חפש מאמרים:
שלום אורח
24.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שעון דופק פולאר - סקירה על הדגמים הכי מתקדמים

מאת: משה צוראימונים07/09/20102994 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בתקופה האחרונה שעון דופק תפסו תאוצה במדינתנו, במיוחד פולאר וגרמין. שעון דופק מבית פולאר הכי נמכר בארץ (כנראה בגלל מיתוג חלש של שעון דופק מבית גארמין המתחרה העיקרית), כאשר קונים שעון דופק מבית פולאר יש לצפות לאריזה משולשת: GPS, חגורת דופק, שעון דופק עצמו. בכתבה זו אסביר מדוע כדאי לשקול לרכוש שעון דופק פולאר:

שעון דופק פולאר Polar RS 300 X SD
שעון מתקדם, היורש של RS 200 האגדי מבית פולאר, מחיריו של שעון דופק זה נעים באזור 1150 - 1600 ש"ח, שעון דופק Polar RS 300 X SD מגיע עם פוד לרגל או חגורת GPS, אחריות שנתיים, את האימון ניתן לתעד בעזרת הGPS, שעון דופק זוכר את המסלול שעשיתם ואחרי האימון ניתן להגיע הביתה ולראות את המסלול, גרפים ועוד המון מספרים משמעותיים עבור אימון חכם אשר שעון דופק מספק.

הפלוס: שעון דופק מן המתקדמים והמשתלמים ביותר
המינוס: שעון דופק יקר

שעון דופק פולאר Polar RS 800 Multi
שעון דופק זה נחשב לצמרת שעוני דופק פולאר, מחירו נע החל מ-2100 ש"ח, שעון דופק זה מגיע עם מד גובה מובנה GPS, נותן אפשרות לקבל נתיב ריצה ומרחקים על גבי מפה כולל קטעי גובה ושיפועים, שעון דופק Polar RS 800 Multi Run מגיע עם אחריות לשנתיים מהיבואן וכולל דיסק און-קי ובו תוכנה המאפשרת להתחבר לאתר של פולאר ולשמור נתונים.

הפלוס: שעון דופק שיש בו פשוט הכל
המינוס: שעון דופק יקר מאד, תהליך החלפת סוללות מסורבלת

אסכם בכך, שעון דופק מבית פולאר ישפר תוצאות אימון  וייתן לכם אימון יותר אינטיליגנטי, השקעה לא קטנה כרוכה בכך אך בעת קניית שעון דופק, זה מתשלם לטווח הרחוק יש שעון דופק שמגיע עם GPS, ויש שעון דופק שמגיע עם FootPod לכן כדאי לשקול איזה שעון דופק לקנות. כל שעון דופק מגיע עם חגורה, בהצלחה עם שעון דופק שלכם!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה צור

מאת: משה צורספורט וכושר גופני - כללי15/10/102063 צפיות
באמר זה אסביר מדוע שעון דופק FT1 פולאר הוא השעון בשביל מתאמנים מתחילים

מאת: משה צורספורט וכושר גופני - כללי09/12/0916001 צפיות
סקירה של נעלי ספורט נייק, דגמים ומה מייחד אותם, למה כן לבחור נעלי ספורט נייק.

מאת: משה צורספורט וכושר גופני - כללי14/11/092324 צפיות
איך בוחרים נעלי ספורט? איך יודעים אילו נעלי ריצה מתאימות לכף הרגל שלנו? כאשר אנו קונים נעלי ספורט יש מבחר עצום, הבחירה מאד קשה אז מה עושים?

מאת: משה צורספורט וכושר גופני - כללי05/11/091752 צפיות
מאמר זה יסביר לכם כיצד לקנות נעלי ספורט כולל נעלי ריצה בדרך הנכונה, זכרו! הנעליים הם סוס העבודה שלכם למשך חודשים רבים לכן יש לבחור נעלי ספורט מתאימות לכף הרגל שלכם.

מאמרים נוספים בנושא אימונים

מאת: עופר שלואימונים15/06/185632 צפיות
אימוני כושר אישיים לירידה במשקל וחיטוב הגוף.

מאת: דודישאימונים22/03/184603 צפיות
על פי ארגון הבריאות העולמי, מחלת הסרטן נמצאת במקום השני של גורמי המוות. על פי האגודה למלחמה בסרטן, פעילות גופנית מפחיתה את הסיכון לחלות בסרטן.

מאת: דודישאימונים19/03/184022 צפיות
פעילות גופנית חשובה לכולנו. בין אם אנחנו מעוניינים לרדת במשקל, לשמור על איזון ואף לעלות במשקל. אם אנחנו אנשים בריאים או חולים, ילדים או מבוגרים ואף אם אנחנו בני הגיל השלישי.

מאת: דודישאימונים14/03/163579 צפיות
אין כמו לפתח זוגיות ספורטיביות, כזאת שהיא חדורת מוטיבציה, חיזוקים הדדיים והנאה משותפת מהתוצאות

מאת: רוני הכהןאימונים09/09/152666 צפיות
רבים שואלים לגבי ההבדל בין אימון בשיטת ems club לאימון סטנדרטי אותו מבצעים בבית או במכון כושר, ולמעשה ההבדל טמון ביכולת של המערכת לשלוח את הגירוי החשמלי לכמה קבוצות של שרירים בפעם אחת ולבצע אימון של כמה אזורים בו זמנית, לעומת אימון רגיל שמצריך בכל פעם התמקדות באזור אחד ובקבוצת שרירים ספציפית בגוף של המתאמן. דבר זה מצריך הרבה יותר זמן עבור אימון בפעם אחת.

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/143023 צפיות
קטלבלס הינה משקולת אסמיטרית שבאמצעותה ניתן לבצע אימון גופני איכותי המערב קבוצות שרירים רבות בו זמנית, מאתגר את מערכות היציבות ושיווי המשקל של הגוף ותורם בפיתוח סבולת שריר ולב ריאה

מאת: דניאל מלמודאימונים08/10/142854 צפיות
אימון פונקציונלי החל את דרכו האימון עבור ספורטאי עילית לטובת שיפור היכולות הספציופיות לענף הספורט בו הם מתמחים. עם השנים החלו להבין שגם אנשים מן הישוב, רצוי ואף כדאי שהאימונים הגופניים שהם מבצעים לטובת בריאות גופם יהיו תואמים את אורח חייהם, כלומר אימון שמלשב קבוצות שירירים רבות בו זמנית ותנועות שתואמות את חיי היומיום- מעבר משכיבה לעמידה , ישיבה וקימה , הרמת חפצים וכדומה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica