חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ערכות קריוקי לכל אירוע ומטרה

מאת: tiloniמסיבות04/04/20131033 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

היהודים תמיד אהבו לשיר, עוד מימי המקרא (שירת מרים, שירת דבורה הנביאה, קינת דוד וכמובן ספר שלם שכולו שיר השירים) ועד לימינו אנו בו מתחרים ערוצי הטלוויזיה על כל קול ועל כל כישרון שירה, מילדי בית ספר ועד למבוגרים, בשלל תוכניות, פסטיבלים, הצגות ומופעים. גם בקרב הקהל הרחב חוזרים ותופסים ערבי השירה בציבור מקום של כבוד וגבי ברלין, כמו גם שרה'לה שרון, צריכים להודות למזלם הטוב על הקמבק המפואר שהם מבצעים בשנים האחרונות. מועדוני קריוקי, ערבי שירה בציבור ואירועי סלון או מרפסת של חברים ומשפחות, כל אלו מהווים נדבך חשוב של התרבות הישראלית העכשווית והם לא יכולים היו להתקיים ללא ערכות קריוקי משוכללות ומתקדמות, המאפשרות גם לילדון בן השלוש וגם לסבא הקשיש, להרגיש כאילו היו על במה במרכז פארק הומה קהל.

ערכות קריוקי אינן יקרות ואינן דורשות לקיחת הלוואה מהבנק או כניסה למינוס (לפחות לא כזה שיגרום למנהל הבנק להתקשר ולדרוש בשלומכם), וכמוצר חברתי ותרבותי הוא מושלם לכל בית ולכל אירוע. אנשים אוהבים לשיר, גם אם אינם זמרים מוצלחים במיוחד, וערבי קריוקי שמאורגנים בצורה מקצועית, גם על ידי חובבנים, עם ערכות קריוקי מודרניות, תמיד זוכים להצלחה ולשירי הלל, תרתי משמע.

בכל ערכת קריוקי המכבדת את עצמה צריכים להיות מספר אלמנטים חיוניים להפקת אירוע. האלמנט הראשון הוא, כמובן, המיקרופון. כדאי לדאוג שיהיו, לפחות, שני מיקרופונים בכל ערכה בשביל הדואטים והשירים המשותפים, ורצוי שיהיו אלחוטיים, כך שניתן יהיה להסתובב איתם ברחבי הסלון, החצר או המרפסת. ערכות קריוקי מקצועיות כוללות גם רמקולים ומיקסרים, אך הם אינם מהווים אלמנט מנדטורי לערבי שירה ביתיים ואינטימיים.

ניתן לשער, בוודאות די יתרה, כי לאבותינו לא היו עזרים מודרניים ומתקדמים כמו שיש לנו עתה, ובכל זאת שירתם עלתה עד לשמיים הגבוהים, היום, עם ערכות קריוקי מקצועיות ואיכותיות, אפשר לומר כי גם השמיים כבר אינם הגבול וכי השירה בציבור הייתה, עודנה וככל הנראה תמשיך להיות, מדורת השבט האמיתית שלנו, היהודים.


 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222939 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221495 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223279 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222824 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21969 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213634 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211850 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא מסיבות

מאת: קרוסלה הריון ולידהמסיבות19/03/193504 צפיות
עבור אנשים רבים הכלים החד פעמיים הם כלי פלסטיק לבנים ומשעממים שאינם מתאימים לאירועים. אך ההיפך הוא הנכון. קיימים כלים חד פעמיים מעוצבים לכל אירוע שאינם נבדלים בהרבה מהכלים הרב פעמיים. כך שאם יש לכם אירוע, זה הזמן להזמין את הכלים הייחודיים האלה.

מאת: עידן אברהמימסיבות17/09/181555 צפיות
השכרת גנרטורים | גנרטור להשכרה רוב אירועי החוץ לא היו יכולים להתקיים בלי גנרטור להשכרה שיספק לו את האנרגיה הדרושה. אירועים מסוג זה מלווים בדרך כלל על ידי מוזיקה, אוכל ושתייה שזקוקים גם הם למתקנים שיחזיקו אותם במצב תקין. השכרת גנרטורים נעשית על ידי פניה לחברת השכרה בתחום זה. חברות כאלו ניתן למצוא ברשת האינטרנט ולבדוק מה הן מציעות ללקוחות.

מאת: אבי דוידימסיבות08/02/162249 צפיות
הפעלות ליום הולדת מתוך עולם הטבע, הפעלות עם כלבים לילדים שאוהבים כלבים ולכאלו שעדיין לא מכירים כלבים.

מאת: נינה כהןמסיבות01/02/162005 צפיות
נדרש פתרון מושלם למוסיקה באירוע

מאת: אבי דוידימסיבות18/10/152215 צפיות
לאחר חבלי לידה משונים, הגיע הרגע המיוחל שבו בתכם מגיחה אל העולם ונקראת בשם. לאחר החיבוקים, הנשיקות וההתרגשות העצומה, ודאי תהיו מעוניינים לחפש מקום לאירוע הבריתה. בריתה היא כינוי למסיבת "זבד הבת", שמטרתה להפגיש את המשפחה והקרובים עם הנסיכה החדשה שזה עתה הצטרפה למשפחה, בחגיגה גדולה.

מאת: רוןמסיבות16/09/152009 צפיות
מאמר על מועדונים לבת מצווה

מאת: בולי בלוןמסיבות16/11/144043 צפיות
האם חשבתם פעם מה המקור של הבלונים שאתם מחזיקים? האם פעם חשבתם על הקישוט המיוחד הזה, ומהיכן הוא מגיע אלינו? כדאי לכם לקרוא!

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica