חפש מאמרים:
שלום אורח
18.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

וילות בקיסריה

מאת: tkidumאדריכלות04/06/2013740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

וילה בקיסריה על פי תפיסתנו נחשבת כחלומו של כל אחד מאיתנו: בריכה ענקית, הרבה חדרים, מטבח גדול, סלון מרווח, גינה פסטורלית, מרתף, שטח גדול ועוד..

קיסריה נחשבת כעיר יקרה למחיה, אפשר לייחס זאת לבתי היוקרה והפאר שנבנים בה ולאיכות החיים הגבוהה בה, רמת השירותים שהסביבה מציעה ועוד, כל זאת ביחס לערים אחרות ברחבי הארץ.

קיסריה הינה עיר המושכת רבים בגלל מיקומה הגיאוגרפי המרכזי אשר פותח אפשרויות רבות וחלון הזדמנויות למקומות תעסוקה, שכונות המגורים המטופחות המושכים קהל רב, אתרים לאומיים והיסטוריים אשר מעלים את ערכה של העיר והתיירות הרבה שבה.

קיסריה הינה עיר מגורים אשר חיי החברה והסביבה שלה מתאימים לגילאים שונים, למשפחות, צעירים ולילדים.

בקיסריה ישנן וילות בקיסריה אשר שוכנות ליד הים. אלו כמובן משאלת לבם של רבים, אך עקב מחירן המרקיע שחקים מעטים מאתנו יכולים להרשות לעצמם לרכוש, לבנות נכס שכזה או אפילו תשלום למחייה בשכירות.

שכונות המגורים של קיסריה נבנות יחד עם דגש על השקעה בעיצוב ותכנון יוקרתי של הבתים, על מנת שאלו יהיו מאופיינים בייחודיות המבדילה אותן משכונות אחרות בערים אחרות.

לאחרונה ישנה מגמת עלייה בבניית בתים ומכירת מגרשים בקיסריה, אך למרות זאת מחיר וילה בקיסריה עדיין בשחקים. על מנת לסבר את האוזן, מחירן ההתחלתי של וילות למכירה בקיסריה מתחילות במספר מיליון שקלים בודדים ועד עשות מילוני שקלים. מחיר אשר תמורתו יהיה ניתן לרכוש שני בתים בישוב או עיר שבסביבת האזור. כל זה לא הופך את קיסריה לפחות מבוקשת. הביקוש של בתים להשכרה בקיסריה הינו גבוה ומבוקש על ידי רבים והכדאיות של רכישת נכסים בה כדאית ביותר.

לרוב תושבי העיר הינם אנשים אמידים ומבוססים כלכלית אשר יכולים לעמוד בתשלומי השכירות והמחייה הגבוהים במיוחד. ישנן רבים אשר רוכשים וילות להשכרה בקיסריה ומשכירים אותם כהכנסה נוספת.

לסיכום, אם יש לכם את האמצעים הכלכליים לרכוש בית בקיסריה או לשכור וילה בקיסריה, אין ספק שמדובר בקרש קפיצה לאיכות חיים גבוהה משמעותית מאיכות חיים בהרבה ערים שונות בארץ.

למרות מחירי הנכסים המרקיעים שחקים אין ספק שאתם מקבלים עבורם תמורה רבה. קיסריה אינה חייבת להישאר בגדר חלום, אלא גם יכולה להיות המציאות שלכם!

חשוב לי לציין במאמר זה שישנם גם אנשי עסקים אשר שוכרים וילה בקיסרה על מנת לארח פגישות עסקיות, לארח שותפים לעבודה מארצות זרות וכן ישנן כאלה שהוילה בקיסריה משמשת כבית נופש ממש כמו בסרטים, מרפסות ענק, חצרות, בריכות, קירבה לחוף הים (חלק מהוילות ממש על קו המים), וזו הסיבה שאזור זו נחשב לאחר האזורים היוקרתיים בארץ, הוא שמור מאוד, מטופח ברמת אסטטיות גבוהה במיוחד.

אם יש לך כסף ואתה רוצה להגשים את חלום אמריקה כאן בישראל – זה אפשרי!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161506 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153723 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153277 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152544 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152366 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151972 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158254 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אדריכלות

מאת: בנימין קלינגראדריכלות06/10/222262 צפיות
האיש קיבל היתר להנגשת הדירה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף של הבניין. תביעה לצו מניעה שהגישו שכניו בטענה שהבנייה תחסום להם את האור ותפגע בפרטיותם, התקבלה ! המפקח על רישום מקרקעין בחולון קיבל לאחרונה תביעה שהגישו בעלי דירות בבניין בבת ים נגד שכנם. לנתבע שני ילדים הסובלים ממוגבלות והוא קיבל מהוועדה המקומית היתר להרחבת הדירה והתאמתה באמצעות כבש שיעבור ברכוש המשותף הצמוד לדירת התובעים. אלא

מאת: בנימין קלינגראדריכלות09/04/222771 צפיות
הודבק לך צו הריסה מינהלי על הנכס ואולי מצאת אותו זרוק בחצר. אסכם כאן מה שחשוב לדעת על צו הריסה מנהליוהכי חשוב זכרו שעליכם לפעול מהר בכדי לנסות לעקבו או לבטלו. לנו במשרד בנימין קלינגר נסיון מוכח של שנים בנושאי הסדרת עברות בניה וביטול צווי הריסה. צו הריסה מנהלי הוא אחד מהצעדים הקיצוניים ביותר שנוקטת רשות מקומית כלפי תושביה. צו כזה כולל בתוכו לוח זמנים צפוף במיוחד, ועל כן חשוב לפעול כנגדו במהירות האפשרית,תוך מקצועיות ומומחיות, כי הזמן לרעתכם. דרוש יידע נסיון ויצירתיות בהרבה מקרים. מהו צו הריסה מנהלי? ככלל, צו הריסה הוא הוראה של אחד מגופי השלטון להרוס מבנה. צו הריסה מנהלי הוא הוראה כזאת שניתנת על ידי וועדת התכנון והבנייה המקומית, מהנדס הוועדה, או ראש יחידת האכיפה, מכוח סעיף 221 לחוק התכנון והבנייה, תשכ"ה-1965 (להלן: חוק התכנון והבנייה).

מאת: בנימין קלינגראדריכלות30/03/222745 צפיות
קבלת תיק מידע היא שלב הכרחי בהגשת בקשה להיתר. לאחר קבלת תיק מידע, על מבקש ההיתר להתחיל בהכנת הבקשה להיתר עם עורך הבקשה (האדריכל), על בסיס תיק המידע שנמסר לו. תיק המידע כולל, בין היתר, פירוט של גורמים מאשרים ומועד אישורם, ורשימה של מוצגים נדרשים והשלב הנדרש להגשתם. על עורך הבקשה לעמוד בכל הדרישות המהוות תנאי לפתיחת הבקשה.

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222868 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות18/07/213639 צפיות
פסק דין חדש של בית המשפט העליון קובע כי מועד החבות בהיטל ההשבחה בגין בניה שבוצעה בחריגה, הוא המועד בו ניתן היתר בניה ולא המועד בו הקים בעל הנכס את הבניה בגינה הוטל התשלום. המדובר במקרה בו התירה התב"ע (תכנית בניין עיר) את הבניה, אך היא בוצעה ללא היתר בניה ורק בחלוף זמן הוצא היתר להתרת הבניה הלא חוקית.

מאת: בנימין קלינגראדריכלות11/05/213886 צפיות
בית המשפט העליון הכריע: מי באמת זכאי להתנגד לבקשה למתן היתר בנייה? וכך נפסק: מי שאינו בעל זכות במקרקעין, אינו זכאי להגיש התנגדות לבקשה להיתר "התנגדות" הינה הליך תכנוני-משפטי, במסגרתו דן מוסד התכנון הרלוונטי בטענות המתנגד כנגד הליך תכנוני המצוי בתחום סמכותו של מוסד התכנון. יצוין, כי זכות ההתנגדות והכללים לה, אינם אחידים לכל הליכי התכנון, והוראות חוק התכנון והבנייה יצרו הבחנה בין "התנגדות לתוכנית" לבין "התנגדות להיתר בנייה".

מאת: דוד כהןאדריכלות22/04/212195 צפיות
מחפשים מנוף לקומות גבוהות, מנוף לקומה 20 או יותר? המאמר הזה יסכם לכם כל מה שחשוב לכם לדעת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica