חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

יוגה למתחילים

מאת: גיל שושיאימון אישי22/05/2013736 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה מילות פתיחה על יוגה בכלל

תרגול יוגה הפך להיות נפוץ מאוד בשנים האחרונות. מהלך החיים האינטנסיבי שלכם מצריך מידי פעם הפוגות, כאלו שיאפשרו לכם ליהנות משקט נפשי ממש גדול וזה בדיוק מה שמציעה לכם היוגה. מגוון של דרכים שלכולם מטרה אחת ברורה ומרכזית והיא להצליח ולשלב בין גוף לנפש. שקט אמיתי שמעצים אתכם במטען גדול של אנרגיות ברוכות ומאפשר לכם להמשיך ולהתמודד עם מהלך החיים באופן אופטימאלי. לא לחינם אתם יכולים לראות הרבה מאוד ישראלים מתרגלים יוגה באופן שוטף.

לפני שמתחילים חשוב שתבחרו לעצמכם את השיטה שמתאימה לכם

אם גם אתם השתכנעתם כי מתאים לכם לתרגל יוגה, השלב הבא הוא לבחור לעצמכם שיטה מתאימה. קחו בחשבון כי מאחרי המושג יוגה עומדות לא מעט שיטות. אמנם כולן מיועדות למען מטרה אחת ספציפית אבל יחד עם זאת כל אחת עושה זאת באופן שוטף. בשלב ראשון אנחנו ממליצים לכם בחום להיכנס לאינטרנט ולקרוא על מגוון השיטות הקיימות ובכלל לקבל רקע קצר וחשוב על היוגה, וכל התפיסה הרוחנית שעומדת מאחריה. אתם עשויים לגלות אינספור מקורות מידע ברמות שונות. מכאלו שהן ממש שטחיים ועד לספרי פילוסופיה עמוקים במיוחד המדברים על יוגה.

אנחנו ממליצים לכם בחום להתנסות בכמה שיטות לפני שתבחרו באחת

עוד נקודה חשובה לפני שאתם מתחילים לתרגל יוגה היא ההתנסות האישית שלכם בכמה וכמה שיטות. בסופו של יום יוגה היא גם תרגול פיזי משמעותי וכדי שתתמידו בו לאורך זמן חשוב במיוחד הוא לתרגל שיטות שונות. הדרך הנכונה לעשות זאת היא פשוט להגיע למרכז גדול שבו מתרגלים שיטות שונות, בקשו להיכנס לכמה שיעורים מטיפוסים שונים. סביר להניח שתקבלו אישור לכך, גם אם מדובר על פרק זמן שיידרש לכם כדי לקבל את ההחלטה הנכונה המאמץ שלכם שווה לצורך ההחלטה הסופית שלכם לגבי השיטה שמתאימה לכם במיוחד.

כמה שורות בנוגע לקורס יוגה למתחילים

אחרי שדברנו על השיטות השונות והצורך שלכם להתנסות בהן, בואו ונדבר בקצרה על אופי הקורס למתחילים. מדובר בדרך כלל על קורס המשלב בין לימוד שהוא מעט תיאורטי שבו תוכלו לקבל רקע לגבי השיטה עצמה, בנוסף לכך תלמדו את התרגילים עצמם, איך הם קשורים לשיטה ואילו שרירים הם אמורים להפעיל. בסופו של דבר אתם מין הסתם גם תתרגלו את השיטה עצמה באופן מעשי. גם אם מדובר על תרגול קבוצתי, המדריך שמין הסתם עבר גם קורס הכשרת מדריכי יוגה יעבור באופן שוטף בין התלמידים ויקדיש זמן לכול אחד מהם . כשמדובר על קורס למתחילים הוא בדרך כלל בנוי משיעורים בני שעה אחת,כל קורס מכיל עד עשרה שעורים ופותח באופן כזה שעם סיום הקורס תהיה לכם היכולת הבסיסית להתחיל ולתרגל יוגה גם אם מדובר על תרגול עצמי אצלכם על המזרון בבית או בכול מקום אחר שתבחרו.

 



תגיות המאמר: יוגה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131379 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138721 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131327 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131225 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134794 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131262 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131397 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא אימון אישי

מאת: בנימין קלינגראימון אישי11/10/213632 צפיות
מתי נחוץ היתר בניה: בניה חדשה תוספות בניה הליך הוצאת היתר בניה מורכב מחמישה שלבים עיקריים, כאשר כל שלב תלוי ומותנה בשלב הקודם. חלק מהשלבים הינם באחריות מגיש הבקשה וחלקם באחריות הוועדה. מילוי כל ההנחיות שלהלן על ידי מגיש הבקשה, יאפשרו הוצאת היתר בניה בצורה יעילה ומהירה.

מאת: בנימין קלינגראימון אישי04/08/205262 צפיות
קלינגר בנימין המרכז ל רישוי עסקים והתרי בניה כתובת חשמונאים 100 | תל אביב - יפו טלפון 0523888813 סלולרי 0528887900 פקס 036990134 אימייל klinger_b@bezeqint.net אדריכלים ומעצבי פנים עו"ד מקרקעין עורך דין פלילי משרד אדריכלים ומהנדסי בנין המתמחים בהליך הוצאת רישיונות בניה ורישוי עסקים .כל המומחים תחת קורת גג אחת. מחלקה מובילה בהסדרת חריגות בניה, ביטול צווי הריסה והפסקת בניה

מאת: דרור אטריאימון אישי17/01/193109 צפיות
חושבים להגדיל את המשכנתא הקיימת ולהכניס לתוכה את כל ההלוואות הקיימות בעובר ושב ועוד מקומות אחרים.? בדיוק בשביל זה קיימת משכנתא לכל מטרה, אשר מטרתה היא להוות כסף זמין עבור האנשים, שמעוניינים להפוך את כל ההחזרים החודשיים שלהם להחזר חודשי אחד מוגדל של המשכנתא. מה זה בעצם משכנתא לסגירת חובות ?

מאת: דרור אטריאימון אישי12/01/192943 צפיות
עברתם פשיטת רגל וקיבלתם הפטר? עבר קצת זמן ואתם רוצים עכשיו לקחת משכנתא לסגירת חובות או משכנתא לקניית דירה? אתם כבר בטח מבינים שזה הולך להיות משימה מאוד קשה, היות והבנקים לא יכולים לסבול אנשים שעברו פשיטת רגל ולא מוכנים להסתכל עליהם בכלל.

מאת: דרור אטריאימון אישי01/01/193009 צפיות
אחד התהליכים המורכבים והקשים שניתן לעבור בחיים האלו זה ככל הנראה לעבור פשיטת רגל. הרוב חושבים שפשיטת רגל היא דבר שקורה רק לחברות גדולות, אבל האמת היא שזה בכלל לא נכון. הרבה פעמים גם אנשים פרטיים מגיעים לפשיטות רגל.

מאת: ירון שוראימון אישי05/06/174130 צפיות
האם אתם הולכים אחרי החלומות שלכם? ואיך למצוא את הייעוד המדויק עבורכם.

מאת: ירון שוראימון אישי31/03/173534 צפיות
איך תוכלו להרוויח יותר, מה הסיבות לכך שאתם לא מרוויחים את מה שאתם רוצים ואיך זה קשור לאהבה

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica