חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מסלול טיולים בצפון הארץ

מסלול לטיול הירדן ההררי

מתוך מדריך הטיולים של חנות "לכל הרוחות".

גליל עליון

עונה מומלצת

חורף ואביב

דרגת קושי

בינונית

משך המסלול

2.5 שעות

מסלול מעגלי

לא

הצעה מסלול טיולים משפחות לירדן ההררי.

·         מועד מומלץ: חורף ואביב.

·         רמת הקושי: בינונית.

·         מפה: מפת סימון שבילים 1:50000 של הגליל העליון , מפה מס' 2 .

·         משך הטיול: כשעתים וחצי.

·         אתר פיקניק סמוך: מצבת הזיכרון של משמר הירדן.

·         הערות:

1.      הרחצה לאורך המסלול אסורה.

2.      יש להצטייד במי שתייה, אין מקורות מים בדרך.

·         הגעה:

לבאים מדרום - נוסעים על כביש מס' 90 לכיוון קריית שמונה. בצומת מחניים פונים ימינה (מזרחה) על כביש מס' 91, חולפים על פני משמר הירדן וגדות. ממשיכים לכיוון גשר בנות יעקב. בפיתול החד בכביש ממשיכים ישר על דרך עפר המסומנת בצבע אדום, חולפים על פני מצד עטרת והדרך היורדת למשאבות כפר הנשיא על הירדן, הדרך מושכת דרומה עד לפני גשר כפר הנשיא ודרך עפר המסומנת בצבע כחול ויורדת מקבוץ כפר הנשיא. במקום זה מתחיל מסלול הטיול. הרכבים "מוקפצים" חזרה אל הדרך האדומה אל מול מצד עטרת.

לבאים מצפון - נוסעים על כביש מס' 90 עד לצומת מחנים, הצומת פונים שמאלה לכביש 91 ועימו לכיוון גשר בנות יעקב. בפיתול החד בכביש ממשיכים ישר על דרך עפר המסומנת בצבע אדום, חולפים על פני מצד עטרת והדרך היורדת למשאבות כפר הנשיא על הירדן, הדרך מושכת דרומה עד לפני גשר כפר הנשיא ודרך עפר המסומנת בצבע כחול ויורדת מקבוץ כפר הנשיא. במקום זה מתחיל מסלול הטיול.

מסלול הטיול

·         קטע ראשון - לאחר תצפית לאפיק הירדן פונים לשביל ההליכה המסומן בצבע שחור, השביל נוח עם עליות וירידות לסירוגין. לאחר הירידה לאפיק הירדן הליכה לאורכו עד התחנה ההידרולוגית ליצור חשמל. לצורך הקמת המתקן יצרו אגם מלאכותי הנמצא מעל למערכות הייצור, המים נופלים ובאמצעות הכוח הנוצר מהנפילה מייצרים חשמל. בזמנו הגופים הירוקים התנגדו למהלך בנימוקים שונים, בפועל המערכת לא שיבשה את אופי המקום ואולי אף תרמה ביצירת האגם המאפשר קיום ומקור למים ולמזון לבעלי החיים באזור. באביב המסלול "מכוסה" בפריחה והמראה מרשים.

משך ההליכה כשעה.

·         קטע שני - השביל עולה לכיוון האגם המלאכותי ומושך עד לאזור המשאבות. ליד המשאבות ישנם שרידי טחנת קמח ישנה, ממשיכים בהליכה מעבר לטחנת הקמח, על גדות הירדן. עוברים מספר פינות חמד למנוחה ובילוי בטבע. בהמשך השביל מגיע למצד עטרת, חוצה אותו ועולה לדרך האדומה ולמקום בו הרכבים ממתינים.

משך ההליכה כשעה.

לסיום כדאי לנסוע לחניון משמר הירדן לארוחת צהרים.  וכמו כן חשוב לקחת ציוד מחנאות טוב ואיכותי

טיול נעים

צוות חנות הטיולים "לכל הרוחות"

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

בפרדיגמה אנו מאמנים כי אתר אינטרנט איכותי ומעוצב ככול שיהיה לא יביא את התוצאות העסקיות הרצויות

ללא קידום אתרים מקצועי. 

ציוד מחנאות  

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת פרדיגמה סטודיו מקצועי לקידום אתרים

קידום אתרים אורגני הינו מושג חדש יחסית- המושג בא לתאר כיצד אנו יכולים למקם את האתר האינטרנט אותו אנו מנהלים בראש תוצאות החיפוש הלא ממומנות. במאר זה בחרתי לבחון ולהסביר בקצרה מה הוא קידום אורגני ומה הם הקווים המנחים חברות קידום בזמן התחלת עבודה.

עוד מאמר על רפואה משלימה הפעם הידרותרפיה. למה היא משמשת וכיצד ניתן לטפל בעזרתה במגוון פתולוגיות

מי זה גוגל? מנוע החיפשו של גוגל פרץ לחיינו בתחילת העשור הקודם. במאמר זה ננסה להבין כיצד הוא עובד ומה כול כך מיוחד במנוע זה.

רשת האינטרנט מהווה את אחד ממאגרי המידע העצומים ביותר בעולם. מידע היה בעבר וימשיך גם בעתיד להיות חלק בלתי נפרד מעוצמת המין האנושי. רשת האינטרנט כפי שאנו מכירים אותה הביאה לנו מידע זמין ובכמויות. במאמר זה נדבר על רשת האינטרנט ככלי מרכזי לפרסום.

רשת האינטרנט גדלה בקצב מדהים. במאמר זה נסביר מה היתרונות של קידום אתרים . מה זה בכלל ומי צריך קידום אתרים

נתין לראות שהחלפת קישורים מהווה כדלק לתעשיית קידום האתרים. אולם שינויים שנעשו בשנים האחרונות מצביעים על שינוי מגמה. במאמר זה נסביר קצת על השינויים שנעשו ונראה כיצד יש להתכונן לבאות בתחום קידום האתרים.

מערכת ניהול WORDPRESS למה היא טובה איזה תוספים כדאי להתקין ועוד.

מאמרים נוספים בנושא טיולים משפחתיים

מאת: tiloniטיולים משפחתיים20/05/196159 צפיות
Israel is a Middle Eastern country on the Mediterranean Sea, which is recognized by Jews, Christians and Muslims as a sacred land. It has long been known to hold many sites with religious and spiritual significance.

מאת: ניב אבןטיולים משפחתיים23/08/172045 צפיות
בעוד רבים נזכרו כי אין להם מקום מסודר לחופש קצר עם הילדים, וכל המחירים באילת הרקיעו לשחקים לא הגיוניים, עדיין ישנה האפשרות לצאת מן השגרה ולחפש אחר השכרת קרוואן שבו כולם יכולים לנוע אל עבר הנופים הכי יפים שיש לארץ הקטנה שלנו להציע.

מאת: ליאורטיולים משפחתיים07/03/171452 צפיות
מלונות בירושלים בפסח, מספקים לכם הזדמנות, לחופשה אביבית מוצלחת מאוד. בירושלים יש מזג אוויר נעים מאוד, בחודשי האביב. ירושלים היא עיר הבירה של ישראל, וגם העיר הכי מאוכלסת במדינה.

מאת: articlestbdטיולים משפחתיים28/02/171338 צפיות
למה צריכים הסעה לנתב"ג ומה יתרונותיה? מה לגבי שיקולים כלכליים? תשובות בגוף המאמר.

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161890 צפיות
הקיץ אוטוטו מגיע, חודשיים בהם הילדים ישבו בבית ואתם תצטרכו לחפש להם תעסוקה. אז יש קייטנות, בריכות, ים, שבוע אצל הסבים והסבתות, פארקים והצגות, אך עדיין יישאר לכם מספיק זמן בו תצטרכו להחליט כיצד להעביר להם את הזמן בצורה מהנה, וחוץ מזה, גם אתם בוודאי תרצו קצת חופש, הרי חופשת הקיץ מיועדת גם לכם, לא?

מאת: דרורטיולים משפחתיים11/07/161698 צפיות
כבר בתחילת הדרך של טיולים מאורגנים, נהוג היה לחלק את הטיולים לקטגוריות שונות, כשאחת מהקטגוריות הפופולאריות ביותר היתה טיולים למשפחות. הרעיון היה מאוד פשוט, טיולים שמתאימים להורים ולילדים, ובכך הם אפשרו להורים לקחת את ילדיהם לחו"ל במקום להשאיר אותם בארץ או לקחת אותם באופן עצמאי.

מאת: אסףטיולים משפחתיים31/05/162077 צפיות
עוד מעט יגיע החופש הגדול ואתם תצטרכו להחליט לאן אתם נוסעים הקיץ, זה הזמן להתחיל להתכונן, לעבור על יעדים ולבחור את היעד המועדף עליכם. אנחנו רוצים לעזור לכם כאן בהחלטה, ולהמליץ לכם, במקום לנסוע אל יעד מוכר וידוע במערב אירופה או לנסוע אל ארה"ב, לבחור דווקא ביעד מעט שונה, שונה אך מעניין וייחודי, אנחנו רוצים להמליץ לכם על טיול לזנזיבר וטנזניה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica