חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כל מה שחשוב לדעת בנוגע לפטרת הציפורניים

מאת: אי אס מרקטינג רפואה03/06/2013852 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק
מה אתם באמת יודעים על פטרת ציפורניים? מה סיפרו לכם על החלמה או טיפול הקשור בעניין של פטריות בציפורניים? לא פעם עולה וחוזרת הבעיה ומספרת על שכיחות בלתי נגמרת של אנשים אשר סובלים מפטרת ואף מדביקים את הציפורניים או הרקמות השכנות. יש לא מעט אפשרויות למגר את בעיות פטרת ועליהן נדבר במאמר הבא.

מה אתם יודעים על פטרת ציפורניים?
  • פטרת ציפורניים היא אחת ממחלות הזיהומיות הקיימות והיא באה לידי ביטוי בשכיחות גבוהה ביותר ביחס לכל שאר המחלות.
  • פטרת מתרחשת מתחת לציפורן ומפרישה חומרים אשר מפוררים ופוגמים בציפורן.
  • מראה הציפורן מצהיב ומעכיר עם הזמן עד למצב של נשירה.
  • הידעתם? המחלה פוגעת במראה האסתטי הן של הידיים והן של רגליים.
  • קל להידבק במחלה וככל שהגיל עולה, כך גם שכיחות המחלה.
  • על מנת למגר את המחלה יש להתרחק מלחות, שימוש במתקנים ציבוריים וכל מקום חשוף.
  • פטרת ציפורניים יכולה להתרחש גם נוכח לקיחת אנטיביוטיקה למשך זמן רב. כך גם בעקבות מחלות כמו סוכרת, אנמיה ואפילו השמנה.
  • הרבה לאחר הטיפול, יש להשתמש בטיפול מונע ולהקפיד על מקום יבש, ניקיון, נעליים פתוחות ותנאי היגיינה מותאמים.
  • כיצד לזהות פטרת במסגרת עשרת הדברים שהובטחו לכם, נספק לכם גם תסמינים לזיהוי מוקדם וטיפול הבעיה. כאשר מדברים פטרת מדברים לרוב על יכולתה לעבור הרבה מעבר לציפורן אל העור שבין האצבעות ולגרום לסדקים, גירוד ואפילו לריח בלתי נמנע. בסיכום דבר, עשירי ואחרון, ראוי לציין כי עם התפתחות בעיה, יהפכו הציפורניים כהות, צהובות ואפילו עבות מהרגיל. כך למעשה לא יאחר הכאב וחוסר הנעימות לבוא והשקיפות והאסתטיקה תרחק לצמיתות אלא אם תחליטו לעשות מעשה, קוראים לזה טיפול בפטרת.

     

    על טיפול בפטרת הציפורניים... אם יצא לך לחפש אחר שיטות טיפול בפטרת ציפורניים בטח כבר הבנת כי עומדות לרשותך כמה וכמה אפשרויות בעניין. נראה כי בשנים האחרונות הטיפול בפטרת באמצעות לייזר נהיה יותר ויותר מבוקש עקב היתרונות שהשיטה מציעה. טיפול בפטרת בלייזר יכול להעניק לך טיפול בטוח, ממוקד ויעיל שישפר את מצב הציפורן שלך בתקופה יחסית מהירה. הלייזר מאפשר למקד את הטיפול רק באזור הנגוע במלי לפגוע בציפורן עצמה או בעור שמקיף את האצבע. הטיפול נחשב לבטוח ואינו כואב כלל עבור מי שעובר אותו... הוא חודר מבעד לציפורן ומטפל באופן ממוקד אך ברק בפטרייה עצמה...

    רוצה לדעת יותר על פטרת >>
     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:
     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת אי אס מרקטינג

    מאמרים נוספים בנושא רפואה

    מאת: דוד כהןרפואה23/09/201467 צפיות
    בימינו, כשהבריאות עולה לראש סדרי העדיפויות, חשוב לדעת לבחור רופא מומחה לרפואת אוזן גרון, כדי למנוע בעיות עתידיות, כדי לטפל בבעיות קיימות וכדי לשלול מחלות.

    מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה24/04/192365 צפיות
    לא אחת שולח הרופא את המטופל לבצע CT של מערות האף כדי לאתר בעיה זו או אחרת. עיבוי ברירית הסינוסים - ממצא שכיח ב-CT של מערות הפנים. העיבוי מתרחש בדרך כלל כתוצאה ממצב דלקתי בסינוסים. הסינוסים הם למעשה חללי עצמות הפנים המלאים באוויר. בדופן החללים האלה מצויה רקמה עדינה – הרירית. הרירית היא זו שמייצרת את הליחה בעת הצטננות, אך במצב דלקתי יכול להיווצר מצב של עיבוי ברירית.

    מאת: קרוסלה הריון ולידהרפואה19/03/192441 צפיות
    מה הגורמים והתסמינים של סינוסיטיס אצל ילדים? וכיצד מטפלים?

    מאת: דוד כהןרפואה30/01/192018 צפיות
    סינוסיטיס היא מחלה זיהומית שיכולה להיות כרונית ולעיתים יש נטייה גנטית לחלות במחלה. הגורמים למחלה הם בעיקר הצטננות וגודש באף ובמערות הפנים (לחי, עיניים ועוד), כשיש כאבים שלא חולפים באזור הפנים חשוב להבדק ע"י רופא על מנת למנוע סיבוכים

    מאת: ילדונתרפואה15/08/182431 צפיות
    ניסויים בבעלי חיים אינם רק נושא מדעי אלא גם טעונים רגשית. למצדדים בניסויים בבעלי חיים וגם למתנגדים יש טיעונים צודקים, מוכחים וכבדי משקל. להלן ננסה להבין ולו במעט את מורכבות נושא הניסויים בבעלי חיים.

    מאת: יצחק בכררפואה18/06/181438 צפיות
    לחץ בעבודה ובריאות לקויה הם עניין שכיח. מחקרים רבים הוכיחו את הקשר הזה שבין לחץ נפשי לבין בריאות לקויה. המחקר הנוכחי מצא שלחץ נפשי גבוה גורם גם לאובדן ימי עבודה על רקע של בעיות נפשיות וכמובן להפסדים כלכליים. העובד הוא הנכס הכי חשוב של המעביד. עובד מרוצה הוא עובד יצרני. עובד מדוכא הוא עובד שלא ניתן למצות את יכולתיו. התפיסה הזאת מתבססת על מגוון רחב של מחקרים כולל המחקר הנוכחי שעסק בתחום הארגונומיה וההשפעה שיש למצבו הנפשי של העובד על היכולות שלו.

    מאת: אלעד סאעת רפואה29/03/181384 צפיות
    פריצת דיסק, חוויה זה בבטוח לא... פריצת דיסק... רק מלשמוע את צירוף המילים הזה נעשה כאב מדומה בגוף. ללא ספק פריצת דיסק היא בעיה בריאותית המעיקה על הסובלים ממנה ומשנה את איכות חייהם שלא לטובה כמובן. עם זאת עולמנו המפותח לא נותן לנו להישאר עם הכאב יותר מדי זמן ומצא לנו אפשרות מצוינת להעלים את הכאב.. קראו את המאמר הבא והכירו את הדרך.

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica