חפש מאמרים:
שלום אורח
05.05.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

שימושים ויתרונותיו של מעמיס טלסקופי

מאת: שני אוחנהרכב26/06/2013990 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

המעמיס הטלסקופי הוא כלי עבודה המכונה על ידי משרד התחבורה "מכונה ניידת" ומוגדר תחת הקטגוריה של ציוד מכני הנדסי (צמ"ה או צ.מ.ה). למעמיס הטלסקופי ישנה לוחית זיהוי שחורה אשר מבדילה אותו מבין שאר כלי הרכב שבכביש. כדי להפעיל מכונה זו נדרש לעבור קורס המכונה "מפעיל ציוד מכני הנדסי" ולסיים בהצלחה את המבחן העיוני והמעשי.

 

יתרונותיו הרבים של המעמיס הטלסקופי:

 

1. מגוון שימושים - המעמיס הטלסקופי משמש מזה שנים רבות את ענף הבניה, סלילת הכבישים ועובודות אזרחיות רבות ומגוונות. כמו כן, המעמיס הטלסקופי משמש גם את ענף החקלאות ומסייע בעת איסוף הקטיף.

 

2. שילוב תכונות - מעמיס טלסקופי כשמו שכן הוא, מאפשר העמסה של חומרים ושינועם ממקום למקום. בנוסף, בכלי זה ישנה זרוע טלסקופית אשר מאפשרת לשאת את המשא לגובה רב. כלי זה משלב הן את תכונותיה של המלגזה ואת את תכונותיו של המנוף.

 

3. כלי עבודה בטוח לשימוש - המעמיס הטלסקופי הינו כבד משקל ואיטי בנסיעתו אך עם זאת הוא כלי יציב אשר מאפשר עבודה בטוחה באתר הבנייה. כמו כן, למכונה זו יש מערכת גלגלים מפותחת אשר מסייעת בנסיעה באתר העבודה הלא מישורי.

 

4. חסכון בזמן עבודה - המעמיס הטלסקופי חוסך זמן עבודה בעת העברה ושינוע של החומרים באתר. בעת סיום הנשיאה של חומרים ניתן להרים אותם באמצעות הזרוע ללא צורך במכונה נוספת או במפעיל נוסף.

 

5. מגוון דגמים - קיימים מגוון רחב של סוגים של המעמיס הטלסקופי. ההבדל בניהם נובע ביכולת העמסת משקל מקסימלית וגובה אליה הזרוע הטלסקופית מגיעה. בחירה נכונה של מעמיסים טלסקופיים לעבודתם יכולה לחסוך המון זמן וכסף.

 

בנוסף ליתרונות אלו, לפני רכישה או קנייה של מעמיס טלסקופי, יש להכיר גם את מגבלותיו. כלי עבודה זה אמנם משמש גם להעמסה של חומר וגם לשינועו באמצעות הזרוע הטלסקופית אך ישנה מוגבלות בקשר שבין גובה הרמת המשא, רדיוס הנפת הזרוע והמשקלהמורם. ככל שזרוע המעמיס מורמת ברדיוס גדול יותר מבסיס המכונה ועד קצה הזרוע המונפת כך קטן הגובה אליה הזרוע יכולה להגיע. לכן, לפני רכישה או השכרה של הכלי יש לבחון את הפרמטרים האלו כפי שהם מצויים באתר העבודה ולבחור מכונה אשר מתאימה לתנאים אלו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני אוחנה

מאת: שני אוחנהבניין ואחזקה - כללי21/11/14877 צפיות
הסבירות לרעידות אדמה באזור של מדינת ישראל היא גבוהה עקב מיקומינו בין שני לוחות טקטוניים הנקראים גם 'השבר הסורי אפריקני', לכן יש צורך לבצע חיזוק מבנים ולהיות מוכנים וערוכים לסיטואציה שעלולה להיות מסוכנת ואף קטלנית.

מאת: שני אוחנהעסקים - כללי21/11/14982 צפיות
משאבות חום צ'ילרים פועלות באמצעות טכנולוגיה ייחודית של מחזור אנרגיות, דבר שהופך אותן למוצר החימום החסכוני ביותר הקיים היום בשוק, ובדרך זאת גם מאפשר הורדת חשבון החשמל וגם תרומה לסביבה. מהסיבות הללו ובזכות הפעלה נוחה ותחזוקה פשוטה, השימוש בהן הולך וגובר מדי יום והוא המוצר הפופולרי בשוק הפרטי והמוסדי כאחד.

מאת: שני אוחנהייעוץ עסקי21/11/141152 צפיות
הקמת עסק היא פעולה הדורשת תכנון מקדים והכנת תכנית עסקית אשר תאפשר לנו ללמוד את השוק ולנהל את עצמנו נכון מבחינת כלכלית. כדאי לקבל ייעוץ עסקי ממומחים בנושא על מנת לגבש את התכנית אשר תתאים לכם באופן מושלם ותאפשר לכם להתרומם, לקבל החלטות עסקיות נכונות והמשך להתפתח ולגדול.

מאת: שני אוחנהתעשייה07/11/14928 צפיות
העברת מפעלים היא פעולה אשר רק חברות אשר מיומנות לכך, עם הציוד הנדרש יכולות לבצע, תוך שמירה על תכנון מוקדם, לוח זמנים מסודר והתחשבות בצרכי המפעל. לפני כל העברה יש לבצע יערכות מבחינת היקף הציוד והיקף הצוות אשר דרושים לביצועה.

מאת: שני אוחנהאדריכלות07/11/141102 צפיות
ישנם שיקולים רבים בקנית דירות חדשות, הראשונה מבניהם היא כמובן המחיר. המחיר מהווה שיקול מרכזי לגבי אזור המגורים וסוג הבית. כמו כן, שיקול מרכזי נוסף הוא המצב המשפחתי שלכם, כלומר מספר הנפשות עכשיו ואף בעתיד. בנוסף, קיימים שיקולים אינדיבידואלים כמו מיקום העבודה, מערכות החינוך, דרכי הגישה ועוד.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142553 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142521 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאמרים נוספים בנושא רכב

מאת: רוני הכהןרכב20/04/213848 צפיות
בין כל אלה ישנה אוכלוסייה לא קטנה, שמבקשת לנוע באופן עצמאי ונוח, עם הוצאה כספית מינימלית ככל שרק ניתן בכלי נסיעה מתוחכם.

מאת: רוני הכהןרכב31/03/213977 צפיות
רגילים לנסוע ברכב פרטי או באוטובוס לכל מקום? הגיע הזמן לאמץ דרך חדשה...

מאת: רוני הכהןרכב13/01/214159 צפיות
מכיוון שנכון להיום ישנם כבר מספר רב של דגמים שונים של קלנועיות חשמליות, זה יהיה חכם לברור את הדגם הכי רלבנטי לאחר שבודקים מה היתרונות והחסרונות של כל דגם שמוצע.

מאת: מעיין חטאברכב10/11/204626 צפיות
לאבד מפתחות רכב זה אף פעם לא נעים ולא נחמד, אבל יש דרכים להתמודד. במאמר זה נדבר על מה ניתן לעשות במקרה כזה.

מאת: רונית אלפסירכב20/11/195593 צפיות
כב יד ראשונה הוא חלומם של הרבה אנשים אבל לא כולם יכולים להרשות לעצמם כלכלית. רכישת רכב יד שניה נותנת יותר אפשרויות רכב מליסינג או רכב חברה לשעבר. מה עדיף ומהן ההוצאות על רכב יד שניה

מאת: שלום כהןרכב29/09/196285 צפיות
על מנת לדעת כיצד לבחור מוסך לתיקון רכבי סיטרואן בתל אביב, מומלץ לקרוא את השורות שלפניכם. כאן, אנו ננחה אתכם בדיוק כיצד לבחור את המוסך, כך שגם הנסיעות אליו ישתלמו לכם כלכלית וגם תקבלו שירותים באופן יעיל ומקצועי.

מאת: נטלי הרוש רכב30/06/193512 צפיות
קונים רכבים לפירוק מציעים לכם שירות קניית רכבים לפירוק ולברזל. הרכבי הנמכרים הינם מגוונים מכל סוג, דגם, מצב וכ'. בהנחה שרכבכם הוא לאחר תאונה, תקלות חוזרות ונשנות שאינן ברות תיקון, הפתרון המעולה של קניית רכבים לפירוק יכולה לתת מענה מצוין עבורכם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica