חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים לשימור המשרד ע"י ניקיון משרדים:

מאת: רונן חזיניקיון17/04/2013672 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

טיפים לשימור המשרד ע"י ניקיון משרדים:

עיצוב משרדים:

העיצוב הופך להיות מרכזי בתחומי חיים רבים. אם בעבר העיצוב היה מפותח רק עבור תחומים מסוימים, כיום ישנו עיצוב גראפי, עיצוב מטבחים מיוחד ואפילו עיצוב רכבים. הרבה מאד משווקים הבינו שאם רוצים לקדם מוצר או מקום מסוים, האופן בו הוא נתפס בעיניים עשוי להיות משמעותי ללקוח יותר מכל קריטריון אחר. למשל, כולכם יכולים להתרשם מאמהות שדוחפות עגלות יפות ומעוצבות כאשר הן נלחמות על מנת להצליח לקפל אותן או להכניס אותן לרכב. בכל אופן- עגלות כאלה נקנות על ידי רבים ורבות היות והן יפות ותו לאו. גם כאשר מדובר על המשרד שלכם, עיצוב המשרד עושה חלק נכבד מהעבודה. זאת אומרת, משרד מעוצב בטוב טעם, יכול להיות פתח להרחבה של העסקה והגדלת שביעות הרצון של המעורבים בעסק. הן העובדים והן הלקוחות. בכל אופן, במשרד ישנה חשיבות רבה לא רק לעיצוב נעים לעין אלא גם לפרקטיות של העיצוב. הרי לבסוף מדובר במקום שוקק חיים בו מתרחשת תנועה רבה לצורך תפעול העסק. כחלק מהרעיון של הקפדה על משרד מעוצב, יש לדאוג גם למשרד נקי.

משרדים נקיים:

ניקיון משרדים חשוב ביותר. למעשה, יהיה המשרד מעוצב ככל שיהיה, אם תהייה טינופת מפוזרת במשרד, העיצוב לא יבוא לידי ביטוי ובטח שלא ירשים אף אחד. כמו כן, עבודה במקום מלוכלך ולא אסטטי, עשויה להיות גורם לפגיעה בתפוקה של צוות העובדים שלכם. הרי בלי סדר חיצוני, קשה ליצור סדר פנימי שכל כך חשוב עבור העסק שלכם. לכן כחלק מראיה כוללת של המשרד כגורם בעל השפעה על איכות העסק שלכם, חשוב לשים דגש על העניין של ניקיון משרדים. אך ורק בעזרת שימת דגש כזו, תוכלו לגרום למשרד שלכם לשדר שדרים בהם אתם מעוניינים. שדרים כגון נעימות, סדר ורוגע.

איך תורמים ל- ניקיון משרדים?:

אתם וודאי שואלים את עצמכם, אם ניקיון למשרדים כל כך חשוב, איך תורמים לו ואיך משמרים אותו. ובכן, הרבה מאד בעלי עסקים שבבעולתם משרדים, דואגים לכך שגורם כגון חברה לניקיון משרדים, יהיה אחראי לסדר וניקיון במשרד שלכם. כך, בהתאם לצורך וכן בהתאם לתקציב שנקבע עבור תחום זה, יעבדו עבור ניקיון משרדים שלכם עובדי ניקיון שמועסקים על ידי חברה לניקיון משרדים. אולם, הרבה פעמים אי אפשר להסתפק אך ורק בשירותיה של חברה לניקיון משרדים. למשל, אם המשרד שלכם שוקק חיים לאורך כל היום, אם העובדים שלכם עסוקים מכדי לשים לב למצב המטבחון שלהם ועוד, ייתכן מאד שאפילו ביקור יומי של עובד ניקיון לא יהיה מספק על מנת להשליט ניקיון. כמו כן, ישנם מקרים בהם עובד ניקיון נוכח במשרד לאורך כל היום. בעיקר כאשר מדובר במשרדים גדולים, הדבר מאד אפשרי. אף על פי כן, הרבה מאד פעמים, ניקיון למשרדים חייב להיות מבוצע בו זמנית בכמה אתרים במשרד ואיש צוות אחד מטעם חברה לניקיון משרדים לא יכול להשתלט על האזור כולו. לכן, אם אתם רוצים לתרום באמת למצב הניקיון במשרד שלכם, יש לנקוט צעדים שיתרמו לערנות העובדים לנושא.

איך מגייסים את העובדים לשמירה על סביבת עבודה נקייה?:

מתחילים במודעות. זאת אומרת, אם לא דאגתם אף פעם להעלות את הנושא של ניקיון למשרדים בפני צוות העובדים שלכם, קשה להאמין שהם פיתחו מועדות חזקה מספיק בעצמם. לכן, בתחילת התהליך של הגברת המודעות, חשוב קודם לכל להעלות את הנושא לסדר היום. ראשית, מומלץ מאד להסביר קצת על החשיבות הרבה של ניקיון משרדים. ניתן להתייחס לנושא משני כיוונים. כיוון אחד נוגע לעובדים עצמם- לא נעים לעבוד במקום לא מטופח ובטח שמעצבן להגיע לשירותים מלוכלכים ודוחים. כיוון שני נוגע ללקוחות שלכם. למשרד יש אינטרס לגייס כמה שיותר לקוחות וכן לדאוג לשביעות רצון גבוהה של הלקוחות הקיימים. חוסר ניקיון במשרד יכול לפגוע במטרה  משותפת זו.

לסיום:

חשוב מאד לשמש דוגמה אישית. אם אתם לא תשמרו על סדר וניקיון בחדר שלכם ממש או בחללים ציבוריים בהם אתם עושים שימוש, לא תוכלו לדרוש זאת משאר העובדים. ניקיון משרדים הוא חשוב והחיבור לנושא הזה חייב להיות חזק גם אצל צוות העובדים. כדאי מאד לעשות חושבים כיצד מגבירים את האכפתיות כלפי הנושא וכיצד שומרים על משרד נקי ונעים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

GoText כתיבת תוכן - שירותי כתיבת מאמרים מקצועיים, מאמרים שיווקיים ולכל מטרה אחרת במחיר של 25 ש"ח ל300 מילים.
הצטרפו למאות עסקים מרוצים הנהנים משירותי כתיבה  מקצועיים.

שירות ומכירה:   0526955953

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת רונן חזי

מאת: רונן חזיבידור ופנאי - כללי29/09/141212 צפיות
חברת איקיוטק הינה החברה המפתחת והאחראית על אתר אודישנס. אחד מהאתרים המשמעותיים ביותר עבור אומנים מכל התחומים המחפשים להתפתח ולפתח את יכולתם.

מאת: רונן חזיספורט וכושר גופני - כללי29/09/142560 צפיות
ספורטיפ הינו אחד המוצרים המשתלמים ביותר עבור אוהבי משחקי הספורט למיניהם ובפרט עבור אנשים שאוהבים למלא טפסי ווינר ומייחלים ליום בו הם ימלאו טופס נכון ויזכו בפרס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141592 צפיות
פרשת איקיוטק הבהירה היטב כי לא ניתן להתעלם מהתרחבותן המשמעותית של עסקאות אלקטרוניות- עסקאות אשר מתבצעות בין שני שותפים לעסקה שנותנים הסכמתם לעסקה באמצעות כלים אלקטרונים בלי להיפגש בפועל.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141332 צפיות
בשנים האחרונות עסקאות, פגישות עסקיות ועוד נערכות באינטרנט. בהתאם, חוזים רבים ואף הסכמים סבוכים נחתמים באמצעות חתימה דיגיטלית. מה עוד אתם יודעים על זה?

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141230 צפיות
אחריות דיגיטלית משמעה שכל צרכן, ספק או שותף כלשהוא לעסקות דיגיטליות יהיה מודע היטב לתוכן החוזה עליו הוא חתום ולחובות והזכויות שלו בהקשר זה. אחריות דיגיטלית היא ההבנה כי חתימה דיגיטלית, אף כי אינה ניתנת באופן פיזי בפני הצד השני השותף לחוזה, מחייבת בדיוק כמו חתימה על נייר ויש לה תוקף משפטי חד משמעי

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141329 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאת: רונן חזיחוק ומשפט - כללי17/09/141257 צפיות
ממותגים, מועדון הלקוחות של חברת איקיוטק בע"מ, מזמין אתכם ליהנות מהנחות גדולות על מותגים מכל התחומים, תחת הניהול המשפטי של עו"ד נועם קוריס.

מאמרים נוספים בנושא ניקיון

מאת: tiloniניקיון01/03/222921 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: yoni romניקיון14/11/191631 צפיות
מהי קרדית האבק ואיפה היא מופיעה? איך מנקים את קרדית האבק?

מאת: yoni romניקיון22/07/191667 צפיות
מחפשים שירות ניקוי ספות בכפר סבא? מומלץ לכם להכיר מעט יותר את עולם הטקסטיל. חשוב גם להכיר את סוגי הכתמים והריחות שנוצרים על הספות. כאשר תכירו את סוגי הבדים השונים, תדעו מה לצפות מצוות הניקיון.

מאת: yoni romניקיון11/07/182090 צפיות
נוחות, עיצוב, שלווה. מה עוד אפשר לבקש מהספה העומדת בסלון? פעמים רבות איננו מתייחסים לספה שלנו בהגינות. בעוד היא מאפשרת לנו להתרפק עליה בסיומו של עוד יום עבודה עמוס, הרי שאנחנו נוטים לזלזל מעט בניקיונה

מאת: yoni romניקיון25/06/181629 צפיות
ניקוי הבית נחשב לאחד המשימות המורכבות ביותר המצריכות שימוש בשואב אבק איכותי. בשנים האחרונות ניתן לראות את השינוי אשר חל במוצרים לניקיון הבית .

מאת: רוני הכהןניקיון02/05/181520 צפיות
בכל בית ומקום עבודה יש שלל של מוצרי ניקיון חשובים, אבל איך בוחרים את הנכונים? קראו את אלה הדברים.

מאת: רוני הכהןניקיון08/04/181420 צפיות
במה תלוי העיצוב של גינה במרפסת של דירה שנמצאת אפילו בגובה של 50 מטר ומעלה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica