חפש מאמרים:
שלום אורח
16.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול זוגי

מאת: tkidumמשפחה וזוגיות - כללי04/07/2013808 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אתמול חגגתי עם בעלי, חגי, את יום הנישואין השביעי שלנו.

יצאנו למסעדה רומנטית ולאחר מכן לסרט. בסך הכול היה בילוי נעים. צחקנו, אכלנו אוכל טעים, הסרט היה מעניין.. בעיקרון, הכול נשמע יפה. אבל לי לא היה טוב.

כבר חמש שנים אני לא מאושרת. למרות שאני מציגה את עצמי ומתנהגת כמאושרת ושמחה, אני לא. אני מסתירה את זה מחגי, הרי זה בעיקר בגללו.

יש לחגי ולי שני ילדים: הילה ותום. הילה היא הבכורה, כבר בת שלוש. איתה יותר קל לי. הרי לא צריך לריב איתה עד שתלך לישון, היא ישנה לילה מלא, במהלך היום היא בגן. היא אפילו לא בוכה הרבה.. בסך הכול ילדה מאוד טובה. לעומתה יש את תום הקטן, בן חודשיים שמשגע אותי. אחרי שתי לידות,הגוף לא במצב הכי טוב.. ונורא קשה לי להתמודד עם השינויים שעברתי בגללם. אני עדיין בחופשת לידה, אבל זו לא ממש חופשה אידיאלית. אני צריכה לקום באמצע הלילה לפחות פעמיים לבדוק למה תום בוכה- לפעמים זה כי הוא רעב, ובשתיים לפנות בוקר אני צריכה להאכיל אותו. עד שסוף סוף נתן לי לישון, הגיע הבוקר. אני צריכה לבדר אותו, להחליף חיתול, להאכיל אותו.. ממש סיפור  שלא נגמר.

אני מותשת מהמצב הזה, וחגי ממש לא עוזר לי. עד שהתחלתי לחשוב שאנחנו צריכים ייעוץ זוגי. הרי כשאני מעירה לו הוא לא מקשיב. אז הוא בטיפול זוגי הוא יבין שהוא טועה.

אז הגענו לטיפול והתחלנו להזיז את העניינים. חגי הסביר שבגלל שתום רק נולד, הוא פחד שתשומת הלב תעבור במלואה מהילה אליו, והילה תחשוב שפחות אוהבים אותה. למעשה, זו תופעה די שכיחה ומוכרת, שהרבה הורים מתעלמים ממנה. בגלל זה ובניסיון למנוע את המצב, חגי ניסה לבלות רוב הזמן עם הילה.

לדעתי, הילה מאוד בוגרת לגילה ומבינה שבגלל שתום עדיין תינוק, הוא דורש יותר תשומת לב בגלל הטיפול שהוא זקוק לו. היועצת הציעה שנביא את הילה איתנו ושנעשה טיפול משפחתי. אז הבאנו את הילה, ששמחה מאוד שבאה איתנו. היא אמרה שהיא לא מרגישה פחות אהובה במשפחה ושהיא מבינה את המצב. לא יכולתי להיות גאה יותר.

 



תגיות המאמר: טיפול זוגי


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161490 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153698 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153247 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152527 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152350 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151956 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158238 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא משפחה וזוגיות - כללי

מאת: ערןמשפחה וזוגיות - כללי10/02/215131 צפיות
כאשר אדם הולך לעולמו נותר בזכרוננו כל מה שהיה עבורנו. בין אם מדובר בבן משפחה ובין אם מדובר בחבר קרוב, זהו זמן כאוב. בימים האלה שהמשפחה מתכנסת ומתכוננת להלוויה ולשבעה, ישנה רק עוד משימה אחת אחרונה. לכבד את זכרו של אותו אדם באמצעות מודעות בעיתון שיאפשרו למכרים הרחוקים יותר לקבל מידע חשוב על המקום שבו תהיה השבעה.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי17/10/204652 צפיות
ייעוץ זוגי והקלקולים בהורות אחד ממוקדי המריבות העיקריים המופיעים במהלך ייעוץ זוגי זו ההתנהלות של בני הזוג מול ילדיהם. נראה שכל אחד מביא את הדעות והאמונות שלו, יחד עם השריטות והמגבלות שלו.

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי14/07/201167 צפיות
בני זוג לעיתים מביאים עימם תחושת חסך שחוו במהלך ילדותם והתבגרותם. הרצון למלא חסך שהיה, לפצות על מחסור שנחווה, הינו פעולה המשולה למי שמוזג מים בחבית ללא תחתית

מאת: כרמי אומרומשפחה וזוגיות - כללי13/04/201459 צפיות
כיצד מרגיש זוג בהגיעו ליועץ זוגי? קבלו הצצה לזווית קצת אחרת

מאת: דוד כהןמשפחה וזוגיות - כללי15/03/201421 צפיות
אחת הדילמות שעומדות בפנינו, כשאנחנו רוצים לערוך פיקניק עם חברים ובני משפחה או כשאנחנו רוצים לארח אירוע בבית או בכל מקום אחר, זה עם מה נארח אותם? באילו כלים ואמצעים נשתמש? בסד אריזות הביאו לכם כמה נקודות מחשבה

מאת: נטלי הרוש משפחה וזוגיות - כללי27/07/173098 צפיות
החופש הגדול בעיצומו, הילדים מתחילים קצת להתבגר ולקראת השנה החדשה אנחנו ההורים מנסים לקדם אותם מכל מיני בחינות...אם לימודיות או לקיחת אחריות, איך להתנהג חברתית ועוד. הנה לכם כמה אפשרויות שישפרו לילדים שלכם את חופשת הקיץ ובמקביל יכינו אותם מכל מיני בחינות לשנה החדשה.

מאת: רוןמשפחה וזוגיות - כללי04/05/173401 צפיות
מאמר על חברת ניקיון

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica