חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ניתוחים פלסטיים ואסתטיים פופולאריים

מאת: בני דואניניתוחים פלסטיים19/05/20132885 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בשנים האחרונות אנשים הבינו שלא חייבים לנתח את הגוף רק במצבי קיצון בריאותיים, אלא גם לצרכים אסתטיים. המחירים הפכו אטרקטיביים והניתוחים הפכו זמינים. בין הניתוחים הפופולאריים – אנשים מנתחים את האף, החזה, מזריקים חומרי מילוי ומסדרים את השיניים. להלן דוגמאות לטיפולים אסתטיים רווחים בקרב גברים ונשים כאחד.

פיסול הפנים – לא צריך עוד ניתוח כירורגי

אחד הניתוחים החדשים והפופולארים הוא פיסול הפנים – העונה על הצורך להיראות צעירים ללא צורך בניתוח כירורגי כמו מתיחת פנים. היום נשים וגברים מעל גיל 40 עושים את הניתוח הזה די הרבה. אנשים שמרגישים שהפנים שלהם לא נראות טוב ואינן צעירות כמו פעם, יכולים לפסל את הפנים שלהם באמצעות זריקות מיוחדות.  הטכניקה לפיסול הפנים קיימת כעשרים שנה, ועוסקת בטיפול בעודף העור. בעיקר משייפים עור מיותר באמצעות טכניקות פילינג וזריקות, דבר שמחזיר את המראה הצעיר לפנים, ללא הצורך לחתוך, למתוח וכולי. בנוסף, ממלאים מקומות ריקים – כמו שקיות מתחת לעיניים לדוגמה, כדי שיראו ישירים וצעירים.

השתלות שיניים ביום אחד – פה חדש בתוך שעה

עוד ניתוח שבדרך כלל נעשה עבור קשישים, אבל יכול בהחלט לשרת אנשים שרוצים לחדש את מראה הפה שלהם הוא השתלות שיניים ביום אחד. ניתוח זה מאפשר לעקור את כל השיניים, להשתיל על 2 שתלים בזווית קיצונית את כל שיני הפה (דבר שחוסך זמן ומונע חרדה) ומאפשר לכם להיות עם פה חדש, עמיד ויציב (לא שיניים תותבות אלא שתלים קבועים) בתוך שעה. היתרון של הטיפול הזה הוא באמינות שלו – השיניים נראות בדיוק כמו השיניים הקודמות שלכם, רק חדשות ובלתי מתכלות כמעט לחלוטין – ובמהירות שלו (זה לוקח שעה אחת וזה ללא כאבים). החסרון, כמו כל הניתוחים הפלסטיים שאינם לצורך רפואי, המחיר גבוה מאד.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אבי דואני

www.easygoisrael.co.il

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת בני דואני

מאת: בני דואניחתונות05/09/172060 צפיות
מה יכול להיות משמח, שונה ומיוחד כמו להחליט על איחוד עם בן הזוג ולהתחתן בצורה מכובדת ויפה?

מאת: בני דואניטיולים בחו"ל11/08/162247 צפיות
ברלין היא עיר שמושכת אליה מדי שנה אלפי תיירים מהעולם וגם מישראל, תיירים שסוגרים אלפי דילים בברלין ולא בכדי, שכן, ברלין מכילה אין ספור אטרקציות ושילובים שתחילה נראים כמעט בלתי אפשריים אך בסופו של יום זהו הקסם שבברלין.

מאת: בני דואניתעשייה21/07/165709 צפיות
אריזות פלסטיק הינן אריזות חשובות ומהותיות ביותר, הן בעבורנו כאנשים פרטיים העושים בחומר שימוש רב ונפוץ (בין אם אנו מודעים לכך ובין אם לא) והן להתפתחות האנושות כולה אשר עושה שימוש נרחב וחשוב במגוון מוצרי הפלסטיק השונים הקיימים בעולם.

מאת: בני דואניאדריכלות פנים20/07/164605 צפיות
עיצוב הבית הפך בשנים האחרונות לתחום מעניין ומרתק בו עוסקים גם אנשים פרטיים אשר מעוניינים בעיצוב אישי ועצמאי של ביתם על פי אהבתם וחזונם העיצובי וגם כמובן של מעצבי פנים וחוץ אשר עוסקים בתחום ומאפשרים את שינויו המתמיד על פי מגמות משתנות מן הארץ ומהעולם כולו.

מאת: בני דואניקפה20/07/164289 צפיות
קיום של אירועים עסקיים זה דבר שבשגרה בקרב חברות ואנשי עסקים. אם אתם לוקחים חלק בארגון של ארגון כזה או אחר בתחום העסקי, אנו בטוחים שעומדים בפניכם לא מעט לבטים בכל הקשור לאופן ארגון האירוע.

מאת: בני דואניתיירות ונופש - כללי18/07/163493 צפיות
היער השחור הינו אזור פורח ומרהיב ביופיו השוכן בגרמניה כאשר מצדדיו חוצה הוא את גבולותיהן של צרפת ושוויץ (מה שמקנה לו אווירה אירופאית מושלמת לטיול מיוחד וססגוני).

מאת: בני דואניפרסום מקוון08/05/162510 צפיות
הפרסום באפליקציית הניווט וויז הינו פרסום משתלם מכל הבחינות !

מאמרים נוספים בנושא ניתוחים פלסטיים

מאת: אוריניתוחים פלסטיים04/11/161784 צפיות
ניתוחים פלסטיים הפכו עם השנים להליכים נפוצים ושכיחים בכל העולם, וגם בישראל עוברים אותם בכל שנה אלפי מטופלים. בדרך כלל, המטרה העיקרית של ניתוחים אלו היא לשפר את המראה החיצוני של המטופל....

מאת: אוריניתוחים פלסטיים03/08/161675 צפיות
הסרת שיער בלייזר היא אחת השיטות הנפוצות ביותר כיום להסרתן של שיערות מכל אזורי הגוף. היא נחשבת בטוחה ויעילה יחסית, וכרוכה במספר טיפולים שלאחריהם יידרש לעיתים המטופל להגיע לפגישות השלמה. למעשה, מטרתה היא להסיר את השיער הבלתי רצוי לתמיד, וזאת באמצעות הריסת הזקיקים על ידי קרן אור מרוכזת (לייזר). אם גם אתם שוקלים לבצע הסרת שיער במכון זה או אחר, כדאי שתדעו תחילה כמה פרטים חשובים הנוגעים להליך.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים22/06/161780 צפיות
הצרת היקפים הינו הליך חיובי למדי אשר מאפשר לרבים לשפר באופן ניכר את איכות החיים. מדובר בהליך אשר במרכזו הסרה של כמות שומן גדולה מגוף האדם, שומן אשר לא ניתן להסירו בשום דרך אחרת.

מאת: amirdadon90ניתוחים פלסטיים21/06/161618 צפיות
מעוניינים להיות יפים יותר ולגרום לסובבים אתכם לקנא ולרצות בקרבתכם? בעזור שיפור היופי שלכם תוכלו ליהנות מאורח חיים משופר וטוב יותר.

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים29/10/152274 צפיות
לטיפול בבוטוקס יש היבטים רבים ומועילים. מלבד להחלקת קמטים ובעיות עור, בוטוקס יכול לעזור גם לאלה מאתנו הסובלים מתופעת הזעת יתר. קראו כאן איך!

מאת: ד"ר רעות גליניקניתוחים פלסטיים23/06/151780 צפיות
חוטי סילואט משמשים: - לתקן את סימני ההזדקנות, קמטים, לשחזר הגדרת קו לסת תחתונה, מיצוק עור שאיבד את גמישותו וקבלת פנים צעירות ורעננות; - מטופלים שעברו מתיחת פנים בעבר וכעת רוצים לרענן את המראה ולהחזירו למצב כמו של מיד לאחר הניתוח;

מאת: מגניב ניתוחים פלסטיים11/06/152307 צפיות
חושבים לעבור ניתוח מתיחת פנים? דעו כי כיום מדובר בניתוח פופולרי מאד. יש שמבצעים את הניתוח משיקולים קוסמטיים ויש כאלו שזקוקים לו מבחינה רפואית (העור הנפול גורם לקושי בראייה ואפילו לקשיי נשימה). אך רוב המבקשים ומבקשות לעבור אותו הם אנשים רבים המעוניינים חזרה במראה פנים רענן, צעיר ובעיקר מתוח ולא מקומט.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica