חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השקיעו ולימדו את שוק ההון

מאת: zivבורסת ת"א17/03/20131712 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מה תהיה כשתהיה גדול? הערכות אומרות שחצי מהישראלים מוציאים תואר אחד לפחות, ולכן זה לא מפתיע שאיך שאנחנו מגיחים אל העולם מעלים הורינו ציפיות לגבי עתיד שלנו בעולם. כבר מגיל קטן אנו נדרשים לחשוב אז מה תהיה שתגדל? הדבר מוביל אותנו להבין שמקצוע זה עניין חשוב ושכאשר לומדים אז הופכים לאנשים מצליחים.

ומה אתכם? אחד המשפטים המפורסמים טוען שאנו לומדים בכל יום כל החיים ולמרות המשפט הידוע אבל אלה מבוססות לרוב על אמת החלטתם ללמוד? העתיד מחכה לכם!.

הצורך בהכשרה לעולם לא משתנה בין אם זה תואר ראשון או בין אם זה לימודי יועץ השקעות, אם אנו בני עשרים ומשהו שנמצאים בשלבי תכנון ראשוניים של מסלול טוב לקריירה ובין אם אנו רוצים לעשות הסבה מקצועית ומתאים לנו שינוי בחיים.

ומה מתאים לאופי שלכם? אולי דווקא לימודי השקעות? היום כולם יכולים, עד לפני עשרים שנה בערך בשביל לרכוש וללמוד מקצוע קודם כל הייתם צריכים להכנס לעבודה בתחום לקבל את ההכשרה המתאימה לצבור נסיון ולהתקדם על סמך זה- תהליך איטי שהצריך סבלנות ולא מעט מזל.

וכיום המציאות שונה לגמרי, כולנו יכולים להכנס לקורס המתאים וללמוד את התחום ללא ניסיון לצבור את הידע הדרוש ולצאת לשוק עם דיפלומה כאשר המוצלחים זוכים לקטוף את הפירות אבל, בחרו בקפידה את התחום שמעניין אתכם וגם מוסד לימוד מוביל.

הלימודים מסייעים לכל אחד לשפר את עצמו הן ברמה אישית והן ברמה מקצועית ובמאה ה 21 הם זמינים לכל מי שיש לו שאיפה להוביל עצמו להצלחה, ולכן שאתם מעוניינים להצליח חשוב שתשיגו את בתי הספר הטובים בישראל, בדקו המון המלצות של בוגרים, בררו לגבי המחירים, בררו על המסלולים ואת כל שאר הפרטים על מנת להשיג הקורסים והמוסדות המוצלחים חשוב מאוד לערוך בדיקה מקיפה.

המספרים מראים שאנחנו מדינת לימודים, ישראלים וישראליות בכל גיל שואפים למצויינות בשלל מקצועות ושינם רבים: מדעי החיים והרוח, קורסי כלכלה, קורס אופציות, בחינות בגרות, לימוד אנגלית לקידום בעולם העסקי ועוד רבים נוספים.

למען העתיד שלכם אתם חייבים למצוא את המסלול המושלם עבורכם, אז קדימה- צאו לדרך, אז שיהיה בהצלחה!.

 



תגיות המאמר: לימודי השקעות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ziv

מאת: zivשיפוצים22/04/131041 צפיות
הבית זקוק לצבע? יש לכם קצת כסף למטרת שיפוץ הבית? איך לשפר את חזות הדירה בלי להישאר עם חור בכיס? עם תוספות של גבס קבלן אמין ומספר גלונים של צבע אפשר להעלות ערך הבית ולהפוך את החלל למקום יפה ומטופח יותר.

מאת: zivבניין ואחזקה - כללי22/04/131150 צפיות
אחרי שנים רבות אתם נאלצים לעבור דירה? כעת מה שיהיה עליכם לעשות הוא לארוז את כל החפצים, לדאוג למובילים ולעבור בהצלחה לבית החדש.

מאת: zivבריאות גברים22/04/131913 צפיות
אין אנשים שלא רוצים להיות צעיר רענן ויפה בעיקר שחולפות השנים. ואתם? מפנטזים על לנצח את הגיל? לחדד את המראה שמאכזב?

מאת: zivבריאות גברים22/04/131263 צפיות
כולם רוצים להיראות טוב להיות צעיר רענן ויפה ולהרגיש ביטחון מהגוף. ואתם? מפנטזים על לגשת לטיפול אסתטי? לשפר במעט את מה שעשו השנים?

מאת: zivבריאות ורפואה כללי22/04/131084 צפיות
כל אחד מאיתנו שואף למראה מושלם לחוש רוח של נעורים ובטח שהשנים עוברות מהר. רגע, ומה אתכם רוצים? לשפר את המראה?

מאת: zivגינון19/04/131025 צפיות
מצפייה בסרטים וסדרות, ביקור אצל בני משפחה, שהייה בבתי מלון ועוד- אנו נחשפים ודאי בהרבה דרכים לתחום הגינון הרחב.

מאת: zivהדברה19/04/13979 צפיות
לא מעזים לעלות לעליית הגג כי יש עבר שמתרוצץ לו? הפחד והחשש אוחז בכם? הותקפתם ע"י מזיקים!,

מאמרים נוספים בנושא בורסת ת"א

מאת: כתיבת מומחיםבורסת ת"א26/05/161950 צפיות
מחפשים מערכת מסחר בשביל לסחור בבורסה? חושבים לבצע מסחר במניות ולא יודעים באמצעות איזו חברה לבצע את המסחר? איך בוחרים את הברוקר הטוב ביותר, כזה שמציע לכם אפשרות מסחר בבורסה העולמית בעמלות משתלמות במיוחד? קראו להלן את המידע על חברת אינטראקטיב ברוקרס, ואולי גם אתם תמצאו את החברה הזו כמתאימה עבורכם. כמו סוחרי מניות רבים בעולם כולו.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/06/144967 צפיות
צעירים רבים לאחר השירות הצבאי פונים ללמוד קורס מסחר בבורסה, כדי להשיג השכלה פיננסית פרקטית. חלקם, יעברו אחר כך להיות סוחרים לפרנסתם. אם נתבונן ברשת, נמצא קורסים כאלה במחירים הנעים בין כמה מאות שקלים, לכמה אלפי שקלים. אם כך, מהו המחיר הראוי לקורס כזה? על כך במאמר הבא.

מאת: אליאב יעקבבורסת ת"א02/03/148153 צפיות
אין זה סוד, כי ישראלים רבים סוחרים בשוק באופן פעיל, לפחות כמה פעמים בחודש. חלק מהם עושים זאת אפילו על בסיס סדיר וקבוע, מספר פעמים בכל יום (סוחרים יומיים). נישאלת השאלה, האם בכלל ניתן לסחור בשוק ההון בלי ללמוד את הנושא באופן מסודר? במילים אחרות, האם לימודי שוק ההון הם בכלל דבר הכרחי? המאמר הבא ינסה לענות על שאלה זו.

מאת: יוסי אמודאיבורסת ת"א21/01/148287 צפיות
היסטוריה למניית Google. המנייה חצתה את 1,000 הדולרים וקבעה שיא חדש. הדו"חות לרבעון השלישי שפורסמו על ידי החברה הביאו לעלייה המשמעותית ולחציית הרף, כך פורסם באתר "כלכליסט".

מאת: betraderבורסת ת"א02/06/131785 צפיות
מסחר בבורסה- אז איך נכנסים אל שוק ההון ?

מאת: betraderבורסת ת"א06/05/131777 צפיות
מסחר ב-CFD - רוצים גם? מסחר ב- CFD הינו סגנון מסחר פופולארי ביותר. שמו בעברית הינו חוזה הפרשים. כיום מרכז חוזה ההפרשים קרוב ל- 65% מנפח המסחר במדינות המתוקנות. הסיבה לכך הינה פשוטה:

מאת: betraderבורסת ת"א07/04/131781 צפיות
מסחר בבורסה - ללמוד ברצינות ואז להתחיל ללכת אם אתה אוהב כסף ומחפש דרכים מגוונות להרוויח אותו, תוכל למצוא עניין בתחום המסחר בבורסה. מסחר בבורסה עשוי לאפשר לך ליהנות מעלייה ברמת החיים שלך.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica