חפש מאמרים:
שלום אורח
22.11.2019
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מערכת CRM: שבעה דברים שאתה יכול ללמוד ממנה בארגון

מאת: אביב יועציםCRM28/03/2013564 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תפקידה של מערכת CRM הוא לנהל את קשרי הלקוחות של הארגון. אבל ארגונים רבים לא באמת יודעים מהי כמות האינפורמציה שאפשר לשאוב מהמערכת ואיך אותה אינפורמציה יכולה לשפר ולייעל מחלקות שונות בארגון.

קיבצנו עבורכם שבעה דברים שאותם ניתן ללמוד ממערכת ה CRMשלכם:

1. מוצרים ורווחים: ניתן לשלוף בקלות רבה יחסית מתוך מערכת CRM איזה מוצרים הם הנמכרים ביותר ומהם הרווחים המתקבלים בארגון ממכירת מוצרים אלה.

2. פילוח שוק הלקוחות: ניתן ללמוד מהמערכת איזה לקוחות קנו מוצר מסוים ולבצע פילוחי שוק למוצרים מסוימים או למגזרים מיוחדים. ניתן להקים מבצעים המופנים רק למגזר מסוים ובכך להעלות את אחוזי המכירות, או לבנות קמפיינים שיווקים רק באזורים ספציפים במדינה. היתרון הוא כי המבצעים והקמפיינים מוגדרים לפי לקוח.

3. רכישת לקוחות חדשים על פי תקופה: ניתן לגזור מהמערכת מהם החודשים או מהן התקופות הטובות ביותר לרכישת לקוחות חדשים ולשם לנתב את המאמצים. אין עוד צורך להריץ קמפיינים שנתיים או להריץ קמפיינים בתקופות שאחוז הלקוחות החדשים שמצטרף הוא מאד נמוך.

4. חיזור אחר לקוח: באמצעות המערכת ניתן להפיק בקלות מהי כמות הפעמים בו הארגון יצר קשר עם לקוח מסוים ומהי העלות שהיתה כרוכה בכך. יתרון נוסף הוא לבדוק מהם זמני ההתקשרות המועדפים על ידי הלקוח, אם קיימת מגמתיות בהתנהגות שלו וכך לייעל את מתן השירות ללקוח.

5. אופי מחזורי מכירות: אפשר לראות באמצעות המערכת מהם אחוזי המכירות למוצר חדש לפי תקופה. נתון זה מאפשר לארגון לראות מהו קצב הכניסה למוצר חדש לשוק ומאפשר גם לראות את אורך החיים שלו לאחר מכן, מהו אחוז הביטולים ותוך כמה זמן, האם מוצר חדש נרכש יותר ממוצר ותיק (כאשר הם בעלי אותם מאפיינים) וכך ניתן ללמוד רבות על אופי השימוש במוצרים של הלקוחות שלכם.

6. שיפור התקשורת עם הלקוחות: מי מאיתנו לא מכיר את כל המיילים הסנדרטים הנשלחים מארגונים שאיתם היינו בקשר, ושם, במיילים אלה הצעות לרוב שכמעט אף אחת אינה מתאימה לנו. מערכת CRMיודעת לפלטר בדיוק מהם המוצרים המתאימים ללקוחות שלכם ובכך אין צורך לבזבז משאבים על שיווק שאיננו נכון אלא אפשר לשלוח מבצעים המותאמים מראש ללקוחות. בנוסף, המערכת מאפשרת לשלוח תגובות מותאמות מראש ללקוחות במקום אותן תגובות אוטמטיות כגון: "פנייתך התקבלה, תודה".

7. פתרון מהיר לבעיות: אפשר ללמוד באמצעות מערכת CRM על בעיות עם הלקוחות הגדולים שלכם ולפתור אותם בצורה מהירה. קורה לא אחת כי נחתמת עסקה גדולה ובסוף היא מתבטלת בגלל בעיה קטנה שאיש המכירות לא ידע ממנה מאחר ומוקד שירות הלקוחות טיפל בלקוח. בעיות אלה יכולות להיות מטופלות בצורה מהירה ושביעות רצונו של הלקוח יכולה רק לגרום לאחוזי מכירה גדולים יותר.

לסיכום, יש הרבה מאד נתונים הנדרשים לארגון שלא תמיד יודעים כי ניתן לשלוף אותם מהמערכת. כדאי להכיר היטב את יכולותיה ובכך לשפר משמעותית את איכות שירות הלקוחות של הארגון והגדלת המכירות.

***

מוגש בחסות זברה CRM - מערכת הזברה הינה מערכת CRM המסופקת על גבי תשתית האינטרנט ומאפשרת למשתמשיה גישה ועבודה מכל עמדה המחוברת לרשת האינטרנט.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אביב יועצים >> המפתח שלך להצלחה שיווקית !

ייעוץ שיווקי

קידום אתרים בגוגל

 

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אביב יועצים

מאת: אביב יועציםפלילי14/02/16975 צפיות
כתב אישום הינו המסמך שפותח את המשפט כנגד הנאשם והוא כולל מספר סעיפים קבועים ואת כל העובדות שנאספו כנגד המואשם, עדי התביעה והסעיפים בחוק שהופרו, כביכול, על ידו. ביטול המסמך מונע את ההגעה למשפט כך שאין ענישה וכל הטיפול בתיק מופסק. את הביטול ניתן לבצע בנקודות זמן שונות כאשר המוקדמת ביותר היא כאשר התיק עדיין נמצא בידי המשטרה ועדיין לא עבר לבית המשפט. כאן נלמד מעט יותר אודות אפשרויות הביטול השונות בנקודת זמן זו.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161271 צפיות
מועד מחיקת רישום פלילי ישן נקבע על פי הגדרות תקופת ההתיישנות. תקופת ההתיישנות מתחילה למעשה כבר כאשר בית המשפט נותן את פסק הדין שלו לגבי העבירה שבוצעה. כל תקופה נקבעת על פי קריטריונים שקבועים בחוק. תקופת ההתיישנות תלויה בסוג הרישום הפלילי – האם מדובר בהרשעה בפשע או באי הרשעה. בנוסף, נקבעת התקופה על פי גיל הנאשם ועובדת היותו קטין או אדם בוגר בעת מתן פסק הדין. לבסוף, החוק מתייחס לסוג העונש שהוטל על הנאשם.

מאת: אביב יועציםפלילי02/02/161131 צפיות
תחום המשפט המנהלי בישראל הוא אחד התחומים המעניינים והמגוונים ביותר בעולם המשפט. המשפט המנהלי עוסק בהתמודדות של אזרח מול גופים מנהלתיים וציבוריים, מועדות הבנייה שמאשרות את תוכניות הבתים שאנחנו בונים ועד לזכויותיהם של עובדים, אסירים, חיילים ומשפחות נפגעות טרור. מהתמודדות מול גורמים תקשורתיים כמו רשות השידור וחיוביה את הציבור ועד לעבודה משפטית מול רשויות מקומיות המחייבות אותנו במיסים על פי חוק.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16889 צפיות
אם אתם גרושים טריים, תקופת החגים עלולה להיות קשה מאוד עבורכם. תחושת האומללות, האשמה והבדידות היא מתכון מושלם לדיכאון. בזמן שמשפחות אחרות ומאושרות חוגגות יחדיו ושואגות את שירי החג, אתם תשבו מסוגרים בביתכם ותבהו בטלוויזיה. יתכן שתרגישו כל כך מדוכאים, עד שאפילו לא תצליחו להזיז את עצמכם מהמיטה. אז מה עושים? הנה כמה טיפים של עו"ד גירושין, כיצד לעבור את החגים בשלום ולהפוך את החג לקצת יותר נסבל:

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16816 צפיות
כולנו מתחתנים בתקווה שהנישואים יחזיקו מעמד ויהיו יציבים. למרבה הצער, הרבה פעמים בני הזוג שלנו משתנים ומאבדים עניין בדברים שעניינו אותם לפני 10-15 שנים: תחביבים שונים, עיסוקים וגם אנשים. כשנשים מאבדות עניין בנישואים, הן פונות אל עורך דין גירושין. אבל כשזה קורה לגבר, הוא לאו דווקא ירוץ אל עורך דין גירושים. הוא בדרך כלל יתרחק מאשתו, ימעט לדבר איתה, לבלות איתה וימצא מפלט בקריירה תובענית או במאהבת.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16735 צפיות
גירושין הם נושא כואב עבור כל הצדדים המעורבים בעניין- אתה, אשתך והילדים. אין ספק שהם תובעים מחיר נפשי שלוקח זמן להתאושש ממנו. לאחר שנים רבות בהן אתה ואשתך הייתם יחד והילדים התרגלו לראות את הוריהם תחת קורת גג אחת, הפרידה אחד מהשנייה היא קשה ולוקח זמן להתרגל אליה.

מאת: אביב יועציםדיני משפחה10/01/16729 צפיות
גירושין בגיל מבוגר אינם עניין פשוט. מדובר בזוגות בגיל העמידה או אפילו בזוגות בני הגיל השלישי, שהגיעו לאחר שנים רבות יחד להחלטה על פירוק החבילה המשותפת. גירושין בגילאים אלו נובעים מכמה סיבות. לעיתים, ההחלטה על גירושין התקבלה לפני שנים רבות, אך בני הזוג העדיפו להמתין עד אשר הילדים יתבגרו ויעזבו את הבית. לעיתים מדובר במקרי גירושין על רקע שחיקה של מערכת היחסים הזוגית- כאשר לא נעשה דיי במשך השנים על מנת לשמור על הגחלת, אובד לקשר האהבה והתשוקה שאפיינו את תחילתו, ועימם אובד גם הרצון לעתיד משותף.

מאמרים נוספים בנושא CRM

מאת: אילןCRM08/10/131795 צפיות
אם אתם מנהלים עסק קטן או בינוני אתם וודאי מכירים את היקף העבודה והחשיבות הניתנת לכל ליד המגיע למערכת. עסקאות חדשות הן, כמו בכל עסק, המפתח להצלחה, להתפתחות ולצמיחה – מה שהופך את הליד למושג כמעט קדוש. ולמרות זאת, כעסק קטן, כמות המשאבים שאתם יכולים להפנות לטובת מקסום היעילות של אותם הלידים היא לרוב מוגבלת. לכן, בין אם אתם מודעים לכך או לא, אתם מאבדים לא מעט לידים.

מאת: אלעד אוחנהCRM20/05/131297 צפיות
בחירת מערכת ניהול לקוחות – CRM לחברה שלכם היא אחת ההחלטות המהותיות ביותר שתבצעו. בחירת המערכת הנכונה יכולה ליצור את ההבדל בין הצלחה של פרויקט מסוים לכישלון חרוץ, בין ניהול נכון של מערכת היחסים הרגישה עם הלקוחות שלכם.

מאת: דליה בן-דודCRM17/05/132941 צפיות
הערך של לקוחות מרוצים ברור לכולנו מאידך העלות לעסק נותן השירות של לקוחות לא מרוצים / משמיצים פחות ברורה ומדידה. ,תסמין הלקוח המשמיץ קריטית ועשויה לפגוע בתדמית ,מכירות ושיקום איטי מאוד של לקוחות חדשים לאורך זמן לכל עסק וחברה . מזמינה אתכם לקרוא על האתגרים העומדים בפני כל עסק נותן שירות, בהתמודדות מתמדת מול לקוחות משמיצים והדרך להפיכתם ללקוחות נאמנים ומפיצי בשורה והמלצה לחבריהם .

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131283 צפיות
לעבודה עם מערכת CRM בגני האירועים יש לא מעט יתרונות. בתחום בו הכל מצריך תיאום רב ומראש, יש יתרון בולט למערכת שעושה את כל התיאומים בפשטות ובקלות. הנה היתרונות המרכזיים בעבודה עם המערכת בגני האירועים:

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131223 צפיות
אין כיום כמעט מישהו שלא שמע את המושג "מערכת ענן" או "מיחשוב ענן" על כל הויריאציות השונות שלו. כדי שנבין למה מיחשוב ענן כל כך אטרקטיבי, נבין ראשית את ההבדלים בין מערכת המותקנת מקומית לבין מחשוב ענן.

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131504 צפיות
מאחר והתעורר הצורך בשינוי אצל חברות ההשמה וכח האדם, וחלק גדול מהן הבין כי יש כמעט רק יתרונות לכניסת מערכת CRM, דרשו חברות ההשמה להבין מהן היתרונות במערכת ואנו קיבצנו עבורכם מספר יתרונות מרכזיים

מאת: אביב יועציםCRM14/04/131279 צפיות
כל מי שאי פעם השתתף בסדנה לשימור לקוחות יודע כי שימור לקוח הוא בין הפעולות הקשות ביותר אותן יש לעשות בארגון. איך אפשר לשמור על הלקוחות הקיימים בארגון?

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica