חפש מאמרים:
שלום אורח
08.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפים קלאסים לבניית פייסבוק עסקי מנצח - תחכום שיווקי בדדך לעסקה הבאה

טוב יש לך את דף הפייסבוק לעסק שלך יש לך אפילו כמה אנשים שעשו לך LIKEיכול להיות שיש גם את הבלוג שלך ומספר פוסטים ועדכונים מאתר האינטרנט שלך מופיעים אוטומטית על הקיר שלך.  אבל רגע מה עכשיו ? מדוע ההכנסות שלך לא מזנקות לשמים ? ישנו עדכון אחרי עדכון אבל האם יש שם מישהו שבאמת קורא מה שאתה כותב אותו שאתה כותב למגירה ?! אין תגובות, לא אינטראקציה אז למה בעצם לעשות משהו ?

ניהול דף הפייסבוק העסקי שלך דורש טיפה יותר מאמץ. החדשות הטובות הם שאתה בהחלט יכול לבנות קהילה של קהל מסור שיהפך בהמשך במיצוי נכון ללקוחות פוטנציאלים. החלק הכי טוב פה הוא שזה לא אמור לצרוך את רוב היום שלך (או התקציב שלך אם אתה מחליט לקחת אדם שינהל את הפייסבוק שלך). למעשה לאחר שהפנמת מספר כלים פשוטים והתחלת להרגיש את הדופק של הפייסבוק העסקי שלך ומי קהל היעד, חצי שעה עד שעה עבודה של ניהול פייסבוק ברמה היום יומית הוא כול מה שאתה צריך על מנת לשמור על הזרימה ועל הקצב ובסופו של דבר לגרום לגירוי שיניע הייפ ועניין ושיתרום לשיח שבתורו יביא לך לקוחות.

1. תן ערך מוסף

אין ספק שפייסבוק הוא ערוץ המדיה החברתי החם ביותר. אף משווק אינו יכול להתעלם מקצת יותר מ500000 מיליון משתמשים או לקוחות פוטנציאלים מסביב לכדור שרובם נכנסים לפייסבוק בתדירות יום יומית. למרות זאת רוב הגולשים רוצים לעשות מספר דברים פשוטים בפייסבוק.

· להיות רועשים ולהתעניין במה שאחרים עושים

· לחלוק את דעתם את הזיכרונות שלהם ופשוט להשוויץ

· להיות מעודכנים בכול ההצעות המצוינות שמתאימים לחתך העניין שלהם וכמובן להראות לכול העולם במה הם מאמינים, מה הם אוהבים ולמה הם רוצים להשתייך.

למרות שאתה תשמח לתרום לקהל שלך את הבאתו של גור חדש, מסיבת רווקות או חדשות מרתקות מעולם הבידור עדיף להשאיר את זה לקהל שלך או לחברים של הקהל שלך.

אתה חייב לגרום לאנשים לרצות להצטרך לדף הפייסבוק שלך מכיוון שיש שם משהו שהם מעוניינים בו. תן להם סיבה מספיק טובה להמשיך ולבקר אותך בתדירות גבוהה ולבדוק כול עדכון שלך. אל תדאג עדיין לקטע של המכירה. אם אתה תתחיל את הפייסבוק העסקי שלך על ידי קידום המוצר או השרות שלך אתה מייד תאבד לקוחות פוטנציאלים.

אם העסק שלך הוא יעוץ פיננסי אל תדבר עדיין על ההטבות שלך למשתמשים חדשים במקום זאת תחלוק עם הלקוחות הפוטנציאלים מספר טיפים שיעזרו להם להשיג יותר עם הכסף שלהם ועל הדרך תפנה אותם למספר סיפורי הצלחה שאתה הובלת עם לקוחות קודמים.

הרעיון הוא לקדם את העסק שלך כמובן אבל בצורה חכמה ולא ישירה, תחלוק את הידע שלך ואת הניסיון שלך, יכול להיות שאפילו תחליט לקרוא לדף הפייסבוק העסקי שלך "יעוץ פיננסי זה אנחנו" במקום שם העסק. אנשים רוצים להצטרך למשהו שהם מזדהים איתו תתחבר לרצונות שלהם ולמאווים שלהם ותראה לחברים שלהם במה הם תומכים.

2. התחייבות

זה המפתח לכול סוג של אסטרטגית שיווק מדיה. תקשורות דו כיוונית היא מה שאתה צריך על הקיר שלך במקום שידור ומכירה, או אפילו סתם כתיבת פוסטים סתמיים שאינם מערבים את הקוראים. פוסטים בצורת שאלה הם שיטה מצוינת לגרום לגירוי שיח ציבורי בנושא כלשהו. יכול להיות שחלק מאוהדי הדף שלך קוראים כול מה שאתה כותב אבל עדכון אחרי עדכון לא יחזק את הקשר. תראה עניין בדעות שלהם ובפידבקים שלהם והתייחס אליהם שאל שאלות.

דוגמה מצוינת היא דף פייסבוק של חברת ציוד ספורט קטנה של אומניות לחימה עם קצת יותר מ-1000 אוהדים, מתי שהם מפרסמים וידאו או לינק כלשהו לביקורת על קרב אין ממש התחייבות של האוהדים שלהם וזאת למרות שאנשים קוראים את העדכונים שלהם. בצורה הזו אין שום סיבה לשיתוף של אף אחד מהאוהדים הם לא מרגישים מחוברים לעניין מעבר לצפייה עצמה.

מצד שני כאשר נשאלת שאלה החברה מקבלת טונות של תגובות ולייקים תוך דקות.  וכמובן על מנת להפוך את זה לשיחה דו כיוונית אתה חייב כמובן להיות מעורב בשיח בעצמך מה שמוביל אותנו לנקודה הבאה.

3. אינטראקציה

אתה חייב אינטראקציה בעמוד הפייסבוק העסקי שלך עם ממוצע של 130 חברים לכול משתמש בפייסבוק כול פעם שאחד האנשים כותבה הערה, עושה לייק או מתייג פוסט או תמונה כלשהי כול החברים שלו רואים את זה. שני חוקים פשוטים ליישם כול פעם שאתה בודק את הפעילות בדף הפייסבוק שלך:

· הגב לשאלות ועשה זאת כך שהם יהיו חשופים לעיני כול והמנע מהודעות פרטיות. כמובן אל תשכח לעשות לייק וגם להוסיף הערות ממש כמו האוהדים שלך. האהודים שלך רוצים לדעת שיש אדם אמתי מאחורי כול התוכן המדהים ושהדעות שלהם נחשבות.

4. בדוק מה אנשים אוהבים

כמו שהזכרנו קודם, הדף שלך אמור להיות מותאם לקהל שלך וכמו כול צורה של שיווק זה דורש בדיקות עקביות על מנת לראות מה עובד הכי טוב.  חלק מהשיטות הטובות ביותר בשבילך ובשביל האוהדים שלך להכיר אחד את השני הן:

· ייצר תחרויות

· בחן מספר קידומים והצעות – הרבה מהקסם קורה בפייסבוק ובנית הקשר באה מהיכולת ליצור אינטראקציה. צור אימאג מהדהד והתמקד איך לגרום לאוהדים שלך לקחת חלק פעיל בשיתוף מה שאתה רוצה להציג.

5. תטמיע את המוצר שלך

סוף סוף – זה לא בדיוק מה שרצית ? כן אתה בהחלט יכול לחלוק את ההצעות הטובות ביותר שלך, השירותים או המוצרים שלך בתוך הפוסטים הלא פרסומים שלך. ברגע שאתה מרגיש שיש מספר מספק של אוהדים שמייצרים אינטראקציה מצוינת, גרום להצעה שלך לחלחל באיטיות, אל תיתן לקיר שלך להראות כמו חנות מקוונת. בדוק את התעבורה של האתר שלך עם פייסבוק כמקור וראה איזה גישה עובדת בצורה הנכונה ביותר.

6. קידום וניטור

בנה מערכת קידום משולבת פלטפורמות לדוגמה קדם את הדף שלך על ידי יצירת קישור ללייקים באתר האינטרנט שלך  ותחתיו את כתובת האימייל שלך. בדוק את הביצועים של הפייסבוק העסקי שלך, כמות ליקיים, צפיות בדפים, אינטראקציה יומית, אוהדים אקטיביים, התרשמות מהפוסטים וכדומה.

הגיע הזמן לעשות את זה !!!

אני די בטוח שאתה לא חושב שתוכל לעשות זאת תוך שבוע ואתה גם לא צריך להיכנס לדיכאון אם לא תצליח לראות החזר הוצאות משמעותי כתוצאה ישירה של הפעילות שלך במדיה החברתית לאורך חודשים. תהיה בטוח שישנם הרבה גורמים בלתי ישירים שנבנים ומתחזקים (מותג, מודעות, יחסים, אמון והעברה מפה לאוזן). פייסבוק זה מקום לאנשים שמדברים אחד עם השני – אם תיתן להם סיבה לדבר עליך הם בטוח ידברו!!!

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אפרת אלעמרי היא יועצת עסקית אינטגרטיבית ומקימת חברת ויזין ייעוץ כלכלי ועסקי המתמחה בליווי וביישום פתרונות ייחודיים לעסקים ולמשקי בית בהתמודדות עם הקשיים הכלכליים במשק הישראלי. חברת Vision עושה זאת באמצעות תהליכי ייעוץ ייחודיים המשלבים אימון ושינוי חשיבה. ויזין - ייעוץ פורץ דרך:

http://www.iqfinancy.co.il/

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אפרת אלעמרי

מאת: אפרת אלעמרי מיסים - כללי09/07/151994 צפיות
אי-תשלום מס הכנסה היא עבירה פלילית,אך תכנון מס נכון הוא לא רק חוקי ולגיטימי אלא יכול להקטין בצורה משמעותית את גובה המס המשולם ולהגדלה משמעותית של הרווח הנקי מפעילות העסק.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה11/01/148497 צפיות
הסטטיסטיקה מראה שרק עשירית האחוז (0.1 אחוז) מהחברות שנפתחות בשנה יגיעו למחזור שנתי של 50 מיליון שקלים ויותר. במילים אחרות רוב העסקים הקטנים יישארו קטנים לתמיד. אמנם רוב בעלי העסקים יסתפקו במה שיש להם ולא ירקמו חלומות גבוהים אבל לאחוז הקטן שלא רוצים להשלים עם רוע הגזרה ורוצים להפוך את החברה הקטנה שלהם לאימפריה המשיכו לקרוא עד סוף המאמר.

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132498 צפיות
לחשוב על רעיון זה מטלה קשה מלכתחילה אבל לשכנע אנשים לעשות משהו עם הרעיון זה קשה עד כמעט בלתי אפשרי. בהרבה מאוד תחומים המשימה שמטרתה להביא רעיון לאדם בעל השפעה שיש באפשרותו לממש את הרעיון נקראת "הצעה"

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131326 צפיות
שהייתי שכירה כול פעם שקודמתי זה לא הרגיש מספיק טוב, נכון זה היה כיף לזמן קצר וההרגשה הייתה טובה, פתאום מצאתי את עצמי הולכת לפגישות שלא הוזמנתי אליהם בעבר והיה לי עוד חברים בכירים שיכלתי להתחבר איתם ול

מאת: אפרת אלעמרי שיווק ואסטרטגיה17/09/132085 צפיות
למוצרים או שירותי נישה יש את הפוטנציאל לייצר כסף גדול מהר מאוד אם הם תופסים את לב הקהל המתאים ואת הכיס שלו. בניגוד גמור לקונגלומרטים שמכוונים למסה העיקרית בשוק, עסקים שעובדים על נישה ספציפית מכוונים ל

מאת: אפרת אלעמרי מיתוג17/09/131355 צפיות
בחינה אינטואיטיבית זה נוגד כול תפיסה לחשוב שמיתוג יכול להיות אלמנט קריטי במהלך היצירה של ערך מוסף למוצר שמוגדר כסחורה (ברזל, תירס) ואינו ממותג. למרות הדעה הרווחת המיתוג של המוצר שלך יכול להיות הערך הי

מאת: אפרת אלעמרי יזמות עסקית17/09/131225 צפיות
מותגים כמו דיסני שידם נמצאת בכול מקום החל מפארקי שעשועים לכרטיסי אשראי ואולפני סרטים מצטיירות בעיני הלקוחות כחברות ששולטות בכול. רוב המשקיעים והעסקים יסכימו עם העבודה ששיוך מותג האם עם עסקים חדשים מחו

מאמרים נוספים בנושא רשתות חברתיות

מאת: יוסי לוירשתות חברתיות09/04/162935 צפיות
תמיד רציתם להשיג המון עוקבים באינסטגרם לעסק שלכם או סתם לכיף? לרשותכם מידע מלא על איך לקנות עוקבים באינסטגרם במחיר מוזל בלי להוריד את התחתונים.

מאת: רונית אלפסירשתות חברתיות07/05/152895 צפיות
קידום עסק, מותג או מוצר ברשתות החברתיות קיבל תאוצה משמעותית בשנים האחרונות. הרשת שוקקת בלקוחות פוטנציאליים והרשתות החברתיות מספקות מגוון הולך וגדול של אפשרויות פרסום, החל מיצירת פרופילים עסקיים, דפי נחיתה שיווקיים וקמפיינים ממומנים.

מאת: יגל עמר לגיסמורשתות חברתיות27/01/152405 צפיות
למה שלא נסתכל על החיים מנקודה של השפעה ורלבנטיות ולא רק כמירוץ של כאן ועכשיו?

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות22/02/148645 צפיות
קרה לכם פעם שדיברתם עם בן אדם כלשהו על הרשת החברתית - פייסבוק והוא לא ידע שום דבר עליה? או שאין לו חשבון? לפי דעתי יש תשובה חד משמעית והיא לא! בגלל הפופולאריות שפייסבוק תפסה, אנשים התחילו לנצל אותה למען שיוווק, קידום ופרסום בנוסף לסטטוסים מצחיקים, סטטוסים על אהבה, סטטוסים יפים וכו'.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות19/02/148152 צפיות
מאמר זה בא לפרט על התופעה פייסבוק, וללמד את הגולשים ערכים חדשים

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות16/02/147921 צפיות
כיום, שסטטוסים לפייסבוק תפסו תאוצה, ויותר ויותר אנשים מגלים את הפוטנציאל של סטטוסים לפייסבוק. לכאורה, אנשים רבים חושבים שהם סתם משפטים חסרי כל תועלת חוץ מהבעת רגש. אך אם תחקרו את זה תוכלו לגלות תופעה רחבה ותופתעו לגלות מספר דברים.

מאת: יובל לויזוןרשתות חברתיות05/02/148186 צפיות
סטטוסים לפייסבוק בדרך כלל משקפים את המצב הרגשי שלנו וכיום, בעצמאותם אנו מביעים את הרגשות שלנו לחברינו בפייסבוק.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica