חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

ימי כיף וגיבוש

מאת: tkidumאירועים עסקיים27/06/2013740 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמה שאני אוהב ימי כיף וגיבוש ,לי קוראים דודו אני בן 25 ואני עובד בחברת הייטק ולומד בבית ספר בדרום הארץ ,אני עליתי כעולה חדש מברית המועצות בברית המועצות הייתי ילד מאוד מקובל והרבה אנשים ותלמידים אהבו אותי הייתי מאוד מקובל בחברה,לא היה לי בעיה להשיג חברים חדשים וחברות חדשות בגיל 19 עליתי לארץ ואז החיים שלי התחילו להסתבך.

ביום הראשון של הלימודים לא הכרתי אף אחד ואף אחד גם לא דיבר איתי בדיעבד אני חושב שהבעיה הייתה עם הסנדלים והגרביים חברה שלי בימים אלו אמרה לי שזה רק בגלל זה ,ככה עבר עוד יום ועוד יום ועוד יום ולא היו לי הרבה חברים עד שיום אחד הגיע הישועה, שלחו אותנו ליום כיף בבריכה בצפון הארץ שכחתי איך קוראים לבריכה הזאת אבל היה לי מאוד כיף ואז ניפתחתי לעולם והתחלתי לדבר עם כולם וכולם אהבו אותי ומאותו יום התחלתי מאוד לאהוב ימי כיף וגיבוש,אני מאוד בעד זה אם אני יהיה מורה מתי שהוא או שאני יהיה אבא או משו אני תמיד יקח את הילדים לימים כאלו של כיף ופאן הילדים מאוד אוהבים את ז וזה עוזר לאחד את כולם שיהיו ביחד ויכירו יותר טוב אח את השני יוכלו לדבר אחד עם השני ולהכיר יותר טוב לשאול שאלות ולהכיר צד אחר של אותו בנאדם צדדים שלא הכירו לפני,אני מאוד בעד זה,ממליץ בחום.

בשנה האחרונה ניכנסתי ללמוד בבית ספר חדש בדרום הארץ בית ספר ענק ענק מאוד גדול יש שם יותר משלושת אלפים איש רק בבית ספר זה זהו בית ספר לאומניות הבמה אני מאוד אוהב לרקוד ריקודי בטן ובלט  אני מאוד טוב בזה יום אחד אני מקווה מאוד שאני יהיה רקדן אחד הגדולים בארץ ואחרי זה אני ישתלט על העולם ויהיה הרקדן מספר אחד בעולם יזמינו אותי להופיע במקומות הכי מקובלים בעולם ניו יורק לונדון סידני מוסקובה תאלינד כל מקום בעולם אני יהיה ויראה לכולם את קישורי הריקוד שלי אני מאמין שהכל בזאת ימי כיף וגיבוש מאוד עוזר לגבש את כולם וזה גם כיף כיף מאוד להכיר אנשים בזכות הימים הכיפים האלו תסמכו עליי תודה רבה.

 



תגיות המאמר: ימי כיף וגיבוש


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153248 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158240 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא אירועים עסקיים

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/05/213815 צפיות
מדי שנה חברות ובעלי עסקים מפרסמים את העסק שלהם על מנת להישאר תמיד בתודעת הצרכן, מהם מוצרי הפרסום שנותנים יותר, תקבלו יתרון גדול משמעותית מול המתחרים שלכם בכנסים ואירועים עסקיים? עציצים ממותגים יבטיחו לכם יתרון. ישראל רף 052-2978583

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים03/10/195975 צפיות
מתנות ממותגות לכנסים הן הפתרון האולטימטיבי, לרוצים להעמיק את זהות המותג בתודעת הצרכנים הלקוחות והעובדים שלכם עם מתנה מקורית ובעלת ערך. ממבחר מסרים ממותגים בעציצים נסו לחשוב אילו הייתם מקבלים עציץ ממותג עם ברכה אישית או עסקית בטוח שהמתנה הממותגת תוצג אצלכם על השולחן במשרדכם זמן רב לאחר הכנס

מאת: vodplaceאירועים עסקיים29/03/171832 צפיות
רוצים שערב החברה שלכם יהיה יותר מעניין ומגניב? ערכו ערב קריוקי!

מאת: דרור אטריאירועים עסקיים27/06/161997 צפיות
כאשר אתם מגיעים למצב שבו אתם רוצים מישהו לידכם שידע לתת לכם את העצות הטובות ביותר שצריך לצורך ניהול קריירה מצליחה בעולם הבידור, אתם מגיעים למצב שאתם צריכים מנהל אישי. וזה בדיוק מה שאנחנו נעשה בשבילכם. זאת ההתמחות שלנו ואנחנו עושים את זה בצורה מדהימה במשך כל הזמן.

מאת: גולאסואירועים עסקיים10/06/162094 צפיות
מתכננים אירוע חברה? יש כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בהפקת אירועים עסקיים לחברות. איך בדיוק מתפקד האירוע? איפה, מתי ? מה הצרכים ? מי האורחים? אלו רק חלק מהשאלות שיש להבין טרם הפקת האירוע.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים19/02/162419 צפיות
מתנות ממותגות לאירועים, מיתוג הוא דבר חשוב מאוד בימינו, תוספת חיובית מאוד לכל אירוע, ארגון דינאמי וחכם של אירוע מלא חיים ובזכות תוספות חשובות כמו מתנות ממותגות לאירועים האירוע יהיה כזה שיהיו בו לא מעט נקודות מיוחדות ורגשי שיא שישדרו לכולם עד כמה היה מדובר בהתכנסות מושלמת.

מאת: ישראל רף אירועים עסקיים12/02/162368 צפיות
מתנות לאירועים, מימוש הרצון לחלק מתנה איכותית, מבחר שמשלב גם מראה מעניין, תמורה מלאה לכל השקעה כספית, עומדת תוצאה מרשימה שמהווה תמורה מלאה לכל שקל שהוצא. כך נהנים הן החוגגים והן בעלי השמחה מחלוקה מוצלחת של מתנות בלתי נשכחות.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica