חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יישור שיניים לכל הגילאים

מאת: משה מסחרבריאות השן09/05/20132583 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פלטות מתכת מסורתיות היו עמוד התווך של הטיפול האורתודנטי בעיקר בקרב צעירים. אולם היום קיים מגוון רחב של אפשרויות אופנתיות, כמו יישור שיניים שקוף וכל אחד יכול לבחור בשיטה המתאימה לו.

סוג הפלטה שתבחרו נגזר ממספר התיקונים הנדרשים לשיניים שלכם. לא כל הטיפולים האורתודנטיים מתאימים באותה מידה לבעיות שיניים מורכבות. לוקח זמן עד שהשיניים מתיישרות, כלומר, עד שהשן הנטועה בשורש הלסת מתיישרת. יישור שיניים שאיננו מורכב יארך כשנה ואילו טיפולים מורכבים יותר יכולים לקחת עד שנתיים.

שנתיים יכולים להישמע כמו המון זמן שבו צריך להסתובב עם פלטה בפה... אבל למרות זאת, יש סיבות רבות מדוע יישור שיניים הוא חשוב.

מבחינה אסטטית הפלטות יצליחו ליישר שיניים עקומות ונשך בלתי אחיד והתוצאה הסופית תהיה חיוך מסנוור. אבל אורתודנטיה אינה רק אסתטיקה. כאשר השיניים עקומות או צפופות קשה מאד להבריש ולנקות אותן. ואם לא מנקים ביסודיות קיים סיכוי רב להתפתחות בעיות דנטליות אחרות כולל ריקבון שיניים, מחלות חניכיים ואובדן של שיניים.

במידה שהנשך אינו אחיד יתכן מאד שהדיבור לא יהיה ברור, ושלעיסת המזון תהיה בעייתית. כמו כן, אמאייל השן (הציפוי שעל השן) עשוי להישחק באופן חריג ולהוביל בסופו של דבר לבעיות קשות בלסת.

מגוון אמצעי יישור השיניים

-          פלטה מסורתית עשויה מפלדת אל חלד. זוהי הפלטה הנפוצה ביותר שנמצאת כיום בשימוש בעיקר אצל צעירים אבל גם בקרב מבוגרים. חומר הגלם שממנו עשויה פלטה זו (נירוסטה) מכיל 8% ניקל. אלה שרגישים לניקל יצטרכו לבחור בפלטה ללא ניקל (שעשויה מטיטניום).

-          פלטה קרמית. פלטה זו פחות בולטת למראה בגלל שהיא לבנה וצבעה נוטה להתמזג עם צבע השיניים. עם זאת החוט שמחזיק אותן יחד עדיין נראה לעין. משום שהפלטה הקרמית אינה חזקה כמו הפלדה היא חייבת להיות גדולה יותר. פלטות קרמיות הן גם שבירות יותר ולכן לא מרכיבים אותן על השיניים האחוריות.

-          פלטה שקופה. אם אתם מעוניינים שכמעט ולא יבחינו בפלטה על השיניים שלכם, הרי שיישור שיניים שקוף הוא הפתרון עבורכם. לפרוצדורה זו יש יתרון וחסרון: היתרון הוא, הנוחות והאפשרות להסיר את הפלטה הנשלפת באירועים מיוחדים ושיטה זו גם מאפשרת לנקות את השיניים ביתר נוחות. החיסרון הוא שהגשר לא נועד לצעירים שהשיניים שבפיהם אינן קבועות.

לסיכום, פלטה יעילה היא זו שדוחפת את השיניים דרך העצם בדיוק המתאים ובמהירות הנכונה. כיום, יש לפחות מספר אפשרויות בחירה אסתטיות בפלטה שמתאימה לכל אחד.

למאמר בנושא השתלות שיניים לחץ כאן

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת משה מסחר

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי24/02/152654 צפיות
לברצלונה, ספרד, יש אתרים רבים להציע לתיירים והעיר עצמה מלאה בדוגמאות יפהפיות של האומנות הספרדית, הארכיטקטורה והתרבות המקומית.

מאת: משה מסחרתיירות ונופש - כללי28/08/142614 צפיות
יש משהו קצת מיגע, אבל עם זאת מלהיב, בתהליך שכרוך במציאת טיסות זולות באינטרנט. זהו הרגל כפייתי שמאפיין מטיילים

מאת: משה מסחרהגבלים עסקיים15/05/146472 צפיות
יש הטוענים שנפילתו של דנקנר החלה כבר לפני יותר משנה. מהמועד שבו הוא ושותפיו רכשו את השליטה באי.די.בי מידיה של משפחת רקאנטי.

מאת: משה מסחרבריאות גברים20/03/149278 צפיות
מסאג' לגבר פעם נראה היה כאילו רק גברים שנפגעו תוך כדי משחק הכדורגל מקבלים עיסוי מיידי מהמטפל הקבוצתי, ולא ראינו גברים רבים שמחפשים מסאג' לגבר סתם ככה כדי להרגיש טוב יותר. גם אם סבלו ממתח וכאב באזור הצוואר או הגב התחתון..

מאת: משה מסחרטיולים בחו"ל06/03/141507 צפיות
ברצלונה, כמו הערים הגדולות באירופה, היא עיר שאי אפשר לעמוד בפניה. רבים מהתיירים שמגיעים אליה מתאהבים בה ונשארים לפעמים חודש, שנה, ואפילו עשר שנים.

מאת: משה מסחרבר ובת מצווה24/12/132914 צפיות
הקליפ הפך בשנים האחרונות לחיוני ביותר להצלחת אירוע הבר מצווה. קליפ באורך כשמונה עד עשר דקות, מוקרן על המסך הגדול במהלך המסיבה ומלווה במוסיקה שמושמעת דרך מערכת קול מעולה, מאיר את חתן הבר מצווה ואת מסלול חייו עד כה באור מיוחד במינו. הקליפ מאפשר לאורחי המסיבה לחוות את הייחודיות של הנער שחוגג בר מצווה.

מאת: משה מסחרספורט וכושר גופני - כללי26/05/132664 צפיות
נעלי ספורט הישנות הוחלפו עד מהרה על ידי נעליים בעלות ריפודי אוויר ומילוי בג'ל. חומרים אלה תרמו לביצועים טכניים טובים בהרבה. נעלי ספורט לגברים החלו להופיע במגוון של צבעים וצורות והם נרכשו לא רק בזכות היכולת הביצועית שלהם אלא גם בשל המראה הלוהט שלהם.

מאמרים נוספים בנושא בריאות השן

מאת: דניאל מלמדבריאות השן11/02/201585 צפיות
טיפים מעולים וחשובים. איך לבחור נכון את הרופא שיניים שלי? במאמר הבא יגלו לכם. קריאה נעימה

מאת: ליאורבריאות השן04/10/181664 צפיות
יישור שיניים בעזרת מומחה בעל ניסיון, יכול להתקיים בכל גיל. יישור של השיניים, מבוצע בגילאים שונים (מבוגרים, נוער, וילדים). יישור השיניים, משפר את הדימוי העצמי, של המטופלים. יישור השיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאורבריאות השן13/08/181776 צפיות
יישור שיניים בעזרת מכשירים שונים, מתבצע כל העת. מכשירים ליישור השיניים, יכולים להיות למשל: סמכים פנימיים, גשר שקוף, פלטה רגילה, פלטה שקופה, רסן, גשר רגיל ועוד. יישור השיניים מבוצע על ידי מומחים ליישור שיניים, שעברו הכשרה מתאימה.

מאת: ליאורבריאות השן01/05/181586 צפיות
אורתודנט בארץ, מטפל באנשים שרוצים ליישר את השיניים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור השיניים. בארץ רק כשני אחוז, מרופאי השיניים, הם מומחים ליישור שיניים.

מאת: ליאורבריאות השן17/12/171502 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע מיוחד, מספק הזדמנות נוספת ליישר שיניים. יישור שיניים עבור מבוגרים, יכול להתאים למי שעברו טיפול לא מוצלח, או למי שלא עברו טיפול מעולם.

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171501 צפיות
מטופלים רבים מעוניינים לבצע את שיקום הפה על גבי שתלים, הצלחת הטיפול, והשיקום בשנה הראשונה מוכרת ב-95% הצלחה,

מאת: נינה כהןבריאות השן29/11/171378 צפיות
השתלת שיניים, מתבצעת תוך ניצול תהליכים טבעיים, הדומים לאלה שקיימים בפה לאחר עקירה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica