חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

לחשוב שמנה לחשוב רזה

מאת: יפה פוזסאימון אישי15/11/2009885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כחומר ביד היוצר

לחשוב רזה לחשוב שמנה   / יפה פוזס

אם נעצור לרגע , לרגע אחד ונחשוב כמה מחשבות מתרוצצות לנו בראש – פשוט לא נאמין. ואלה מקצת המחשבות, לא ביום שלם, לא בשעה, זה יכול להיות במספר דקות: מה מצב החשבון שלי בבנק? מה אבשל לארוחת צהרים?האם הילד שלי לבוש טוב?מה אני צריכה לקנות בסופר? מה הבוס שלי רוצה עכשיו, אם הוא זימן אותי לפגישה? למה בן הזוג הראה לי פרצוף כזה שאומר "מה את רוצה מהחיים שלי?" כשאמרתי לו, בסך הכל: "בא לך לבא לסרט הערב?" ואיך אני אעמוד בשבוע הבא בנופש עם "הכל כלול???", וכמעט בלי לנשום המחשבות רצות עוד ועוד, בלי שליטה?!!

זהו שמחשבות, אם שמים לב אליהן , ו"מלטפים" אותן, ומקדישים להן תשומת לב, כן כן תשומת לב, לפחות כמו תשומת לב לקניית בגד או נעליים... הן יכולות להשתנות באימון אישי . "אימון" ,הלקוח מהטרמינולוגיה של מקצוע הספורט, יעשה כאן עבודה נפלאה .

למה הכוונה?

ממה שנאמר לעיל, הכל מתחיל במחשבה! היכולת שלנו לשנות דברים, לשנות גישה מתחילה ממחשבה אחת : של רצון לשנות, ברור הוא שזה לא מספיק, אני יכולה לצרוח עד מחר ,אני רוצה להיות רזה"  או לחילופין: "אני רוצה להיות שמנה" זה לא יקרה מאליו!

בעזרת הכלים האימוניים אנחנו יכולות להגיע לתובנות, לבהירות, למיקוד מה הצורך האמיתי שלנו בהנאה?  (אוכל הוא סוג של סיפוק , למי שרוצה לדעת) בשביל מי אני רוצה להיראות טוב!!  ( שמנה יותר , רזה יותר) ומראה , מראה מה את אומרת??

 לאיזה צורך זה עונה לנו??

הביס מהעוגה המיותרת , לכאורה, שעושה את ההבדל בין לאכול לצורך חיים , לבין הנאה, הוא ההבדל שיעשה את התוצאה לאחרת , אם נדע להחליף את ההנאה הזו של האוכל , בהנאה אחרת , לא פחות טובה, למשל: לקנות  בגד, לצאת לים ולשבת מול הגלים, לשתות את כוס הקפה עם תשומת הלב המירבית: לאכול את העוגה בהרגשה אדירה של סיפוק ,ובלי ריגשות אשם ,  אלה הן כמובן דוגמאות שכל אחת יכולה ,בעזרת תהליך אימוני, למצא את הדרך שלה, הנכונה לה , ולעשות את השינוי המיוחל.

זהו שאמרתי, ההבדל בין להיות שמנה וההיפך מתחיל במחשבה.

ויחד עם שינוי במחשבה יבוא תהליך של היפרדות, ממה שמוכר וידוע ,תהליך של בחירה: להחליף הנאה אחת בהנאה אחרת, לדעת להשתמש ביכולות שלנו שמביאות אותנו להצלחות בתחומים אחרים בחיים .

כחומר ביד היוצר

יפה פוזס

מאמנת אישית

לפריצת דרך להתפתחות אישית

להצלחה והעצמה נשית

052-3270681

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

יפה פוזס

מאמנת אישית

לפריצת דרך בהתפתחות אישית

להעצמה והצלחה נשית

0523-270681

yaffapo@gmail.com

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יפה פוזס

מאת: יפה פוזסאימון למערכות יחסים10/11/101293 צפיות
ישנו רגע שאת מבינה שמה שחסם אותך מלהתקדם זוהי מערכת יחסים לא תקינה עם אמא או אבא וכשזה בהיר, פתאום ישנה איזושהי התגברות על מחסום ונעשית בחירה ,לשינוי גישה . באימון נעשית עבודה של העצמה והבלטת החוזקות שלך, משהו ברגע הזה עושה תפנית, וכשהמחסום הזה מסולק הדרך לשינוי פשוטה, מהירה וממוקדת תוצאות.

מאת: יפה פוזססיפורי מסע14/09/101702 צפיות
לפני כמה שבועות נסענו אימי ואני למסע שורשים בתוניסיה. היה זה מסע מרתק ביותר במקום שחשבתי שזה ידמה יותר לסיור בשכם או בירושלים העתיקה זה היה קרוב יותר ללמדינות אירופאיות עם ערי קייט מדהימים , שימור מקומות ארכיאולוגים, אנשים עם נעימים עם רצון מיוחד לעזור וכמובן מסע שורשים יהודיים שמקשרים אותי היסטורית לגלות היהודים בארץ זו והגאולה בארץ ישראל.

מאת: יפה פוזסהעצמת נשים14/09/101311 צפיות
לפני כמה שבועות יצאנו אימי ואני למסע שורשים לתוניסיה. היה זה מסע להיכרות האיזור, הכרת המנהגים, השפה ובעיקר מסע לקשר בין אם ובת.

מאת: יפה פוזסאימון אישי18/02/101085 צפיות
אם נוכל לנצור את רגע ההצלחהואת התהליך עד ההצלחה נוכל להקיש לתחומי חיים אחרים.

מאת: יפה פוזסאימון אישי26/11/091109 צפיות
בשיחה בין בני זוג, ניתן בעזרת "זכוכית מגדלת" , שהוא אימון אישי, לזהות דפוס התנהגות של הפוגע והנפגע . בעזרת כלים אימוניים אפשר להחזיר את השיח למקום של כבוד הדדי ושיחה בגובה העיניים.

מאת: יפה פוזסאימון לאיכות חיים18/11/091096 צפיות
שיחה בן בני זוג יכולה להסתיים באווירה נעימה ובתוצאות חיוביות. אבל ישנם רגעים ששיחה בן בני זוג יכולה להוציא רשף כזה שאת אחירתה לא נדע, ולפעמים לא נדע עד כמה ההשלכותלזה מצטברות "כמינוס בחשבון בנק" ביחסים.

מאת: יפה פוזסאימון אישי18/11/091027 צפיות
איך לתכנן לו"ז יומי בלי לאבד את השפיות? או כיצד בעזרת אימון אישי אפשר לגלות את העניין הסמוי "הזה" שנקרא שימוש בלו"ז בצורה חכמה.

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213611 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205244 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193106 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192940 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193005 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174126 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173530 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica