חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

סיפור על קפה

מאת: tkidumצרכנות וקניות01/07/20131088 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

כמו בכל יום רגיל נסעתי לעבודה ברכבת, שש שלושים ושש זו השעה שהרכבת יוצאת מבנימינה לכיוון תל אביב, העברתי את הכרטיסייה לקחתי את העיתון היומיועליתי על הרכבת, ארבעים וחמש דקות לוקחת הנסיעה ובדרך כלל אני מגיע דקה לפני שהרכבת יוצאת וככה ההזדמנות הראשונה שלי לשתות את קפה זה רק בדוכן קפה שיש ליד היציאה מתחנת רכבת מרכז סובידור.

כל בוקר אני עובר דרך שם ומזמין את הקבוע שלי, קפה הפוך חזק בלי קצף וקוראסון שוקולד בתשעה עשר שקלים ותשעים אגורות. ככה כבר קרוב לשנה וחצי כל יום אותה כוס קפה ואותו קוראסון וכמובן עמי, הברמן קפה שכבר מכיר אותי כל כך טוב שאיך שאני יוצא מהרכבת מחכה לי הכוס קפה והקוראסון החם וכל מה שאני צריך לעשות זה לתת לו כסף להגיד לו בוקר טוב ולהמשיך בדרכי.

יום אחד להפתעתי לא רק שלא חיכו לי הכוס קפה וקוראסון, אלא גם עמי לא היה שם אבל אז נפגשתי במיכל. היא המחליפה של עמי שטס לכמה חודשים למזרח הרחוק לעשות את הטיול אחרי צבא שלו. האמת שפתאום שראיתי אותה כבר לא מיהרתי כל כך להגיע לעבודה, אלא כל מה שרציתי זה לעמוד בתור ליד הדוכן קפה, ופשוט להסתכל עליה. היא לא היפיפייה הטיפוסית אבל היה בה משהו שכבש אותי מהרגע הראשון שראיתי אותה, עיניים ירוקות ושיער חום דבש, עור חום אבל לא כהה, כאילו שיזוף אבל במידה הנכונה. היא הייתה חדשה אז לקח לה מלא זמן להכין כוס קפה ולהשתלט על כל העבודה שהייתה לה מכמות הלקוחות שזרמו אליה.

פעם אחת החלטתי שנמאס לי לעמוד ולהסתכל עליה אלא לעשות משהו בנידון, פשוט בוקר אחד הודעתי בעבודה שאני חולה, ונסעתי ברכבת כמו כל יום אחר ושהגיע התור שלי להזמין בדוכן קפה פשוט שאלתי אותה מתי היא מסיימת ואם בא לה לעשות איתי טיול בחוף הים. היא אמרה בכיף ושגם ככה היא קבעה עם חברה שלה בחוף הים. אחרי שעה הגענו לים וראינו את חברה שלה מרחוק ואז הבנתי שחברה שלה היא בעצם הבת זוג שלה, ואני הפסדתי עסקה בעבודה שעלתה לבוס שלי מיליונים.

 



תגיות המאמר: דוכן קפה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151957 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא צרכנות וקניות

מאת: אמורצרכנות וקניות26/07/231871 צפיות
גן עדן למחפשי רוח : החנות שלנו ( אונליין) היא גן עדן לאלו המבקשים להתחבר לאמונתם ולאמץ את היופי שבמסורות הדתיות. אנו מבינים את החשיבות של מציאת פריט דתי מושלם או מוצר יודאיקה כדי להשלים את השיטות הרוחניות שלך

מאת: חיים נויצרכנות וקניות24/09/20841 צפיות
Zynga Inc. (Nasdaq:ZNGA), מובילה גלובלית בבידור אינטראקטיבי, הודיעה היום שהמשחק לסלולר Match-3 הקסום שלה Harry Potter: Puzzles & Spells הושק רשמית והחלה ההפצה שלו ברחבי העולם. עם רישיון רשמי מ-Warner Bros. Games ומוציא לאור בלייבל Portkey Games, המשחק זמין להורדה חינם במכשירי iOS ואנדרואיד, וגם באמזון קינדל ופייסבוק.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות16/02/201123 צפיות
Mary Kay Inc., חברת קוסמטיקה גלובלית ומובילה בחידושים בטיפוח העור, ממשיכה בתמיכה בת עשרות שנים שלה בקהילת הקוסמטיקה והקהילה המדעית על ידי תמיכה לאחרונה בכנס פאלם ספרינג לדרמטולוגיה דורית 2020 מ-14 עד 16 בפברואר.

מאת: דודישצרכנות וקניות30/04/184428 צפיות
עכשיו שיש לנו מדיניות של "שמים פתוחים" כל העולם נפתח בפנינו. תמורת כמה מאות שקלים אנחנו יכולים להגיע לפריס, אמסטרדם, ברלין או רומא ואכן אנחנו הישראלים מנצלים היטב את השמיים שנפתחו בפנינו.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות17/03/165845 צפיות
מייקל קורס נכנס עכשיו לשוק הלבישים. בסתיו הזה החברה תציג קו אקססוריז חדש של טכנולוגיה לבישה, והפריט הראשון הוא שעון התצוגה החכם MICHAEL KORS ACCESS. ההשקה מכוונת לצרכן שמתמקד באופנה וכוללת שעון חכם שמתמקד בסגנון זוהר ועיצוב חדשני ממוביל באופנת מותרות.

מאת: חיים נויצרכנות וקניות02/03/164607 צפיות
פאפא ג'ונס פיצה ממשיכה את הצמיחה הגלובלית שלה כחברת משלוחי הפיצות השלישית בגודלה בעולם בפתיחת הסניף הראשון שלה בישראל.

מאת: orya peryצרכנות וקניות17/09/154328 צפיות
לידה היא דבר מרגש מאוד. כאשר מדובר בלידה של קרובת משפחה, קרובה או רחוקה, חברה טובה, חברה לעבודה ועוד, הדבר מרגש אף יותר. אין דבר משמח יותר מלשמוע בשורה על תינוק חדש שנולד וכל אדם שקרוב ליולדת, מעוניין לבוא, לבקר, להתעניין בשלומה וכמובן להעניק לה מתנת לידה, שתסמל באופן הטוב ביותר, את ההתרגשות והשמחה שהוא חש יחד עם היולדת, על הולדתו של התינוק החדש.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica