמידים לגברים וננסה לעקוב אחר מספר פרמטרים אשר יעזרו לנו לבחור את הצמיד הנכון

מאת: תמיר פרלתכשיטים16/12/174164 צפיות
נראה מוזר שמינרל שעשוי מפחמן בלבד הפך לאחד מהתכשיטים המבוקשים ביותר בעולם, כלומר היהלום. אחרי הכל, פחמן נמצא בציוד ובמינרלים הבסיסיים ביותר, כגון הגרפיט בעפרונות שלנו, שכלל אינו נראה יוקרתי.

מאת: webetterתכשיטים14/06/173441 צפיות
אם את מחפשת לוק מנצח והופעה מושלמת בכל עת, המאמר הזה בדיוק בשבילך!

מאת: רוני הכהןתכשיטים21/05/173448 צפיות
איך מנקים זהב ושומרים על המראה הנקי והנוצץ שלו לאורך של תקופה ארוכה? קראו את הדברים המאוד חשובים לשמירה על התכשיטים היקרים שלכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica