חפש מאמרים:
שלום אורח
23.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

התאריך שבו מקבלים משכורות!!!

מאת: דניאל seoממשק משתמש16/06/20131992 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

תמיד מגיעים לתאריך שמח הזה בחודש שבו אנחנו מקבלים תלוש שכר ויחד איתו את המשכורת המיוחלת שאנחנו מצפים כל כך. איזה ציפייה יש לנו מהיום הזה? מדהים. אך מי אלו האנשים שמטפלים לנו במשכורות. בדרך כלל, בעיקר בארגונים גדולים, אלו חשבי שכר שאמונים על נושא המשכורות.

אך מי אלו האנשים האלו? מי אלו חשבי השכר?

כמובן שתלוש המשכורת שלנו לא נעשה מעצמו, אלא יש מישהו במקום העבודה שלנו שאחראי להכין אותו ולדאוג לכל הבונוסים, הניכויים, והמיסים שצריכים לרדת במסגרת המשכורת החודשים. את כל העבודה הזאת, עושים חשבי שכר. מדובר על אנשים שכבר צברו מומחיות בעולם הפיננסים, וכן עברו קורס על מנת שיוכלו לעסוק בתפקיד זה.

חשבי שכר הם אלו שאחראיים על כל פן הניהול הפיננסי, הסוציאלי וכן המיסים של משכורות העובדים. הם אלו שאחראיים להעביר דיווח על השכר שיש בחברה לרשות המיסים וכן כמובן גם לביטוח לאומי. לרוב מדובר, על משרה שיש לה ביקוש רב, שכן כל עסק בינוני ומעלה (ולפעמים עסקים קטנים) מעסיק חשב שכר במשרה מלאה.

איפה לומדים ומי מכשיר את כל המקצוענים?

ראשית, דרוש רקע בהנהלת חשבונות וכן תעודה של משרד התמ"ת לעיסוק בתחום זה. כך שבפועל, מי שרוצה לעבור קורס חשבי שכר חייב להיות כבר ברמה גבוהה יחסית של ידע פיננסי ובכל וותק מסוים. רק עם תנאים אלו, ניתן יהיה להתקבל לקורס חשבי שכר שהוא בפני עצמו קורס מאתגר.

קורס חשבי שכר הוא קורס שנמשך בין ארבעה לשישה חודשים ברוב מוסדות הלימוד שמעבירים את הקורס. הלימודים מתפרסים על פני כ-120 שעות והם כוללים תחומים רבים של לימודים ובין היתר: מס הכנסה, ביטוח לאומי, דיני עבודה, דיני מיסים ועוד. מדובר על חומר לימוד שמועבר על ידי מרצים בצורה פרונטאלית וכן גם לימודים עיוניים.

אז מה עושים עם התעודה?

לאחר שעוברים את הקורס הארוך יחסית, שבו גם עוברים מבחנים מידי פעם במקום בו עוברים את הקורס, נדרש לעבור מבחן של לשכת רואי החשבון ורק לאחר מכן מקבלים תעודה של חשב שכר מוסמך. כאשר מקבלים את התעודה כבר אפשר להתחיל לעסוק בדיוק במקצוע ולקבל את האחריות הרבה על תלושי המשכורת של עובדים בחברה/עסק.

אין ספק, שלמי שמעוניין במשכורת גבוהה יותר, תנאים טובים יותר וכן גם אחריות גדולה יותר, התפקיד של חשב שכר בהחלט יכול להתאים. לפעמים כדאי לעבור את הקורס באופן עצמאי וכן לפעמים דווקא זה מקום העבודה שמחליט לתגמל את העובד ולהוציא אותו אל הקורס ובכך גם לקדם אותו.

 



תגיות המאמר: חשבי שכר


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

אנחנו רוצים להמליץ על שני אתרים מעולים, פורום תמ"א 38 ופינוי בינוי, שזה אתר מדהים הכולל את כל המידע הקיים על תחום תמ"א 38. היכנסו לשאול שאלות ולקבל תשובות בכל שאלה שמטרידה אתכם בתחום.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל seo

מאת: דניאל seoאימון אישי - כללי28/12/196088 צפיות
תראו חברים יקרים, אני עוסק בהשגת משכנתאות למסורבים כבר כמעט 10 שנים, אני חייב לציין שהמצב הכי קשה שיכול להיות - זה מצב שבו צריכים לקחת משכנתא כדי לסגור הלוואות או חובות והבנקים פשוט לא מוכנים לאשר את זה.

מאת: דניאל seoהנהלת חשבונות13/12/191325 צפיות
לפעמים נתקלים במצבים בהם חייבים לקבל משכנתא ואין אפשרות להיכשל, זה בדיוק המצבים שבהם אני נכנס לתמונה. שמי מרטין בוקסדורף, אני מומחה בהשגת משכנתא למסורבים בבנקים, כאשר הדגש הוא שאני משיג משכנתאות בבנקים בלבד- כאשר אתם כבר קיבלתם סירוב.

מאת: דניאל seoצילום16/11/161441 צפיות
למה כרטיסי ביקור הם טובים? למה להדפיס אותם? עד כמה הם הכרחיים? וכיצד מבצעים זאת?

מאת: דניאל seoאימון אישי20/10/161890 צפיות
מהם הדברים אותם יש לקחת בחשבון כאשר מדפיסים כרטיסי ביקור? ממה להימנע? איך לדאוג שלא ירמו אותנו? ואיך להביא לכך שהכרטיסים שבידינו הם הטובים ביותר שהיו יכולים להיות בזכות זה שנמנענו מכל הטעויות שהיינו יכולים לעשות? השוו מחירים של הדפסת כרטיסי ביקור

מאת: דניאל seoריקוד20/10/162137 צפיות
מעוניינים להדפיס כרטיסי דפוס? לא בטוחים לאילו מחירים לצפות? חוששים שירמו אתכם ויבקשו מחיר גבוה מדי? כל המידע שאתם צריכים ורוצים כאן:

מאת: דניאל seoפיסול05/10/162245 צפיות
אנחנו נשאלים כמעט כל יום על ידי לקוחות מרוצים וכאלו שהם פוטנציאלים מה יכול להיות הסיבה שהם יעבדו דווקא אתנו ולא עם חברות אחרות שמתמחות בדיוק כמונו בתחום הפקה של כנסים מקצועיים ואירועים עסקיים שונים.

מאת: דניאל seoאנימציה28/09/162087 צפיות
אין אחד שלא המתין דקות ארוכות למונית חולפת וככל שההמתנה התארכה כך גם המונית התרחקה והייאוש גבר.. זה כנראה קרה לכל אחד או אחת מכם, יש כאלו שזה קרה להם יותר, יש כאלו שקצת פחות ויש כאלו שעוברים את אותם רגעי משבר על בסיס יומי.. כן כן שמעתם נכון- על בסיס יומי!!

מאמרים נוספים בנושא ממשק משתמש

מאת: רועי כץממשק משתמש08/09/162516 צפיות
חברת בניית אתרים מפתחת מאתרים לילדים שאוהבים את האינטרנט, ומעצבים את האתר בהתאם לנושא האהוב עליהם. ילדים מבקשים כיום שליטה מלאה על עיצוב האתרים שלהם, ונחשבים כמומחים בשימוש בכלי עיצוב אתרים רבים.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/132413 צפיות
כל עסק יודע שהוא צריך מערכת ניהול לידים שמאפשרת לו איסוף של הפניות אשר מתקבלות מלקוחות פוטנציאלים המגיעים מערוצי הפרסום השונים של העסק או הארגון. מערכת ניהול לידים היא פלטפורמה מתקדמת וידידותית לניהול של לידים, ובעלת טכנולוגיה מיוחדת מאוד שמאפשרת לעסק טיפול יעיל ונוח בניתוח הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131857 צפיות
מערכת ניהול לידים עוזרת למנהלי חברות ולצוותים שלהם, לעבוד באופן רציף, יעיל ומקצועי. המערכת לא דורשת התחברות לחומרה או לשרת, והיא ניתנת להתקנה מהירה. למערכת זו ניתן להגיע מכל מחשב, ומכל מקום. העצמאות אשר מערכת ניהול לידים מאפשרת לעסק, מקנה לו יכולות גבוהות של ביצוע מכירות ושיווק. בנוסף המערכת מאד נוחה להפעלה, ולא צריך להיות מומחים גדולים במחשבים, כדי להתנהל בה באופן מקצועי.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131880 צפיות
יתרונה המרכזי של מערכת ניהול לידים הוא שמערכת כזו מאפשרת לכם לעקוב אחר תנועתו של הלקוח בתוך האתר שלכם עד שהוא מגיע לדף של הליד. לדוגמא, אם מדובר באתר של מכללה כלשהיא, ייתכן שהסטודנט לעתיד הגיע קודם כל דרך מנוע חיפוש לאתר הראשי של המכללה, לאחר מכן הוא הסתכל בסילבוס של המסלול אשר מעניין אותו, ורק אחרי כן הוא לחץ על דף יצירת הקשר, ושלח הודעת אימייל דרך המערכת הפנימית של האתר.

מאת: tkidumממשק משתמש31/07/132099 צפיות
שלום חברים יקרים,אני ייתן לכם כאן במאמר זה מספר לא קטן של שירותים המדברים על המסגרת שמדברת על מחשוב לעסקים,אתם בעצם תוכלו לתת את השירותי המחשוב הללו במספר אופציות שהם חשובות ,הכול בשביל הצרכים הרלוונטיות של הארגון שלך בלבד,מספר אחד דווקא מדבר על שירותי מחשוב שיבואו אליכם כתוכנה בלבד,השירות הולך להגיע אליכם אך ורק מחלק של שירות שהוא מועדף בלבד וגם כמובן מקצועי ביותר ,השירות עצמו יסופק אח ורק לך הלקוח שזה יתבטא פשוט מאוד כהתחברות שהיא פשוטה מאוד לאתרי האינטרנט של ספקי השירותים שלך בלבד,זה כמובן י

מאת: tkidumממשק משתמש21/07/138148 צפיות
ניתן לראות כי במהלך העשורים האחרונים רוב המשרדים עברו לשימוש במחשבים. הרי כיום אין משרד ללא מחשב וללא אינטרנט. למרות ההתקדמות הטכנולוגית לשימוש במחשבים ולשמירה של כל החומר המשרדי בדיסק און קי ולא בקלסר, ישנו שינוי נוסף. חברות רבות התחילו בשמירה ובגיבוי של כל החומר המשרדי בדיסקים, בתיקיות שונות במחשב ומספר של דיסק און קי. אבל, גיבוי זה אינו מספיק. לכן בעלי עסקים רבים החלו בחיפוש אחר שיטות נוספות ועדכניות לשמירה ולגיבוי של החומר המשרדי. כתשובה לשאלתם, צצה התפתחות חדשה בטכנולוגיה: שירותי ענן.

מאת: אבי דורניממשק משתמש17/03/132067 צפיות
אייפון, אנדרואיד, אפליקציה..הדרך המהירה והחדשנית שמאפשרת קשר ישיר בין העירייה לתושבים. אפליקציה ייעודית לעירייה אותה התושבים מתקינים בחינם ומדווחים על תקלות, מתעדכנים בזמן אמת בחירום ובשגרה. העתיד כבר כאן! אפליקציות למכשירי הסמארטפון הן נושא חם בשנים האחרונות ולאחרונה גם בקרב הרשויות בישראל. לפני כמעט שנה הושקה במועצה האזורית בלב השרון, המונה 18 יישובים ולמעלה מ- 20 אלף תושבים, אפליקציה חדשנית המאפשרת לתושבי המועצה לדווח על תקלות ברחבי המועצה ולקבל עידכונים בזמן אמת מהמועצה, לרבות תרגילי חירו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica