חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

חושבים על הקמת עסק?

מאת: ברטה חנימיסים - כללי30/05/20131690 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

יש לכם רעיון טוב לעסק? מעוניינים לפתוח אחד כזה? יש כמה דברים שחשוב לדעת. הקמת עסק אינו דבר מסובך אך עם זאת ישנה פרוצדורה וישנן כמה נקודות שחשוב להכיר. תחילה, הקמת עסק מתחילה ברעיון טוב, בעיקר פרקטי. רעיונות טובים לעסקים הם מפתח לעסק מצליח. כמו כן, מיקום העסק הנו פרט חשוב מאוד שכן יש לבחור אוכלוסיית יעד מתאימה לאופי העסק. הקמת עסק דורש משמעת עצמית ובייחוד הצבת גבולות וידיעה מראש באיזה שעה הנכם פונים למשפחה ולזמנכם הפרטי.

 

הקמת עסק דורשת סביבת עבודה מתאימה לאופי העבודה. אם תצטרכו משרד הכינו לכם אחד כזה, השכירו מקום המתאים לגודל שתזדקקו לו או אולי פנו חדר בביתכם שהינו חדר עבודה. רכשו את הציוד שתצטרכו, באם מדובר במשרד רכשו את המוצרים אשר יאפשרו לכם להתחיל את העסק על צד ימין, כמו לדוגמה טריי לסיווג מסמכים זאת כדי לא ליצור בלגןבחדר בעבודה. נקודה נוספת שמומלץ לשים לגביה את הדעת היא האנשים אתם תעבדו. כל עסק דורש רואה חשבון אשר יטפל ויכין דוחות אודות ההוצאות וההכנסות של העסק ויטפל בענייני מס. כמו כן ישנם עסקים הדורשים עורך-דין אשר יטפל בעניינים משפטיים. בחרו אנשים מקצועיים לעבוד עמם בהתאם לאופי העסק שאתם פותחים.

 

הקמת עסק היא דרך מצוינת למצות את הפוטנציאל שלכם. אם אתם להוטים להיות האחראיים, המנהלים פתיחת עסק היא אכן מתאימה לכם. קחו בחשבון את כל המרכיבים הללו ובנוסף בחשבון הסופי הוסיפו את כל הנתונים הכלולים בעבודה, כמו שעות בהם עבדתם, רכב אשר הסיע אתכם למקום העבודה, חשמל נצרך ועלויות נוספות. על בסיס כך קבעו את התמחור לכל עבודה או פרויקט. קבעו מטרות מראש, כמה הוצאות יהיו וכמה הכנסות יש לעשות בחודש כדי להרוויח שכר הוגן לאחר כל ההורדות של ההוצאות עצמן.

 

הקמת העסק ושגשוגו תלוי בכם. לא מעט בתי עסק קטנים נפתחו ונסגרו כמה חודשים אחרי. עשו לעצמכם רשימה של כל הדברים החשובים, כמו מיקום בית העסק, הכנסות צפויות, הוצאות צפויות, תמחור עבודה, שעות העבודה בהן תעבדו. קבעו פרמטרים אלו וההצלחה כבר בדרך. תשקלו שירותים של ייעוץ עסקי, זהו המסלול הבטוח בתחילתו של כל עסק מתחיל.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת ברטה חני

מאת: ברטה חנישייט11/12/142631 צפיות
תשכחו מכל מה שהכרתם על חגיגות וארועים עד היום, בריזה מציעה לכם את שירותיה של השכרת יאכטות וכך לציין את הארוע שלכם או להפתיע את הקרובים לכם ביותר באווירה מיוחדת, מקורית ואינטימית שאף אחד לא ישכח. מתאים לאירועים פרטיים או עסקיים, תוך בחירתם של יעדים שונים,אורך השייט והזמן ביום לפי האווירה הרצוייה ולפי המטרה.

מאת: ברטה חניעסקים - כללי07/11/141214 צפיות
כל עבודה לגובה דורשת מאיתנו עזרה של ציוד על מנת לאפשר הגעה ונגישות. כאן תמצאו טיפים לבחירת הסולם המושלם עבורך, הערכת היקף העבודה, התאמה לסביבת העבודה וכמובן התאמת הסולם לכך. סולמות אלומיניום הם המומלצים ביותר ומספקים את היציבות המקסימלית ומאפשרים עבודה נוחה ולא מסורבלת.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14910 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה12/10/14911 צפיות
היתרונות של משאבות חום כחימום תת רצפתי הם רבים, כאן תמצאו המלצות לגבי התקנתן ולמי מתאים סוג חימום זה, מהם החסרונות שלהם כאשר מותקנות לא כראוי וכיצד נכון לבצע את הטמעתן בתוך מבנים.

מאת: ברטה חניתעשייה11/08/141217 צפיות
בשנים האחרונות אנו רואים עלייה בשימוש במוצרים אשר נחשבים 'ירוקים', כלומר, הם ניזונים מהאנרגיה הקיימת באוויר וממחזרים אותה לשימוש נוסף אשר מפחית את השימוש בהפקת אנרגיות חדשות. משאבות חום וקולטי שמש הם רק חלק מהמוצרים הקיימים היום בשוק הפועלים מתוך עיקרון דומה של החיסכון בחשמל מתוך הבנה כי התברכנו בארץ חמה ושמשית וניתן להפיק אנרגיה חינמית לחלוטין ממנה. נוכחנו לדעת כי ההשפעה של ההתנהגות יכולה להזין או להיטב עם איכות הסביבה וקידום הנושא יכול לשמור על העולם לנו ולדורות הבאים.

מאת: ברטה חניאופניים05/08/143393 צפיות
אופניים חשמליות הם כבר לא דבר של מה בכך. משמשות ככלי רכב לכל דבר, חסכוניות בחניה, זרירות עקב היותן חשמליות ולא דורשות מאמץ גדול מצד המשתמש.

מאת: ברטה חנירכב08/07/131627 צפיות
ציוד מכני הנדסי הנו שם כולל לכלי עבודה כבדים אשר משמשים לעבודות הנדסיות שונות בתחום הבניה, התעשייה והחקלאות. ציוד זה נקרא גם בשמו המקוצר צמ"ה/צ.מ.ה ומכונה ע"י משרד התחבורה בשם מכונה ניידת.

מאמרים נוספים בנושא מיסים - כללי

מאת: איתמר כוכבימיסים - כללי03/09/201686 צפיות
מילת הקסם "קורונה" מייצרת רעיונות חיוביים עבור מי שמחזיק מזומנים בשטרות שונים בביתו או בכל מקום מסתור כגון כספות או "מתחת לבלטות". ההערכה המינימלית הינה כי קיימים לפחות 10 מיליארד שקלים במזומן המוסתרים במטבעות שונים בכספות, בבתים ובמקומות מסתור, אך ייתכן שהסכומים אף גבוהים עוד יותר.

מאת: שלום כהןמיסים - כללי09/11/171781 צפיות
לאימהות צעירות קשה לפעמים לשלב בין המשפחה וגידול הילדים לבין קריירה. כל אם שרוצה לצאת לשוק העבודה ולפרנס את עצמה ואת המשפחה שלה יכולה לעשות זאת על ידי לימודים של מקצוע מעשי. לימודי הנהלת חשבונות הם דוגמא ללימודי מקצוע מעשיים שיכולים לאפשר לאימהות רבות לרכוש מקצוע שיהיה להם נוח לעבוד גם לצד גידול וטיפול בילדים שלהן. השעות שבהן מנהלות חשבונות עבודות הן נוחות מאוד והן פעמים רבות כוללות משרת אם – כלומר משרה בה עובדים עד השעה 15:00 בצהריים – בדיוק בזמן לאסוף את הילדים מהצהרון והגן שלהם.

מאת: רוני הכהןמיסים - כללי22/09/162704 צפיות
חשוב מאוד טרם חתימה על הסכם העסקה שכזה לבדוק את התנאים עבור קבלת האופציות, המימוש, תנאי המיסוי והכמות של האופציות שמקבל העובד לרשותו

מאת: אבי דוידימיסים - כללי31/08/162730 צפיות
בקצרה על ייעוץ מס לגיל הפרישה, מה עליכם לדעת?

מאת: אבי דוידימיסים - כללי21/06/162615 צפיות
בקצרה בעד ונגד החוק לעידוד השקעות הון בישראל - מה אתם חושבים בנושא?

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי30/12/152600 צפיות
תיקון 206 לפקודת מס הכנסה[1] הינו תיקון עקיף לחוק הפיקוח על שירותים פיננסיים (קופות גמל)(תיקון מס' 13 והוראת שעה), התשע"ו-2015. תחילתו של התיקון מיום פרסומו ב-5.11.15.

מאת: מנחם כהןמיסים - כללי07/09/153023 צפיות
חוקי המס מעודדים צבירת חסכונות בקופות גמל במשך שנות העבודה והפעילות, כך שישמשו בעתיד, בעת הפרישה, למקור הכנסה ומחיה. קיימים סוגים שונים של קופות גמל: קופת גמל לקצבה, לפיצויים, לחופשה, קרן השתלמות או קופת גמל לכל מטרה אחרת דומה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica