חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בניית אתרים בעלות מינימאלית

מאת: niceguyarticlesבניית אתרים06/05/20131028 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

הכל אודות בניית אתרים בזול

כאשר אתם משלמים על בניית אתר, על מה בעצם משלמים?

טמפלייט מוכן מראש - אתם יכולים לשלם על טמפלייט מוכן מראש, הם עולים בסביבות 100-200 דולר אך דורשים הרבה עבודה כדי להתאים את הטמפלייט לצרכים שלכם. יכול להיות לכם מאד מתאים אם אתם מבינים בקידוד וקנפוג של אתרים ויודעים קצת HTML וCSS. כשמדובר בתחום שנקרא בניית אתרים כדי להשתמש בטמפלייט מוכן רק אם אתם מבינים קצת בתכנות ועיצוב, או שזה עלול סתם לעלות לכם הרבה כסף. במקרה שאתם לא מבינים כדאי פשוט לעשות לכם עיצוב חדש דנדש אצל מעצב אתרים.

עיצוב של אתר - מעצב אתרים לוקח חלק נכבד מהתקציב שלכם. הוא מעצב לכם עמוד בית, עמודים פנימיים והוא המחליט והמבצע בכל הנוגע לעיצוב הסופי של האתר שלכם. צבעים, תבניות, פונטים - הכל. עיצוב טוב לאתר תדמיתי עולה כ2,000 ש"ח היום.

תכנות של האתר - איך יראה המערכת ניהול האחורי (back office) של האתר. המתכנת הוא האחראי על כל זאת. הוא ייקח את העיצוב שהכין לכם המעצב ויהפוך את זה לאתר של ממש. יש כאן ים שלם של עבודה והמתכנת ידרוש חלק נכבד מהתקציב הכולל שלכם. תכנות לאתר תדמיתי יכול לעלות בין 500 ועד 2,500 ש"ח.

קנפוג configuration - לאחר שהאתר בנוי ומוכן, צריך להעלות ולהתאים אותו לדומיין האישי שלכם. לקנפג אותו ולעשות את התיקונים הקטנים האחרונים על מנת שהאתר יוכל כבר לעלות לאוויר. לחבר את הדומיין לשרת, להעלות את האתר לשרת ולבנות דטה בייס data base אם זה נדרש. קנפוג לבד יכול לעלות עד 500 ש"ח אך בדרך כלל המתכנתים יעשו זאת עבורכם (זה יהיה כלול במחיר התכנות).

אחסון של האתר + דומיין - אחסון של אתר והדומיין יעלו לכם גם כסף ויקחו חלק מהתקציב. אל תשכחו להכניס את החישוב הזה לתמונה.

כדי לבנות את האתר שלכם בעלות הכי נמוכה שאפשר, נסו למצוא ספק אשר מספק את כל השירותים הנ"ל תחת קורת גג אחת. ככה המחיר יהיה מחיר אחד בשביל הכל כולל הכל. זה ישתלם לכם יותר. כמו כן תחליטו אם פחות חשוב לכם העיצוב, או פםות חשוב לכם התכנות (תבנית ושימושיות) ולכן על מה אפשר לוותר וככה להקטין את העלות.

פורסם על ידי צוות בלוג http://eznetseo.wordpress.com

 



תגיות המאמר: בניית אתרים


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת niceguyarticles

מאת: niceguyarticlesעסקים - כללי30/12/15863 צפיות
על מנת להתמודד בחכמה עם הסיכונים השונים האורבים לבית העסק חשוב לדעת לחלק אותם מראש.

מאת: niceguyarticlesבניין ואחזקה - כללי30/12/151477 צפיות
חברת אימן ג׳י בי נוסדה על ידי גוז׳ף ברמן אך מאחוריה עומדת היסטוריה ארוכה של עסקאות נדל״ן משפחתיות אשר התחילו לפני 4 דורות.

מאת: niceguyarticlesשוק ההון14/05/14973 צפיות
כיום לעבוד במשרה מלאה לא תמיד תצליח להחזיק את רובנו מעל פני המים ולמנוע טביעה כלכלית. אך עבודה שנייה או שלישית היא לא תמיד אופציה, בוודאי לא כאשר יש משפחה שדרוש לטפל בה ולהקדיש לה תשומת לב וזמן.

מאת: niceguyarticlesרכב07/05/131213 צפיות
כמה מאתנו מבינים כאשר מוסך הבודק את כלי הרכב שלנו וטוען כי יש צורך להחליף את הקרבורטור, למה הם באמת מתכוונים? לא הרבה. מוסכים עושים שימוש במונחים הנוגעים לעולם כלי הרכב ולנו, האזרחים הפשוטים, אין מושג במה מדובר. מוסך בעל תודעת שירות גבוהה יעניק הסבר קצר על המושג בו הוא עושה שימוש.

מאת: niceguyarticlesספורט ימי 07/05/13965 צפיות
האם יצא לכם פעם לצלול עם כרישים? צלילה עם כרישים היא ספורט ימי (תת ימי) בין המרגשים ביותר בעולם, האדרנלין שמציף את המוח זה רק מחצית מהכיף.

מאת: niceguyarticlesמחשבים וטכנולגיה - כללי07/05/131084 צפיות
האם מותר לגלוש בכל אתר אינטרנט? האם יש אתרים שכדאי להימנע מהם? האם יש דברים שלא כדאי להוריד למחשב? הנה כמה טיפים והמלצות בנושא.

מאת: niceguyarticlesאבטחת הבית06/05/131141 צפיות
הצנרת הביתית מספקת לנו הרבה מאד אתגרים, במיוחד אם אנחנו מתגוררים בבית או בדירה ישנים. בדרך כלל נגלה בעיות בצנרת באמצעות נזילות, סתימות, כתמי מים על הרצפות, כתמי לחות על הקירות ועוד סימנים שלא קשה לפספס. בעיות בצנרת יכולות להיווצר פעמים רבות זמן רב לפני שאנחנו נבחין בהם.

מאמרים נוספים בנושא בניית אתרים

מאת: דוד כהןבניית אתרים18/11/213602 צפיות
סוג נפוץ של אתרים הוא חנות וירטואלית שמציעה לגולשים מגוון מוצרים לרכישה מקוונת. קיראו מה ניתן למכור בחנות הווירטואלית וכיצד לעשות זאת נכון.

מאת: יאירבניית אתרים18/06/194078 צפיות
לא ניתן להפריז בתיאורים לגבי חשיבותו של אתר מקצועי וטוב לתמהיל המיתוג של כל עסק וחברה. האתר מהווה את "חלון הראווה" של העסק, את אמצעי הקשר הישיר שלו אתכם, ולא בכדי הוא נחשב למהותי ביצירת מותג מנצח.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים22/08/175718 צפיות
החלטתם לבנות אתר חדש וכעת אתם בשלב הראשוני של התהליך, אך זהו שלב שללא ספק אחד החשובים ביותר – רכישת דומיין (שם מתחם) לאתר שלכם.

מאת: עידן שלומןבניית אתרים05/06/174876 צפיות
לפני שאתם שואלים את עצמכם איך להשיג לקוחות חדשים לעסק, אולי כדאי לדבר על אתר האינטרנט שלכם ועל תרומתו. אם השקעתם לא מעט על האתר הקודם והלקוחות סרבו להגיע, אולי כדאי שתבדקו את הבעיה לעומקה. ייתכן מאוד שיש לכם בעיה בבחירה של דומיין. מה זה דומיין ואיך הוא יכול לעזור לכם להשיג יותר לקוחות ובפרט לקוחות שאתם באמת צריכים לבית העסק?

מאת: vodplaceבניית אתרים22/03/172713 צפיות
בניית אתרים, על וורדפרס או לא?

מאת: Droxitבניית אתרים26/01/172280 צפיות
כאשר אנו משווקים אם מוצר או שירות, באמצעות האינטרנט, דף הנחיתה, הינו דף שמתוכנן למטרה אחת והיא יצירת לידים.. בדף הנחיתה, אין ניווט שקושר את הגולש לאתר, אך הסיבה המרכזית לכך היא צמצום אפשרויות שעומדות בפני הגולש...

מאת: vodplaceבניית אתרים20/12/162129 צפיות
מחיר יכול להטעות - הנה הסיבה למה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica