חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוחאי תירוש - כיצד בוחרים סוכן ביטוח לעסק ?

מאת: יוחאי תירושביטוח - כללי02/04/2013940 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

ביטוח הוא מוצר שדרוש לכל אחד ואחד מאיתנו, ועל אחת כמה וכמה לעסק. אולם, הפעלת הביטוח לא תמיד פשוטה כפי שרבים נוכחו לדעת על בשרם. אמנם חברות הביטוח מעוניינות בלקוחות מרוצים, אך אי דיוקים במידע שהלקוח מוסר יכולים להביא לאבדן כבד ביותר של סכומי עתק, לעתים אפילו מפעל חיים. מסמכי הביטוח, כידוע, אינם פשוטים לקריאה והבנה, ולכן דרוש סוכן ביטוח אשר יכול לייצג אתכם באופן מהימן. לסוכן ביטוח מקצועי מספר תכונות שעליו להפגין, ושמומלץ לא להתפשר עליהן כאשר בוחרים סוכן. במאמר זה נדון בתכונות הדרושות לסוכן הביטוח ובבחירה נכונה של סוכן ביטוח לעסק.

תכונות סוכן ביטוח לעסק

תפקידו של סוכן הביטוח אינו למכור לכם את הפוליסה של חברה כזו או אחרת, אלא לוודא ששני הצדדים החותמים על הפוליסה מרוויחים מהעניין. עליו לדאוג שלקוחותיו מקבלים את המקסימום התנאים האפשריים, שמסמכי הפוליסה מנוסחים כהלכה כך שבמקרה של הפעלת דמי הביטוח יוכלו הלקוחות להנות מביטחון כלכלי. לשם כך על סוכן הביטוח להיות בראש ובראשונה מקצועי.

סוכן הביטוח לעסק חייב להיות בקיא בכל סוגי הביטוח הדרושים לבעל עסק, להתעדכן בשינויים החלים מדי פעם בעסק או בתנאי הפוליסה, ובפסיקות האחרונות לגבי הנושא בבתי המשפט. במידה והסוכן מומחה רק לסוג מסוים של פוליסה, ביטוח פנסיוני למשל, אין להסתמך על מקצועיותו. בחירת הסוכן המתאים דומה לבחירת מומחה בתחום אחר, רפואה לדוגמה, אשר בידיו מפקידים נושאים בעלי חשיבות עליונה- את החיים.

התכונה השנייה שדרושה לסוכן ביטוח מהימן היא אמינות. כלומר, עליו לדאוג קודם כל לצרכיו של הלקוח המבוטח. סוכן הביטוח חייב לעדכן את המבוטח בכל תנאי הפוליסה, להסביר אותם לעומקם, ולוודא שהלקוח מבין אותם. כמו כן, עליו לוודא שהלקוח מבין מאילו בחינות הוא נותר חשוף, ובמידת האפשר לדאוג לפתור בעיות מסוג זה.

נושא השירות חשוב גם הוא בכל הנוגע לסוכן ביטוח אמין ומקצועי. כמו במתן שירות מכל סוג שהוא, אדיבות היא תכונה חשובה במעלה, כמו גם זמינות. זמינותו של סוכן הביטוח חשובה עבור הודעה על שינויים שחלו בעסק, או לחלופין על מנת שהסוכן יעדכן ויודיע למבוטח על חידושים ועדכונים שחלו בפוליסה.

יוחאי תירוש, איש עסקים, מנכ"ל תירוש - סוכנות לביטוח ו- "ת.י.ר - השכרת רכב".
בעל עסקים בתחומי הביטוח, השכרת הרכב, הנדל"ן ושוק ההון. חובב אופנים.
פרטי קשר - יוחאי תירוש:
מגדל בסר 2, רח' בן גוריון 1, בני ברק. טל: 03-5-666-555

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יוחאי תירוש, איש עסקים, מנכ"ל תירוש - סוכנות לביטוח ו- "ת.י.ר - השכרת רכב".
בעל עסקים בתחומי הביטוח, השכרת הרכב, הנדל"ן ושוק ההון. חובב אופנים.

פרטי קשר:
מגדל בסר 2, רח' בן גוריון 1, בני ברק. טל: 03-5-666-555

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יוחאי תירוש

מאת: יוחאי תירושליסינג והשכרת רכב04/02/147934 צפיות
איש העסקים יוחאי תירוש מסביר כי באתר מאקו פורסמה לאחרונה כתבה על שוק השכרת הרכב שעובר שינוי במדינה בעלת שוק הרכב הגדול בעולם – סין. יותר ויותר סינים מעוניינים להוציא רישיון נהיגה ולנהוג במכוניות, אבל מדובר במדינה צפופה במיוחד שבה יש למצוא פתרונות יעילים.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן05/12/131434 צפיות
איש העסקים יוחאי תירוש סיחר את האופציה שהייתה לו במגדל ב.ס.ר 3, בקומה ה-25, ונחתמה באמצע אוגוסט עם מוכרי הקומה. הרוכש (הקונה) שנכנס לנעלי בעל האופציה, יוחאי תירוש, עשה זאת יחד עם משרד עו"ד ד"ר שלמה כהן.

מאת: יוחאי תירושהודעות לעיתונות - כללי23/10/131497 צפיות
האם בקרוב נתחיל לראות פרמיות ביטוח לרכב שמחירן ייקבע על פי מספר הקילומטרים שיבצע כלי הרכב? באתר News1 פורסם כי משרד האוצר החל לבדוק את הכדאיות של השיטה בישראל.

מאת: יוחאי תירושביטוח רכב03/10/131130 צפיות
ב"וואלה" פורסם כי משרד האוצר בוחן בתקופה האחרונה את מערכת הבטיחות לרכב של חברת מובילאיי. המשרד הגיע למסקנה שההתקנה שלה ברכב תגרום להפחתה של 45 אחוזים בשכיחות תביעות ביטוח החובה והפחתה של 47 אחוזים ברכבי ליסינג.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן06/08/131033 צפיות
בכתבה שפורסמה באתר "גלובס", עולה כי הגופים המוסדיים בוחנים להשקיע פעם נוספת ברומניה, לאחר שתנופת הבנייה הופסקה בשנת 2008 בעקבות המשבר הכלכלי העולמי.

מאת: יוחאי תירושצרכנות וקניות04/07/131276 צפיות
חברות השכרת הרכבים מציעות כיום מגוון רכבים להשכרה עבור צרכים שונים. ישנם רכבים המיועדים להובלה, ורכבים עם מושבים רבים וחלל מרווח עבור הנוסעים, כמו גם רכבים פרטיים קטנים יותר. קיימות לא מעט סיבות להשכרת רכבים מסחריים עבור אנשים פרטיים או חברות. כמו כן, קיימים לא מעט דגמים של רכבים מסחריים העונים על צרכים שונים של הלקוחות הפוטנציאליים. מתי כדאי לשכור רכב מסחרי? במאמר זה נדון בסיבות העיקריות שלשמן שוכרים בדרך כלל רכבים מסחריים.

מאת: יוחאי תירושנדל"ן11/06/13983 צפיות
כוכבי הוליווד מפסידים בהשקעות נדל"ן ומוכרים בתים בהפסדים משמעותיים. כנראה שאת ההבנה הם צריכים לשמור למסך הגדול, כי בכל הנוגע להשקעות נדל"ן הם די חסרי מושג.

מאמרים נוספים בנושא ביטוח - כללי

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי04/06/172785 צפיות
הקושי רק עולה כאשר מגלים עד כמה צריכים לעבוד על מנת לקבל מה שחשים שמגיע בזכות, ולא מתוך חסד שמעניקים המוסד שבו מעסקים והמוסדות הרלבנטיות של המדינה.

מאת: עידן שלומןביטוח - כללי04/06/174818 צפיות
רוצים לדעת איך עובדת המסלקה הפנסיונית בפועל? איך עושים סדר בביטוחים מבלי לשלם כפל ביטוח? אם אתם רוצים לחסוך כספים , זה הזמן לדבר על תמונה מקיפה אודות חיסכון של כל אדם במדינת ישראל.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי12/04/164243 צפיות
נהג צעיר על פי חוק הוא נהג שלא מלאו לו עדיין 24 שנים.

מאת: Roei Kalvoביטוח - כללי10/03/163522 צפיות
כל ההיבטים שצריך לדעת לפני שסוגרים ביטוח צלילה - כנסו ותלמדו כדי שלא יעבדו עליכם!

מאת: אלטים ביטוח ופיננסיםביטוח - כללי15/08/155308 צפיות
בחיי היום יום אנו מקבלים החלטות שונות על בסיס מאפיינים, על חשבון העלות הכלכלית עבורנו, במאמר זה נסביר איך לבצע השוואת מחירים גם לענפי הביטוח וניתן לכם כלים שונים לביצוע השוואה טובה ואמיתית.

מאת: כתיבת מומחיםביטוח - כללי06/07/154846 צפיות
נמצאים לפני קניית דוד חשמל? אם גם אתם מצאתם את עצמכם בהתלבטויות לגבי רכישת המכשיר, כאן תוכלו לקרוא הדרכה אובייקטיבית המתייחסת לפרמטרים השונים שתוכלו לבדוק בכל דוד, ולהחליט האם הוא מתאים לסוג השימוש שאתם מייחלים לו.

מאת: רוני הכהןביטוח - כללי01/07/154751 צפיות
את כל אלה מכסים סוגים שונים של ביטוחים המעניקים לנו סוג של שלווה ורוגע בנוגע לכל אספקט בחיים שלנו, תמורת תשלום חודשי. הכיסוי הביטוחי משתנה מחברה לחברה אשר בוחרת את מי לבטח, באלו תנאים ותמורת איזה תשלום חודשי. גם אם אתם צריכים לפנות אל חברת ביטוח באשקלון, אתם תמיד תמצאו מגוון רחב של חברות מבטחות עבור הסוגים השונים של פוליסות ביטוח.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica