חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

נעלי ספורט - איך לקנות?

איך בוחרים נעלי ספורט ? איך יודעים אילו נעלי ספורט מתאימות לכף הרגל שלנו? כאשר אנו קונים נעלי ספורט יש מבחר עצום, הבחירה מאד קשה אז מה עושים בכל מה שקשור עם נעלי ספורט?

אענה לך על כל השאלות בכדי שתדעו איך לקנות נעלי ספורט מצויינות  במחיר נוח בלי להסתבך יותר מידי בין אלפי דגמי נעלי ספורט.

דבר ראשון נבדוק את צורת הרגל שלך בשיטה פשוטה אך החסרון שלה שהיא לא תמיד מדוייקת, מרטיבים את כף הרגל ונעמדים על נייר עד שהוא נספג - זוהי אינדיקציה טובה לאיזה סוג נעלי ספורט אתה צריך, אחרי זה אנו נסתכל על הטביעה שנשארת על הדף ולפיה נבחר נעלי ספורט, אם אתם רואים אחרי הטביעה קשת חדה בין העקב לאצבעות זה אומר שיש לכם קשת גבוה, אם על הנייר יש לא נראית קשה, יש לכם פלטפוס (רגל שטוחה המצריכה נעלי ספורט מיוחדות) לכן יש לכם רגל עם קשת נמוכה, אם התוצאה היא באמצע בין קשת לבין בלי קשת, יש לכם רגל נורמלית אשר רוב נעלי ספורט תומכות בהן בלי בעיה.

אחרי שבדקנו את סוג כף הרגל שלנו עבור נעלי ספורט שאנו רוצים לרכוש, נתחשב במספר מאפיינים, כיום רוב נעלי ספורט באות עם אוורור לכן יש לוודא כי בנעלי ספורט שאנו קונים יש אוורוור מתאים לפעילות שאנו הולכים לעשות איתן, משקל - יש לשים לב נעלי ספורט אלו לא יותר מידי כבדות שכן אנו לא רוצים לרוץ על נעל צבאית.

יש לבחור נעלי ספורט מחברה מוכרות כמו נייק, אדידס, סאקוני, אדידס, ניו בלאנס, nike, adidas, saucony, new balance. כמו כן שימו לב שיש להחליף כל חצי שנה נעלי ספורט שכן הסוליה נמעכת והריפוד של הנעל נהרס מה שזורם לקבלת זעזועים עצומים לכף הרגל שלכם. זכרו נעלי ספורט הן מה שהגוף שלכם עומד רוב היום לכן כדאי להשקיע


כדאי לבצע התאמה נעלי ספורט בחנות ספורט מקצועית, חפשו בגוגל את המונח "התאמת נעלי ספורט מקצועית" כדי לקבל רשימת חנויות אשר מבצעות בדיקות עם מכשירים על מסילה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה צור

מאת: משה צורספורט וכושר גופני - כללי15/10/102062 צפיות
באמר זה אסביר מדוע שעון דופק FT1 פולאר הוא השעון בשביל מתאמנים מתחילים

מאת: משה צוראימונים07/09/102994 צפיות
במאמר זה שני דגמים מתקדמים של שעוני דופק פולאר, לאחרונה שעון דופק נהיה כלי הכרחי לאימון אינטיליגנטי וחכם!

מאת: משה צורספורט וכושר גופני - כללי09/12/0915980 צפיות
סקירה של נעלי ספורט נייק, דגמים ומה מייחד אותם, למה כן לבחור נעלי ספורט נייק.

מאת: משה צורספורט וכושר גופני - כללי05/11/091751 צפיות
מאמר זה יסביר לכם כיצד לקנות נעלי ספורט כולל נעלי ריצה בדרך הנכונה, זכרו! הנעליים הם סוס העבודה שלכם למשך חודשים רבים לכן יש לבחור נעלי ספורט מתאימות לכף הרגל שלכם.

מאמרים נוספים בנושא ספורט וכושר גופני - כללי

מאת: עופר שלוספורט וכושר גופני - כללי24/09/204875 צפיות
אזניות לפעילות גופנית, אוזניות ספורט, אוזניות אלחוטיות

מאת: דניאל מלמדספורט וכושר גופני - כללי11/02/205432 צפיות
כולם היום קונים בגדי ספורט באינטרנט, חברה שמספקת מבחר גדול של בגדי ספורט אונליין לגברים ונשים. בגדי ספורט איכותיים מאוד, נושמים והכי נמכרים בעולם בכל ענף הספורט. המאמר הבא יסביר לכם כיצד נכון לקנון בגדי ספורט אונליין. קריאה נעימה

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי03/10/172863 צפיות
מי מאתנו לא ראה דשא סינטטי במגרשים. בתקופה האחרונה אנו זוכים לעלייה בכמות המגרשים אשר החליטו להחליף את הדשא הרגיל שלהם בדשא סינטטי ולכך סיבות רבות. במאמר זה נשתדל לפרט ולהסביר מה הם היתרונות והחסרונות ברכישת דשא סינטטי למגרשים חיצוניים או פנימיים. בכדי להחליט מה מבין כל סוגי הדשא עדיף חשוב להבין מה הוא בעצם דשא סינטטי.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי17/08/173424 צפיות
עכשיו קיץ ורב הילדים נמצאים בחופש הגדול. ברור לכולם שילד בגיל 12-16 לא ישב בבית כל החופשה, אלא יצא החוצה לשחק במגרשים. בכל שכונה ברחבי הארץ ניתן למצוא מגרשי ספורט עם מתקני ספורט רבים. במקרים מסוימים ניתן למצוא אפילו כמה מגרשים באותה שכונה מה שנותן לאותו ילד בקיץ חופש בחירה במקום בילוי המועדף עליו.

מאת: הדסהספורט וכושר גופני - כללי06/08/173884 צפיות
אין ספק שפעילות גופנית בימינו תופסת מקום חשוב אצל האנשים ורובנו מבינים שבכדי להישאר בריאים יש צורך בלבצע פעילות פיזית בתדירות גבוהה. בזכות פעילות פיזית אנו שומרים על הגוף שלנו ומפחיתים את הסיכוי למחלות שונות בעשרות אחוזים. ישנם מקומות רבים בהם ניתן לבצע פעילות פיזית. ניתן למצוא ברחבי הארץ חדרי כושר רבים, ולאלו שאוהבים להתאמן בחוץ יש את מגרשי הספורט.

מאת: דניסספורט וכושר גופני - כללי30/03/173688 צפיות
איך תוכלו להגדיל את סיכויי הזכייה שלכם בווינר? בעזרת קהילת מהמרי ווינר מקצועית שתוכל לעזור לכם להחליט על מה ומתי להמר.

מאת: רוני הכהןספורט וכושר גופני - כללי04/07/163115 צפיות
עד אשר התרופה המיוחלת תגיע גם אל תחום הדימנציה אפשר להאט את התקדמות המחלה על ידי תרגילים של שיפור זיכרון שמאפשרים להעניק את הטיפול החשוב שמאפשר עוד שנים ארוכות של חיים איכותיים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica