חפש מאמרים:
שלום אורח
01.06.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מכירות, שיווק ומכירות, איך נפנה ללקוח שלנו

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי26/06/2013479 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המוח האנושי שלנו הוא למעשה "המחשב" האישי של כול אחד מאתנו.

לדעת לנצל את הכלים הטבעיים שהוטמעו בנו במערכות יחסים ובפרט בקשרים בין אנשים ובמקרה שלנו מערכות יחסים בין ספקים ללקוחות זה אוצר גלום היושב בתוכנו ואנו בכלל לא מודעים אליו!

לדוגמא:

המוח שלנו לא מכיר "שלילה" המוח שלנו מכיר רק אלמנטים חיוביים, המוח שלנו לא יכול לעבד דברים שליליים אלה רק חיובים, לדוגמא המוח שלנו לא מכיר את המילים "אין בעיה" מבחינתו אין בעיה אומר "יש בעיה" תזכרו אתם עצמכם כאשר אומרים לכם "אין בעיה" אתם חשים כי יש בעיה או תופעה אחרת נפוצה אצל אנשים (יותר חילוניים) שהאחר אומר להם "בעזרת השם אני יגיע לתקן את המזגן ביום רביעי" ואז אתם קופצים ואומרים מה "בעזרת השם"! אני רוצה להיות בטוח כי תבוא ביום רביעי לתקן את המזגן. כך פועל המוח שלנו, הוא מכיר רק דברים חיובים, דברים היפוכים (כן) (לא) (שחור) (לבן).

כמי שנותן ייעוץ עסקי ניתן לקחת את היכולות של המוח שלנו ולתרגם אותו לחיי העסקים שלנו, לחיי היום יום שלנו והמקח וממכר שאנו עושים כול יום לפרנסתנו!

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני מציעה לך לסגל לעצמך התבטאות ברמה "חיובית" בלבד, לא להגיד "לא תהיה בעיה"להגיד "בלב שלם" "בשמחה רבה" ב"סבבה" ב"כיף" "כן גם אם אתם מדברים עם מנהל מחלקת האשראי בהנהלת הבנק שלכם על תפחדו להגיד את המילה "סבבה" (הילדים שלו, הסביבה הקרובה שלו אומרת לו גם "סבבה" וזה רק יכול לקרב אתכם אליו והוא רק יכול לזכור שאתם בניגוד לאחרים שרגילים להגיד "בסדר" או "בשמחה רבה" אומרים "סבבה". חברי, על תחששו מלהיות חברותיים, גם שאתם אומרים את המילה "סבבה" הגידו אותה ב"רמה" תנו לה משקל! זכרו! אתם תמיד תזכרו אצל הלקוח שלכם או מי שאתם באים אתו במגע כטיפוסים חיוביים ומיוחדים.

אני רוצה להוסיף, כבר כתבתי בעבר כ-יועץ עסקי על הנושא של פניית ספקים ללקוחות במילים "לקוח יקר" מבחינתי מילה כזאת היא הרס עצמי של כול המסר שאתם כספקים מעבירים ללקוחות שלכם! ברגע שלקוח מקבל מכתב או פנייה בנוסח "לקוח יקר" הוא כבר יודע שיש כאן משהו רישמי, קר, קפוא, מקפיא, אלסקה! ולא פנייה חמה ופשוטה "שלום" ואפילו "היי" כן..."היי" כולנו רגילים לכתוב במיילים "היי" אז למה לא נוכל לקבל "היי" במכתב או פנייה שיווקית? כי זו מילה לועזית "שטויות" המוח שלנו רגיל לקבל את המילה/הפנייה "היי" וזה בסדר!

אנו חייבים לסגל לעצמנו תובנות שהמוח האנושי אוהב ומתחבר אליו.

כך נשיג תוצאות הרבה יותר טובות

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14800 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14718 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142801 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14670 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/14721 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14645 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14730 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: עוזי פלגייעוץ עסקי10/05/2092 צפיות
קריסת עסק מעבר לנזק הכלכלי היא קריסת חלום למייסדים.הנזק הנגרם בתהליך הפירוק הוא רב וכולל במקרים רבים הפסדים ונזק ללקוחות לספקים וכמובן לבעלי העסק.הנזקים במקרים רבים הם לא רק כלכליים הם מלווים בנזקים בריאותיים, משפחתיים, ומשפיעים על הגורמים הרלבנטיים שנים רבות. גם המדינה מפסידה מקריסת עסק: מיסים, משלמת דמי אבטלה לעובדים שפוטרו, לעיתים נדרשים טיפולים של רשויות הרווחה ועוד. .

מאת: עוזי פלגייעוץ עסקי03/05/2072 צפיות
לעיתים אנחנו נוטים דווקא להשקיע בפתרונות לבעיות המעצבנות, אך הפחות חשובות, כי הן מרגיזות ויחסית קלות לטיפול, אבל דוחים את הטיפול בבעיות החשובות והקריטיות כי הן מצריכות מאתנו יותר תשומת לב חשיבה, היוועצות, "טרטור", הוצאת כסף ועוד.

מאת: מיכל דגן ברעםייעוץ עסקי02/04/20148 צפיות
קיימים סוגים שונים של מוקד טלפוני. לכל אחד מהמוקדים מאפיינים שונים מבחינות רבות. דיון על 2 מהמגוון הרחב שלהנושאים והתחומים שמגדירים את המוקד, ומסייעים בהשגת המטרה שלשמה נוצר.

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי11/01/20418 צפיות
המסגרת לביטול צו הריסה מינהלי הותוותה בסעיף 238א (ח’) לחוק התכנון לפיו: לא יבטל בית המשפט צו הריסה מינהלי אלא אם הוכח לו שהבנייה שבגללה ניתן הצו בוצעה כדין או שביצוע הצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת. הוראת סעיף 238א (ח’) לחוק התכנון מתייחסת אפוא לשתי עילות בלבד שבעטיין קמה לביהמ”ש...

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/191101 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18420 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18517 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica