חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שירותי מחשוב לעסקים

מאת: tkidumממשק משתמש31/07/20132099 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

שלום חברים יקרים,אני ייתן לכם כאן במאמר זה מספר לא קטן של שירותים המדברים על המסגרת שמדברת על מחשוב לעסקים,אתם בעצם תוכלו לתת את השירותי המחשוב הללו במספר אופציות  שהם חשובות ,הכול בשביל הצרכים הרלוונטיות של הארגון שלך בלבד,מספר אחד דווקא מדבר על שירותי מחשוב שיבואו אליכם כתוכנה בלבד,השירות הולך להגיע אליכם אך ורק מחלק של שירות שהוא מועדף בלבד וגם כמובן מקצועי ביותר ,השירות עצמו יסופק אח ורק לך הלקוח שזה יתבטא פשוט מאוד כהתחברות שהיא פשוטה מאוד לאתרי האינטרנט של ספקי השירותים שלך בלבד,זה כמובן יתאפשר רק בתשתיות מחשוב חשובות ובמספר רכיבים לא קטן של החומרה שכמובן כל זה מפותח על יד החברה עצמה וזה ייתן לכם עזרה ,הכול כדי למנוע רכישות והתקנות של מספר תוכנות שהם כמובן לא רלוונטיות.מספר שתיים בעצם מדבר על תשתיות מחשוב,כמובן עם מספר התשתיות הללו תוכלו בעצם לשפר באופן מלא את ביצועי המחשבים אצלכם בארגון במערך המחשוב עצמו,גם כמובן שרק שתשימו לב אנשים יקרים  שהתשתיות האלו מאוד חשובות להתנהלות התקינה של ארגונכם וכמובן למערכות המידע החשובות שיש לכם בארגון.התשתיות הללו כוללות כמובן גם את הפתרונות של הגיבוי הרחב על שטחי האחסון של הארגון שלכם.

כמובן שאלה שעולה די הרבה היא, למה בעצם יהיה לכם כדאי לעבור ל מחשוב ענן ,התחום הזה של שירותי המחשוב הוא תחום מפותח מאוד והוא כמובן הולך לפי חברות הייעוץ הגדולות בלבד שיש כיום במשק,השיא עוד הולך להגיע אלינו בשנת אלפיים ושמונה עשרה ככה פחות או יותר,עד שנה זו יכנסו יותר ויותר עסקים שונים לתחום השירותים הללו ,יש כמה סיבות הקשורות לכל זה, אבל יש כמה סיבות עיקריות,למשל לדוגמא המחיר הרבה יותר זול ,יש כמה אפשריות לשימוש שהם יותר נרחבות ויש שיפור רחב בהישרדות של המערכת שלכם במיוחד במערכת המידע הקיימת בארגון שלכם ,ישנם מספר לא קטן של הפעלות שירותי הגיבוי והחירום של כל העסקים.

אני חושב שאתם שואלים גם את עצמכם מה הסיבה שאתם תעברו ל שירותי מחשוב לעסק ויש כמה סיבות אחת מהם זה שהתחום של שירותי המחשוב הללו הוא אחד התחומים המתפתחים שיש כיום והוא מדבר על פי החברות הייעוץ הגדולות שיש כיום במשק.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161496 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153708 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153256 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152532 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152355 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151961 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158243 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא ממשק משתמש

מאת: רועי כץממשק משתמש08/09/162516 צפיות
חברת בניית אתרים מפתחת מאתרים לילדים שאוהבים את האינטרנט, ומעצבים את האתר בהתאם לנושא האהוב עליהם. ילדים מבקשים כיום שליטה מלאה על עיצוב האתרים שלהם, ונחשבים כמומחים בשימוש בכלי עיצוב אתרים רבים.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/132414 צפיות
כל עסק יודע שהוא צריך מערכת ניהול לידים שמאפשרת לו איסוף של הפניות אשר מתקבלות מלקוחות פוטנציאלים המגיעים מערוצי הפרסום השונים של העסק או הארגון. מערכת ניהול לידים היא פלטפורמה מתקדמת וידידותית לניהול של לידים, ובעלת טכנולוגיה מיוחדת מאוד שמאפשרת לעסק טיפול יעיל ונוח בניתוח הלקוחות הפוטנציאליים שלו.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131857 צפיות
מערכת ניהול לידים עוזרת למנהלי חברות ולצוותים שלהם, לעבוד באופן רציף, יעיל ומקצועי. המערכת לא דורשת התחברות לחומרה או לשרת, והיא ניתנת להתקנה מהירה. למערכת זו ניתן להגיע מכל מחשב, ומכל מקום. העצמאות אשר מערכת ניהול לידים מאפשרת לעסק, מקנה לו יכולות גבוהות של ביצוע מכירות ושיווק. בנוסף המערכת מאד נוחה להפעלה, ולא צריך להיות מומחים גדולים במחשבים, כדי להתנהל בה באופן מקצועי.

מאת: אוהד ז.ממשק משתמש25/08/131882 צפיות
יתרונה המרכזי של מערכת ניהול לידים הוא שמערכת כזו מאפשרת לכם לעקוב אחר תנועתו של הלקוח בתוך האתר שלכם עד שהוא מגיע לדף של הליד. לדוגמא, אם מדובר באתר של מכללה כלשהיא, ייתכן שהסטודנט לעתיד הגיע קודם כל דרך מנוע חיפוש לאתר הראשי של המכללה, לאחר מכן הוא הסתכל בסילבוס של המסלול אשר מעניין אותו, ורק אחרי כן הוא לחץ על דף יצירת הקשר, ושלח הודעת אימייל דרך המערכת הפנימית של האתר.

מאת: tkidumממשק משתמש21/07/138150 צפיות
ניתן לראות כי במהלך העשורים האחרונים רוב המשרדים עברו לשימוש במחשבים. הרי כיום אין משרד ללא מחשב וללא אינטרנט. למרות ההתקדמות הטכנולוגית לשימוש במחשבים ולשמירה של כל החומר המשרדי בדיסק און קי ולא בקלסר, ישנו שינוי נוסף. חברות רבות התחילו בשמירה ובגיבוי של כל החומר המשרדי בדיסקים, בתיקיות שונות במחשב ומספר של דיסק און קי. אבל, גיבוי זה אינו מספיק. לכן בעלי עסקים רבים החלו בחיפוש אחר שיטות נוספות ועדכניות לשמירה ולגיבוי של החומר המשרדי. כתשובה לשאלתם, צצה התפתחות חדשה בטכנולוגיה: שירותי ענן.

מאת: דניאל seoממשק משתמש16/06/131993 צפיות
תמיד מגיעים לתאריך שמח הזה בחודש שבו אנחנו מקבלים תלוש שכר ויחד איתו את המשכורת המיוחלת שאנחנו מצפים כל כך. איזה ציפייה יש לנו מהיום הזה? מדהים. אך מי אלו האנשים שמטפלים לנו במשכורות. בדרך כלל, בעיקר בארגונים גדולים, אלו חשבי שכר שאמונים על נושא המשכורות.

מאת: אבי דורניממשק משתמש17/03/132070 צפיות
אייפון, אנדרואיד, אפליקציה..הדרך המהירה והחדשנית שמאפשרת קשר ישיר בין העירייה לתושבים. אפליקציה ייעודית לעירייה אותה התושבים מתקינים בחינם ומדווחים על תקלות, מתעדכנים בזמן אמת בחירום ובשגרה. העתיד כבר כאן! אפליקציות למכשירי הסמארטפון הן נושא חם בשנים האחרונות ולאחרונה גם בקרב הרשויות בישראל. לפני כמעט שנה הושקה במועצה האזורית בלב השרון, המונה 18 יישובים ולמעלה מ- 20 אלף תושבים, אפליקציה חדשנית המאפשרת לתושבי המועצה לדווח על תקלות ברחבי המועצה ולקבל עידכונים בזמן אמת מהמועצה, לרבות תרגילי חירו

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica