חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

פרסום ספר עיון זה תהליך

מאת: יואב כהןספרות14/05/2013826 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

פרסום הספר שכתבתם זה תהליך

רק מי שאוהב ספרות באמת ורק מי שיצא לו להרגיש את הדחף הזה של לשבת ולכתוב יכול להבין את אותם האנשים שיום אחד גם מעיזים לעשות את זה: להדפיס את כתבי היד שלהם ופשוט לשלוח אותם להוצאה לאור כזו או אחרת ולחכות לתשובה. אחרי שנים רבות של כתיבה אל המגירה זה בכלל לא פשוט להחליט שיום אחד עושים את הצעד הזה ושמראים לאדם אחר, ועוד אדם לא מוכר, את מה שכתבתם. אם גם לכם זה קורה ואתם לא יכולים לחכות יותר, אז כנראה שהגיע השלב שבו אתם צריכים לנסות את מזלכם, ויפה שעה אחת קודם, כי למה שלא תפרסמו לעולם את כל מה שעבר לכם בראש ואת כל מה שהצלחתם לכתוב?

הוצאה לאור המתאימה לכם ביותר

לבחור הוצאה לאור שאליה ניתן יהיה לשלוח את כתב היד זה לא דבר פשוט כל כך, כי יש הרבה הוצאות לאור וכל אחת מהן עוסקת בתחום אחר. יש הוצאות לאור שעוסקות יותר בתחומים מדיניים והיסטוריים, ולעומת זאת, יש הוצאות לאור שעוסקות יותר בתחום של הוצאת ספרי ילדים. אתם צריכים להבין היטב לאיזה ז'אנר שייך כתב היד שלכם, ורק אחרי שתבינו זאת תוכלו להתחיל לבדוק את האופציות שעומדות בפניכם אשר אליהן תוכלו לשלוח את מה שכתבתם.

עניינים פרקטיים בהוצאה לאור של הספר שלכם

חשוב מאוד להבין שיש גם כמה נקודות פרקטיות שעליכם לתת את הדעת לגביהן, כמו לדוגמא השאלה של המחיר והתנאים. לא כל הוצאה לאור תציע לכם את אותם התנאים על פרסום הספר שלכם ולא עם כל הוצאה לאור תוכלו לחתום על אותו החוזה. זה נכון שבשלבים הראשונים הסופרים עוד לא חושבים על כל הפרטים הללו, אך האמת היא, שאם אתם מאמינים בעצמכם וביכולות שלכם, כדאי שתיתנו את הדעת גם על הנושא הזה. יכול להיות שאין לכם באמת חלום להפוך להיות מפורסמים ולהצליח גם להתעשר מהכתיבה שלכם, אך יחד עם זאת, להצליח להתפרנס מכך בכבוד זו בהחלט שאיפה ריאלית שמגיע לכם להצליח להגשים אותה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

ספרי עיון אקדמיים

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב כהן

מאמרים נוספים בנושא ספרות

מאת: ירון כהןספרות01/06/172183 צפיות
מי שאמר שבעידן האינטרנט אנשים יקראו פחות כנראה לא לקח בחשבון את העבודה שאנחנו קוראים בו כל היום, מאתרי חדשות ועד מדיה חברתית, וכבר רגילים למצוא מידע שמעניין אותנו מאוד בדרך זו. זה גם מה שמעורר בנו יותר את הצורך להיחשף מדי פעם לספרות יפה, ספרות מעניינת ומאתגרת את החשיבה שלנו ואת הידע על העולם.

מאת: nisim ohanaספרות02/04/171769 צפיות
כתבתם ספר פנטזיה מרתק, ואתם מעוניינים גם לפנות לקוראים באירופה? הוצאתם ספר ילדים צבעוני ואתם מעוניינים שגם הילדים בצרפת יקראו אותו? כדי לעשות זאת, יש כמה דברים שכדאי להביא בחשבון.

מאת: גיא ביסמוטספרות29/10/162622 צפיות
סדנת כתיבה יוצרת ברוח הביבליותרפיה היא סדנה עבור אנשים שמכירים בכוחה של הכתיבה האישית האותנטית ככלי להבנה וגילוי עצמו כמו גם ליצירת חיבורים עמוקים של הזדהות בין המשתתפים בקבוצה. במאמר זה אתאר בקצרה את השתלשלות העניינים בסדנאות הכתיבה היוצרת שלי.

מאת: ריקי שחםספרות27/01/163495 צפיות
מתוך אלבר קאמי ה"שיבה לטיפזה”

מאת: שרון צרפתיספרות25/01/162755 צפיות
במספרות החלו לספק את הדרישה עבור תוספות אלה שרק הלכה וגדלה עם הזמן, כאשר נוצרו כל מיני שיטות עבור ההוספה של תוספות אלה אל השיער הטבעי ברמה כה גבוהה שנראה כי המראה הוא אחיד וטבעי לגמרי

מאת: אבי בכרספרות22/01/163857 צפיות
חיים נחמן ביאליק הוא גדול המשוררים העברים בזמן המודרני, על כך נדמה כי אין עוררין, חיים נחמן ביאליק השפיע רבות על התרבות היהודית ועל ההוויה היהודית המודרנית, הקריירה הספרותית של חיים נחמן ביאליק היותה נקודת מפנה בספרות העברית המודרנית.

מאת: ד"ר אורנה ליברמןספרות20/11/153102 צפיות
על הסופר הצרפתי ברנרדן דה סן-פייר וספרו המשפיע "פול ווירז'יני", רב מכר היסטרי. פול ווירז'יני, יצירי דמיונו של דה סן-פייר, "ילדיו המאומצים", כפי שכינה אותם, הפכו לאגדה, שהכתה גלים בעולם כולו, ונתנה השראה לאמנים רבים, מפרסומו ב-1788, ערב פרוץ המהפכה הצרפתית ועד מלחמת העולם הראשונה, אם לא עד ימינו אנו.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica