חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

איתן אלדר על חמשת קבוצות הספורט שהונפקו בבורסה

בארץ לא מקובל להנפיק קבוצות ספורט בבורסה ועד כה טרם בוצעה הנפקה. עם זאת, בעולם, ישנן קבוצות גדולות רבות המונפקות בבורסה ומגיעות להישגים גם שם. אם כן, אילו קבוצות מוכרות מופיעות בבורסה, והאם השקעה מהסוג הזה היא כדאית? נכתב ע"י איתן אלדר

  • מנצ'סטר יונייטד (אנגליה) – הקבוצה האנגלית, שהוכתרה בכל פעם מחדש כקבוצה הפופולארית ביותר בעולם, על אף התקדמותן של ברצלונה וריאל מדריד, היא כמובן אחת מהקבוצות הבולטות בעולם שגם נסחרת בבורסה. התנודות במנייה מושפעות מהמשחקים השונים, מהניצחונות וכן גם מההפסדים, אך בנוסף לזה גם מהחלטות ההנהלה.
  • רומא (איטליה) – עוד קבוצה לא פחות מוכרת, היא רומא האיטלקית. אותה קבוצה שהצליחה לזכות במספר אליפויות ולהגיע למפעלים אירופיים, מביאה עמה גם קהל רוכשי מניות לא קטן בכלל. לעתים, המניה מגיעה להישגים משמעותיים ולעתים צונחת, אך ניתן לראות כי בעבר עלתה גם בעשרות אחוזים.
  • יובנטוס (איטליה) – קבוצה מצליחה ומוכרת אולי יותר מרומא בארץ המגף, שמוגדרת כאהובה במיוחד ונסחרת בבורסה היא יובנטוס. הקבוצה ראתה ימים יפים הרבה יותר לפני כמה שנים טובות וכיום ישנה תחושה כי היא חווה עדנה מחודשת וחזקה במיוחד. קהל האוהדים שלה נחשב לנאמן וחזק במיוחד, למרות מהפכים גדולים שהקבוצה חוותה. בדיוק מהסיבה הזאת, המנייה שלה עלולה לצנוח אך לעתים גם לנסוק כאשר מתרחשות סנסציות.
  • דורטמונד (גרמניה) – אחת הקבוצות המעניינות עליה כדאי להסתכל, היא דורטמונד. אמנם בגמר האחרון של ליגת האלופות היא הפסידה את התואר הנחשק לבאיירן מינכן, אך אין ספק שהיא אחת הקבוצות המוכרות בעולם כיום, בזכות צוות של כוכבים גדולים שלקחו אותה קדימה וניצחו אפילו את ריאל מדריד. כבר לפני כמה שנים הצליחה הקבוצה להגיע לתשואות של מעל ל-100 אחוזים בבורסה וכעת, כאשר היא ממשיכה להצליח, צופים לה עתיד ורוד במיוחד.
  • הקבוצות הקטנות – לעיתים, דווקא הקבוצות הקטנות שלא נראות כל כך בנוף, הן הרווחיות והמעניינות ביותר. כזו היא למשל, גלאטסראיי הטורקית. הקבוצה הזו אמנם פחות פופולארית בעולם, אך בטורקיה היא שם דבר. בדיוק מהסיבה הזו, לעיתים הקבוצה מגיעה גם לעליות של כמעט 200 אחוזים בשווי המנייה.
  • איתן אלדר הוביל בשנים האחרונות לעסקאות בבנקאות להשקעות, וחלק גדול מהן היו פרי יוזמתו. בפעילותו שולבו רעיונות חדשניים ויצירתיים. פרטי קשר:
    טל':  :      03-7549569
    פקס         03-7549550
    בית "גיבור ספורט" רח' מנחם בגין 7, קומה 29, ר"ג.

     





     
         
         
         
       
     
    אודות כותב המאמר:

    איתן אלדר - איש עסקים
    בעליה של חברת גיבור ספורט אחזקות בע"מ.

    פרטי קשר:
    טל':  :      03-7549569
    פקס         03-7549550
    בית "גיבור ספורט" רח' מנחם בגין 7, קומה 29, ר"ג.

     
         
       
     

    מאמרים נוספים מאת איתן אלדר

    מאת: איתן אלדרפיננסים וכספים - כללי 25/02/141946 צפיות
    איגרות חוב בריבית קבועה הן איגרות חוב שבהן מנפיק האג"ח מתחייב לשלם למי שקנה את האיגרת את הסכום הנקוב בה בתוספת ריבית. לדוגמה, שער של איגרת חוב ביום ההנפקה יכול להיות 100, אך מכיוון שהמנפיק התחייב לשלם ריבית של 4%, השער שלפיו ישולם החוב של המנפיק לקונה בסוף התקופה יהיה 104. מעבר לכך, אגרת חוב בריבית קבועה יכולה להיות צמודה למדד, כמו שער הדולר או מדד המחירים לצרכן.

    מאת: איתן אלדרעסקים - כללי03/02/141594 צפיות
    אמות מידה פיננסיות, או באנגלית Covenants, הנן תנאים פיננסיים מסוימים בהם חייב לעמוד הצד הלווה, ומיועדות להבטיח כי יוכל לעמוד לאורך זמן בהתחייבויותיו כלפי המלווה.

    מאת: איתן אלדרהשקעות21/01/141554 צפיות
    שאלה הבסיסית שניצבת בפני אנשים המעוניינים להשקיע בשוק ההון, או בכל אפיק אחר, נוגעת לרמת הסיכון שהם מוכנים ליטול על עצמם. אכן, חשוב לדעת כי למידת הסיכון ישנה חשיבות מרובה בבחירת אפיק ההשקעה, ובאופן כללי ככל שרמת הסיכון גבוהה יותר, כך עולים הסיכויים להפקת אחוזי רווח גבוהים.

    מאת: איתן אלדרעסקים, מימון וכספים15/01/148369 צפיות
    סיכומים רבים לשנת 2013 במובן הפיננסי פורסמו לאחרונה בכלי התקשורת. אחד הסיכומים מתייחס לא רק ל-2013, אלא לעשור האחרון. מדובר בדו"ח של חברת IVC שסיכם את האקזיטים וההנפקות בענף ההייטק בישראל.

    מאת: איתן אלדרפיננסים וכספים - כללי 23/12/131547 צפיות
    חיתום יתר, המכונה באנגלית Oversubscription או Overbooking, הנו מצב בו קיים עודף ביקוש להנפקתם של ניירות ערך, מניות או אגרות חוב של חברה מסוימת בבורסה לניירות ערך, לעומת ההיצע העומד למכירה. ואולם, על מנת להבין במדויק מהו חיתום יתר, יש ראשית להכיר את המונחים הקשורים לחיתום.

    מאת: איתן אלדרפיננסים וכספים - כללי 27/10/131410 צפיות
    באתר "גלובס" פורסם כי הבנק הפדרלי של ארצות הברית, ה"פד", החליט שלא לצמצם את רכישת האג"ח ולהשאיר את קצב הרכישה כפי שהוא. מדובר בהפתעה, שכן הדעה הרווחת הייתה שהבנק יצמצם את היקף הרכישות ב-10 עד 15 מיליארד דולר, שכן קצב הרכישה כיום הוא כ-85 מיליארד דולר בכל חודש.

    מאת: איתן אלדרפיננסים וכספים - כללי 03/10/131423 צפיות
    הנפקת ברצלונה מהווה סיפור הצלחה, אך זו אינה הקבוצה היחידה. המטרה העיקרית של הנפקה בבורסה היא גיוס כספים. בנוסף, היא בדרך כלל משפרת את התדמית של אותה קבוצת ספורט, כמו זו של ברצלונה. נספק הסבר אודות הנפקה של קבוצת כדורגל ויתרונותיה, בהשוואה לחברות מסחריות.

    מאמרים נוספים בנושא פיננסים וכספים - כללי

    מאת: nirפיננסים וכספים - כללי 29/08/211347 צפיות
    מנכ"לית הבורסה מינתה וועדה שבחנה את נושא קיצור שעות המסחר, לאחר מספר דיונים הוחלט לקצר את שעות המסחר.

    מאת: עוזי פלגפיננסים וכספים - כללי 09/04/208618 צפיות
    הקלות והנגישות למקורות מימון, הפותרת את הבעיה לפרק זמן קצר, מרגיעה את צרכני המימון העסקיים והפרטיים, ובמקום לבחון את מבנה ההוצאות וההכנסות, והסיבות לחוסר התזרימי. ממשיכים בדרכם השגויה, והלא אחראית ומחריפים את הבעיה.

    מאת: moraleפיננסים וכספים - כללי 18/03/202950 צפיות
    אחד המנגנונים החשובים ביותר לצורך מעקב ובדיקה של בתי עסק בכלל ובפרט עסקים שעובדים עם חברות קבלן, הוא דוח בודק שכר מוסמך מטעם משרד העבודה. דוח זה נועד לבחון האם העסק מבצע את החוק כלשונו ומשלם לעובדים לפי הנחיות החוק, האם הוא עומד בכל התנאים והדרישות הסוציאליות ממנו.

    מאת: גיא חזןפיננסים וכספים - כללי 08/08/193011 צפיות
    אז נכון, האנושות אכן מרוויחה בגדול מהתפתחות הטכנולוגיה אך כמו כל דבר גם הצדדים הפחות מחמיאים משתדרגים.

    מאת: אלכסיי קוגןפיננסים וכספים - כללי 29/04/181361 צפיות
    ישנם שני סוגים של הליכי פירוק חברות מרצון: פירוק חברה ע"י הבעלים שלה ופירוק חברה ע"י הנושים.

    מאת: רוני הכהןפיננסים וכספים - כללי 14/01/181610 צפיות
    עבור ביצוע של החזר מס הכנסה בצורה עצמאית ממש לא צריכים לשלם כל עלות שהיא, אלא פשוט צריכים לדאוג להעביר את הטפסים הרלבנטיים כאשר יש שתי דרכים לביצוע של הבדיקה לזכאות, בצורה עצמאית או בצורה אחרת שהיא על ידי פניה אל משרד של רו"ח אשר מתעסק עם הפעילות מהסוג הזה.

    מאת: שלום כהןפיננסים וכספים - כללי 10/11/172017 צפיות
    אחד היתרונות הבולטים של לימודי הנהלת חשבונות, הינו שאתם יכולים להתחיל בקורס בסיסי 1+2 שאורך לא יותר מאשר שנה שבסיומו תוכלו להמשיך ללמוד סוג 3. להבדיל ממקצועות אחרים כגון רפואה, עריכת דין והוראה, שיש ללמוד הרבה שנים. תוכלו ללמוד מבלי להשקיע שנים ולנווט עם הזמן את הלימודים כמו קורס בסיסי וקורס מעמיק יותר הכול תלוי בשאיפות של כל אחד, הקורס הבסיסי של הנהלת חשבונות התחלתי, היות וזהו צעד ראשון ללימוד מקצוע שיהיה משתלם במיוחד עבורכם. האפשרות שלאחר הלימודים הבסיסיים, ניתן יהיה להשתלב מיד בעבודה מה שלא נ

     
     
     

    כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
    השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

    christian louboutin replica