חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

אחיות פרטיות

מאת: ראיסה דזיאנשוילירפואה28/03/2013944 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סיוע והשגחה על-ידי אחיות פרטיות- כיום ניתן להזמין אחות אישית לשמירה פרטית בבית החולים  ו/או בבית, ביום ובלילה.

העומס הקיים על שירותי הבריאות מקשה על מתן שירות איכותי למטופל, על מנת לענות על הצורך של בני גיל הזהב בהשגחה צמודה, קיימות חברות המספקות שירותים פרטיים של אחיות, בדרך כלל בשעות היום ובשעות הלילה.

מה צריך לוודא לפני שמזמינים אחות פרטית?

1. לקבלת הסיוע המקצועי ביותר, מומלץ לשכור אחות מוסמכות או מעשית בעלת ניסיון. את יכולותיה ניתן לבדוק מראש בשיחת טלפון שתבטיח כי היא עבדה גם בבתי החולים בארץ, במחלקות שונות, והיא בעלת ידע רפואי ומקצועי.
2. אם אתם זקוקים לאחות פרטית לתקופה ממושכת רצוי לוודא מראש פניותה של אותה אחות, על מנת שהמטופל לא יצטרך לעבור את שלב ההסתגלות לאחות מספר פעמים.
3. עלויות: יש לשים לב כי אחות מוסמכת בד"כ תעלה לכם יותר כסף, אך כשמדובר בבריאות ובבטחון של אדם הזקוק לסיוע והשגחה, מומלץ לא להסס. עם זאת, חשוב לקבל מחירים, תנאים והמלצות לפחות משתי חברות מהתחום ורק לאחר מכן לקבל החלטה.
4. חשוב לוודא שהחברה יכולה לספק חשבונית מס ולא רק קבלה. הסיבה היא פשוטה: מטופלים בבית חולים לאחר ניתוח זכאים לקבל החזר מקופת החולים שלהם- זאת רק בתנאי שיוכלו לספק חשבונית מס של אחות מוסמכת עבור השמירה.

שמירה פרטית בבית חולים

שמירה פרטית בבית חולים נחוץ למטופלים שנמצאים לאחר ניתוח או למטופלים המאושפזים מכל סיבה אחרת.

יש לציין כי בכל בתי החולים חל איסור לתת כל שירות הקשור להתערבות רפואית כגון מתן תרופות, הזזה ו/או הקמה מהמיטה כשאין אישור אחות אחראית. תפקידה של האחות במקרה של שמירה פרטית בבית החולים הוא להשגיח על המטופל ולדאוג לכל צרכיו האישיים, לבחון את מצבו הרפואי ולקרוא לסיוע של הצוות הרפואי במידת הצורך.

החזרים כספיים על שירותי אחיות מוסמכות למטופלים שעברו ניתוח

מטופלים לאחר ניתוח השוהים באשפוז בבתי החולים לצורך התאוששות, זכאים מטעם קופות החולים לאחות פרטית שירות אחות פרטית מוכר על ידי כל קופות החולים, ומבוטחים בעלי ביטוח משלים זכאים להחזרים בגובה מסוים בעבור קבלת השירות לתקופת זמן מוגבלת.

שמירה פרטית בבית

מי צריך שירותי שמירה פרטית בבית?
- מבוגרים הנמצאים בבית לאחר ניתוח וזקוקים להמשך השגחה פרטית
- מבוגרים שעברו החמרה במצבם הרפואי וזקוקים לשמירות פרטיות של אחות לתקופה מוגבלת עד להחלמה.

שרותי אחיות יבטיחו מתן טיפול מקצועי ואישי ויאפשרו לבני המשפחה להמשיך בחיי השגרה, בזמן שיש מי שדואג ליקירם. נוכחות האחות תספק תחושת ביטחון למטופל, שידע שיש לצדו אחות שהוא סומך עליה ברמה אישית ומקצועית.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ראיסה דזיאנשוילי
אחות מוסמכת בבית חולים איכילוב, מחלקת עיניים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ראיסה דזיאנשוילי

מאת: ראיסה דזיאנשוילירפואה28/03/13764 צפיות
סיוע והשגחה על-ידי אחיות פרטיות- כיום ניתן להזמין אחות אישית לשמירה פרטית בבית החולים ו/או בבית, ביום ובלילה.

מאת: ראיסה דזיאנשוילירפואה28/03/13937 צפיות
סיוע והשגחה על-ידי אחיות פרטיות- כיום ניתן להזמין אחות אישית לשמירה פרטית בבית החולים ו/או בבית, ביום ובלילה.

מאת: ראיסה דזיאנשוילירפואה28/03/13717 צפיות
סיוע והשגחה על-ידי אחיות פרטיות- כיום ניתן להזמין אחות אישית לשמירה פרטית בבית החולים ו/או בבית, ביום ובלילה.

מאמרים נוספים בנושא רפואה

מאת: דוד כהןרפואה23/09/201459 צפיות
בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192362 צפיות
לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192404 צפיות
מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

מאת: דוד כהןרפואה30/01/192014 צפיות
סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

מאת: ילדונתרפואה15/08/182421 צפיות
ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

מאת: יצחק בכררפואה18/06/181431 צפיות
לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181381 צפיות
פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica