חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הכול על ביטוח משכנתא

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא26/04/2013916 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אם אתם זוג צעיר סביר להניח שבזמן הקרוב תצטרכו לקחת על עצמכם משכנתא כזאת או אחרת, עניין ידוע הוא שקשה מאוד להגיע לדירה בישראל מבלי שתהיה לכם משכנתא כזאת או אחרת. אחת ההתניות אותן דורש מכם הבנק הוא לרכוש ביטוח משכנתא ועל כך במאמר הנוכחי.

ההלוואות שאתם נוטלים על עצמכם לעומת המשכנתא שהיא קטגוריה בפני עצמה

אם בוחנים היטב את ההבדלים בין הלוואות רגילות לבין המשכנתא שלכם תוכלו לגלות ממש בקלות כי מדובר על שני מוצרים שונים לחלוטין. לכאורה אילו וגם אילו הלוואות שכוללות תנאים שונים כמו ריבית ותקופת פריסה. יחד עם זאת הלוואות בדרך כלל ניתן לקבל תוך פרק זמן של ימים בודדים ולעיתים גם כמה שעות. לעומת זאת כשמדובר על המשכנתא שלכם היא הרבה יותר מורכבת. אתם צריכים להציג הרבה מאוד מסמכים והתניות אחד מהם הוא ביטוח המשכנתא עליו נרחיב בסעיפים הבאים של המאמר הנוכחי.

ביטוח משכנתא עוד שכבת הגנה חשובה עבור הבנק שלכם

ביטוח משכנתא מהווה עוד שכבת הגנה חשובה במיוחד עבור הבנק שלכם בדיוק כמו שהוא מבקש מכם למשכן את הבית וגם להציג כמה וכמה ערבים לפני שתוכלו לקבל את הצ'ק הנכסף, עם גודל הצ'ק שהוא מתכוון להעביר לכם וודאי ניתן להבין את הדרישות שלו. אגב לכל אחת משכבות ההגנה יש את הסיבות שלה. בסעיפים הבאים תוכלו להבין קצת יותר לעומק מדוע דורש מכם הבנק שלכם לרכוש ביטוח משכנתא.

מה לביטוח חיים ולביטוח המשכנתא שלכם

וודאי תשאלו את עצמכם מה קשור ביטוח חיים עם ביטוח המשכנתא שלכם. האמת היא שישנו קשר הדוק ויותר מכך אם גם תשימו לב, ביטוח חיים שהוא חלק מביטוח משכנתא גם עובד לטובתכם האישית. שימו לב לעובדה המצערת הבאה, באמצע תקופת התשלומים הלווה  העיקרי הולך לעולמו, זה שבזכות ההכנסה שלו ניתן לשלם את התשלומים החודשיים. בסיטואציה עצובה מאין זאת הבנק נשאר אובד עצות. מצד אחד אין מי שימשיך לשלם את המשכנתא. מאידך להוציא את היורשים מהבית גם זה לא ממש נעים. הפתרון ביטוח חיים, מצד אחד הוא מכסה את הבנק ומאידך גם היורשים יכולים להישאר בבית ויותר מכך הוא נקי משעיבודים.

מה לביטוח דירה ולביטוח המשכנתא שלכם

ביטוח מבנה לדירה גם הוא קשור עם המשכנתא שלכם וגם רכיב זה עובד לטובתכם האישית. חישבו מה עשוי לקרות לדירה שלכם כתוצאה נניח של שריפה או פיצוץ בצינור מים. מין הסתם היא תפגע ויש מצב שגם תאבד מערכה הכספי. גם כאן הבנק שלכם עשוי למצוא את עצמו במצב ממש לא נעים. הפתרון ביטוח מבנה לדירה שמאפשר לכם וגם לבנק ליהנות מכיסוי כספי בכל בעיה שלא תצוץ. בקיצור משהו שעובד לטובת שני הצדדים

כמה מילים על התחרות הגולה בשוק ביטוחי המשכנתא נכון להיום

עד לפני מספר שנים ביטוח משכנתא היה ניתן לרכוש רק דרך בנק המשכנתאות שלכם. אז זהו שהמצב הזה השתנה ונכון להיום אתם יכולים לרכוש ביטוח משכנתא דרך כל אחת מחברות הביטוח שפועלות בשוק הישראלי.

 



תגיות המאמר: ביטוח משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138720 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131326 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131224 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131262 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131395 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223035 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162756 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142850 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147650 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148036 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138254 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131972 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica