חפש מאמרים:
שלום אורח
12.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כרטיס אשראי - המדריך המלא לבחירה המשתלמת

מאת: Shiloפיננסים וכספים - כללי 18/11/20091760 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

סוגים של כרטיסי אשראי:

כרטיס אשראי בנקאי - הוא כרטיס שהבנק מספק ללקוחותיו באמצעות חברת אשראי שהוא קשור אליה והיא המנפיקה עבורו את הכרטיסים.

כרטיס אשראי חוץ בנקאי - הוא כזה המסופק על ידי מועדי לקוחות, רשתות או איגודים מקצועיים. הם מקנים הנחות ומתנות. גם כמה מקופות החולים הסבו את כרטיס החבר שלהן לכרטיס חיוב.

כרטיס אשראי מתגלגל - הוא כרטיס אשראי בנקאי שבאמצעותו אפשר לדחות תשלומים לחודש הבא לאחר שקובעים תקרת חיובים לחודש הזה. זהו מעין מסלול חלופי למשיכת יתר אבל העמלות בו גבוהות. הכרטיס נעשה אופנתי בשל הגמישות שהוא מאפשר לבעליו אבל הוא מתאים רק למי שיודעים לתכנן את התקבולים והתשלומים שלהם.

כרטיס אשראי מקומי - משמש את בעליו לקניות רק בארצו ואילו כרטיס אשראי בינלאומי יכול לשמש אותך בארצות העולם וגם לקנייה מהארץ אצל ספקים בחו"ל.

כרטיסי אשראי ואבטחה

כרטיסי אשראי משמשים לתשלום שלא בנוכחות הכרטיס ומובן שאין צורך בנוכחותו של בעל הכרטיס. כך נוח לקנות במקומות רחוקים, להזמין פיצה עם שליח, שירותים מיוחדים או לקנות גאדג'ט מיוחד במינו שקיים רק בחו"ל. וכן אפשר באמצעותו לתרום כספים לעמותות.

עמותות מעדיפות תשלום בכרטיס אשראי משום שבדרך זו הן מקבלות בונוסים מחברות האשראי, דבר המגדיל את סכום התרומות שגייסו. בתשלומים מרחוק כבר נודעו גניבות, ולכן יש דרכים להבטיח שהתשלום נלקח ביושר מגוף מהימן. עם תשאול נכון וקבלת מספר הטלפון של מבקש התרומה אפשר להבטיח את אמינותו. קונה באתרי אינטרנט? מוטב לעשות זאת רק אם יש לך אמון באתר או בחברה בעלת האתר. כדאי לוודא שהאתר מאובטח ובעל רישיון לגבות כסף בדרך זאת.

כרטיסי אשראי ותרבות

כרטיס הפלסטיק הקטן עדיין מהווה קצת סמל מעמד והוא גם אחד הסממנים של תרבות החיים בכפר הגלובלי בו אנשים עושים עסקים מיבשת ליבשת מבלי להמיר שטרות ומטבעות.

השינוי התרבותי שהסבו כרטיסי האשראי הוא החירות להתנהל כמעט בלי כסף מזומן, דבר שהביא כמעט לגסיסתו של שוד המזומנים בחנויות. ואם בכל זאת צריך מזומן, אפשר למשוך מזומנים באמצעות כרטיסי אשראי, ולא רק מהקיר, אלא גם בחנויות הרבות המספקות שירות זה. מאחר שחברות בנות זמננו לא ינפיקו שום דבר בלי עיצוב גרפי, נראה כי חברות האשראי שוקדות לא מעט על עיצוב הכרטיסים. ובכן, יש בהם זוהרים צבעוניים ואפשר להזמין כרטיס עם תמונה לבחירתך.

בנוסף, ניתן לראות מענה מושלם לצרכיו של כל לקוח, כאשר השירותים מותאמים לקהלים שונים ובהם כרטיס אשראי לסטודנטים, לצעירים, לעסקים, למבוגרים, לשכירים, למנהלים וכיו"ב...

היתרונות של כרטיסי אשראי

יתרונם הגדול של כרטיסי אשראי הוא בעובדה שהם שולחים אליך דיווח שוטף ומפורט על כל הקניות שנעשו בו, כולל שמות העסקים, סכומי הקנייה, מועדי הקנייה ומועדי החיוב. אם פרסת עסקה לתשלומים הדוח יפרט גם "תשלום 2 מתוך 3" וכדומה.
לחברות האשראי יש מוקד להודעות ובירורים. אם אינך זוכר למי שילמת מה ולמה, חברת האשראי תסייע לך בזיהוי העסק ששכחת. כמו כן, אפשר להודיע על אבדן כרטיס בכל שעה של היממה ומאותו הרגע אינך מחויב עוד בשימושים שיעשה בו מי שגנב אותו. בכרטיסי אשראי אפשר לצבור כוכבים או נקודות ולהמירם לסחורות ושירותים כלשהם. כרטיסי אשראי כוללים בדרך כלל ביטוח רפואי לנסיעות לחו"ל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת Shilo

מאת: Shiloטיולים בחו"ל11/10/101327 צפיות
רכישת כרטיסי טיסה לניו יורק מצרפת אתכם ל- 25 מיליון תיירים שפוקדים את בירת התיירות העולמית מידי שנה. ניו יורק המהווה מרכז תרבות, אופנה, תקשורת, כלכלה ותיירות, משתרעת על פני שטח של 830 קילומטר ונחשבת לעיר הצפופה בעולם עם אוכלוסיה של מעל 8.2 מיליון תושבים.

מאת: Shiloתיירות ונופש - כללי01/09/101475 צפיות
נופש באילת-מלון מפנק, ים, שמש וכל זה בארץ ואף יחסית ליעדים אחרים גם בזול. כיום אין צורך בנסיעה הארוכה והממושכת באוטו או בתחבורה ציבורית. מחירי הטיסות לאילת נעשו זולים וזמינים לכל כיס. התחרות בין החברות השונות הוזילה משמעותית בשבילנו את המחירים. בדרך זו, של טיסה לאילת, ניתן להתחיל את החופשה מוקדם יותר ולסיים אותה מאוחר יותר...

מאת: Shiloלימודי שפות14/06/103639 צפיות
לאורך ההיסטוריה בני האדם המציאו לעצמם דרכים קלות יותר מהדרכים המקובלות מטעמי יעילות, חיסכון בזמן ושיפור המצב הקיים. אנחנו משתמשים בקיצורי דרך כשאנחנו נוסעים במכונית בדרך לעבודה, לחברים והביתה או כשאנחנו ניגשים למבחן- במקום ללמוד את כל החומר כמו שצריך, חלק מאיתנו בוחרים להכין פתקים רק למקרה שזיכרוננו יבגוד בנו ולרובנו כבר יש קיצורי דרך בסלולארי ובמחשב.

מאת: Shiloביטוח רכב30/05/102070 צפיות
אם אתם בעלי רכב ובכוונתכם לרכוש פוליסת ביטוח רכב - כדי שתכירו את המונחים הבסיסיים בתחום. הנה הסברים לכמה ביטויים מרכזיים...

מאת: Shiloביטוח בריאות30/05/102049 צפיות
ביטוח בריאות משלים מכונה גם שב"ן, כלומר שירותי בריאות נוספים, והוא אחד מסוגי הביטוחים הנוספים המצטרפים אל הביטוח הבריאות הממלכתי הכללי. רבים מתחבטים בשאלה - האם ביטוחי השב"ן מספיקים או שכדאי לרכוש פוליסת ביטוח בריאות פרטית? ובכן, לפניכם מידע שימושי בנושא...

מאת: Shiloשוק ההון29/05/102165 צפיות
שוק ההון הוא זירה המאפשרת לחברות ולמדינות לגייס כסף באמצעות ניירות ערך. המסחר בניירות הערך האלה מאפשר לפעילים בשוק ההון להרוויח מהן. בעידן האינטרנט כל בעל חשבון בנק יכול ליהנות מפירות שוק ההון. יחד עם הסיכוי קיים גם סיכון גדול ולכן לפני שנכנסים לתחום חשוב להכיר אותו. לפניכם מושגים בסיסיים חשובים בשוק ההון.

מאת: Shiloהלוואות12/05/102312 צפיות
בשנים האחרונות נרשמה מגמת עלייה במספר הסטודנטים הרשומים במוסדות להשכלה גבוהה בישראל. מספר הסטודנטים הרשומים בכל שנת לימוד באוניברסיטאות ובמכללות הגיע לכדי רבע מיליון. הגידול המאסיבי באוכלוסיית הסטודנטים נובע מהחשיבות שניתנת להשכלה הגבוהה ולרכישת מקצוע. אלו הם חדשות טובות עבור שוק העבודה הישראלי שיקלוט המוני מוחות צעירים ומוכשרים. עם זאת, עבור הסטודנטים עצמם תקופת הלימודים אינה עניין פשוט מבחינה כלכלית. מהן הלוואות לסטודנטים וכיצד לממן את המחייה ושכר הלימוד בתקופת הלימודים?

מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211363 צפיות
מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208753 צפיות
הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202961 צפיות
אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193019 צפיות
אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181370 צפיות
ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181617 צפיות
עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172026 צפיות
אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica