חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה נקודות בנוגע לביטוח המשכנתא שלכם

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא21/04/2013824 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר הנוכחי אנחנו עומדים להציג לכם כמה וכמה נתונים בנוגע לביטוח המשכנתא אותו דורש מכם הבנק כחלק מההתניות בעת קבלת משכנתא. מדוע הוא דורש אותו, איך הביטוח הזה עובד גם לטובתכם והיכן ניתן לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם.

מדוע ישנו הבדל מהותי בין הלוואה רגילה למשכנתא שלכם

וודאי יצא לכם לקחת על עצמכם הלוואות שונות במהלך החיים ואם שמתם לב התהליכים שונים מהותית מול המשכנתא. מדוע בעצם? אם ישנה סיבה אחת גדולה להבדלים בין הלוואה רגילה לבין משכנתא היא נובעת מהעובדה הבסיסית שמשכנתא היא הלוואת ענק, וודאי אם מודדים את היקפה מול הלוואה רגילה של כמה עשרות אלפי שקלים. בנוסף מדובר על הלוואה שאותה סביר להניח תיקחו למשך שנים ארוכות במיוחד. הבנק שלכם רוצה לדעת כי בכל מצב שהוא תהיה לו הגנה איכותית והוא לא ימצא את עצמו בלי הכסף וגם בלי הנכס. במהלך השנים נבנה תהליך מובנה והגיוני לצורך קבלת המשכנתא. אתם ממשכנים את הבית שלכם, מציגים לבנק שלכם כמה ערבים וכן גם רוכשים ביטוח משכנתא שהוא מושא הכתבה הנוכחית.

ביטוח חיים רכיב שעובד עבור הבנק אבל גם עבורכם

ביטוח משכנתא מוצר מיוחד שפותח במיוחד עבור הבנקים למשכנתאות. הוא כולל ביטוח חיים למשכנתא וביטוח מבנה לדירה. כשמדובר על ביטוח חיים למשכנתא הוא מספק לבנק שלכם הגנה איכותית בכל מקרה שבו הלווה העיקרי הולך לעולמו במהלך תקופת התשלומים. מצד שני ביטוח חיים שהוא חלק מביטוח משכנתא עובד גם לטובתם של יורשי הלווה ובמקרה של הפעלתו הם נהנים מנכס שנקי מכול שיעבוד. ובכך יכולים להמשיך בחייהם גם בשעה כול כך עצובה.

ביטוח מבנה לדירה גם הוא עשוי לעבוד עבורכם

ביטוח מבנה למשכנתא הוא הרכיב השני עליו מתבסס ביטוח המשכנתא שלכם כמו ביטוח החיים גם הוא אמור לעבוד עבורכם בשעה של צרה אמיתית. השימוש בו הוא בכול מקרה שבו מבנה הבית שלכם נפגע פיזית. זה יכול להיות פיצוץ של צינור מים, שריפה כתוצאה של קצר חשמלי ועוד. מצבים שהם ללא כל ספק ממש לא נעימים עבורכם אבל יחד עם זאת מכיוון שישנה חברת ביטוח שעשויה לתקן אותם תוכלו להמשיך הלאה, הבנק מצידו ייהנה מפיצוי רלוונטי ולכן הוא גם דורש שתרכשו אותו.

את ביטוח המשכנתא לא חייבים לרכוש באמצעות הבנק שלכם

עד לפני מספר שנים את ביטוח המשכנתא היה ניתן לרכוש רק באמצעות הבנק למשכנתאות, למעשה לכל בנק היה מאין מונופול מול הלקוחות שלו. אחרי שינוי רגולטורי אותו הוביל המפקח על הביטוח במשרד האוצר, נפתח השוק לתחרות כך שאתם עדיין חייבים בביטוח המשכנתא אבל יכולים לרכוש אותו אצל כל אחד מהספקים הקיימים בשוק. אם פתיחת השוק לתחרות החלו מרביתן של חברות הביטוח למכור ביטוחי משכנתאות ויותר מכך הן החלו לספק מוצרים מורחבים כך שאתם הלקוחות יכולים ליהנות מביטוחים עדיפים. קחו לדוגמא את ביטוח המבנה, הוא מתחבר בקלות לביטוח דירה. חברת ביטוח עשויה להציע לכם הרחבות שונות כאלו שהבנקים השונים לא יספקו לכם מין הסתם ובכך יתרונם הגדול

 



תגיות המאמר: ביטוח רכב


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138721 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131327 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131225 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131263 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131397 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223043 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162758 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142851 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147651 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148037 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138255 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131972 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica