חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

הצרת היקפים-שאלות ותשובות

מאת: tiloniיופי וטיפוח - כללי08/07/20131202 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

השאיפה להרזיה ולהורדה במשקל אינה שאיפה שקשורה רק לחודשי הקיץ ולרצון להיראות במיטבנו בביקיני או בבגדים קצרים, אלא זוהי שאיפה קבועה הנוגעת לבריאותנו וליכולתנו להתנהל בצורה ראויה, לתפקד בפעולות יומיומיות ולבצע מטלות מבלי שנחוש כאבים וחוסר יכולת לאחר זמן קצר. משקל הוא מכביד, מסוכן ומעיב על יכולותינו, תחושותינו והרגשתנו כלפי עצמנו ושל הסובבים אותנו כלפינו. מהי הצרת היקפים? איך עושים זאת נכון וכיצד יודעים שהטכניקה עובדת? כל השאלות, והתשובות, לפניכם:

מהי הצרת היקפים?

הצרת היקפים כשמה כן היא, צמצום היקפי הגוף על ידי המסת תאי שומן עודפים, כאלו שאינם חיוניים לפעילות הגוף התקינה ואינם תורמים כלל להתנהלות מלבד הצטברותם והפיכתם למצבורי שומן בלתי רצויים. ישנן מספר טכניקות המשמשות להצרת היקפים, כאשר לכל אחת ואחת מהן יתרונות, חסרונות, מעלות ודגשים שיש לשים עליהם לב לפני ביצוע הפרוצדורה.

אילו טכניקות הצרת היקפים מקובלות, נפוצות ופופולאריות?

כפי שציינו, ישנן מספר טכניקות מקובלות כיום כטכניקות יעילות לשם הצרת היקפים. ביניהן אפשר למצוא את הצרת ההיקפים באמצעות אולטרסאונד, שיטה שנחשבת היום למתקדמת וליעילה במיוחד ובבסיסה הזרמת גלים המנקזים את תאי השומן ומוציאים אותם מהגוף . את טכניקת גלי הרדיו המתבססים על חום שממיס את תאי השומן העודפים, את טכניקות הלייזר השונות המפרקות את תאי השומן וכן טכניקות בעלות פן כירורגי- רפואי יותר כמו ניתוח המסת שומן. אסור לשכוח, כמובן, את הטכניקות הקלאסיות והטבעיות ביותר שהן הדיאטה והספורט, כאשר גם הן, כמו שאר הטכניקות, חייבות להיות מפוקחות ומבוקרות על ידי אנשי מקצוע, תזונאים ורופאים המתמחים בכך.

מתי רואים תוצאות?

מרבית מכוני ההרזיה מבטיחים נראות והשפעה כבר לאחר תום הטיפול הראשון, אך צריך לקחת את הבטחתם זו בעירבון מוגבל. כל שינוי גופני משמעותי לוקח זמן, המושפע ממצבו הרפואי של האדם, מהגנטיקה שלו, משינוי כולל של אורחות החיים ומהתמדה וסבלנות. כמו בכל תחום אחר, גם בתחום הצרת ההיקפים, כל טכניקה משפיעה בצורה שונה על כל מטופל ולרוב ניתן לראות תוצאות משמעותיות לאחר מספר שבועות לא גדול, וההמשך? תלוי אך ורק בהתנהגות האישית ובהתמדה.

קליניקת  אספאידה מזמינה אתכם לבקר באתר ולקבל טיפול הצרת היקפים במכשור המקצועי המתקדם בעולם. לעוד פרטים לחצו כאן

בקרו אותנו בבלוג המקורי של אספאידה

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tiloni

מאת: tiloniניקיון01/03/222917 צפיות
שואב אבק תעשייתי - ניקיון יעיל בזמן קשצר תוך שימוש בטכנולוגיית ניקיון מנצחת.

מאת: tiloniצבא וביטחון14/02/221488 צפיות
לצערנו, מיגון חלונות הוא חלק אינטגרלי מהיותינו ישראלים בארץ הזו. מיגון חלונות הוא מה שלא פעם אנחנו פשוט לא יכולים להתפשר עליו. הביטחון שלנו ושל היקרים לנו הוא באמת הדבר החשוב ביותר

מאת: tiloniאימון מנהלים14/02/223259 צפיות
אימון מנהלים זהו תהליך של מעין קורס אימון עסקי המותאם במיוחד למנהלים בתחומים שונים ובארגונים שונים

מאת: tiloniאדריכלות08/02/222805 צפיות
אם בעבר מיגון חלונות, בין אם זה מיגון חלונות לממד ובין אם מיגון חלונות לרכב היו דברים מאוד יקרים, הרי שהיום אתם יכולים למצוא את אותה האיכות במחירים הרבה יותר משתלמים. מיגון חלונות הוא מה שאנחנו עושים בכל יום מחדש ואנחנו נשמח לספר לכם את מה שאתם צריכים לדעת.

מאת: tiloniעסקים - כללי03/10/21963 צפיות
כיול משקלים נעשה על ידי מעבדת כיול מוסמכת, אשר ברשותה קיימים כל האמצעים והציוד המקצועי הנדרש לביצוע כיול מדוייק של משקלים עד כמה שניתן.

מאת: tiloniבריאות ורפואה כללי15/07/213614 צפיות
מה הצעדים שיש לעשות על מנת להעסיק עובד זר בסיעוד? לרשותכם המדריך המלא

מאת: tiloniעסקים מקוונים23/03/211846 צפיות
כולנו מבינים את החשיבות בשירות הלקוחות של העסק להצלחתו של העסק – מדובר בחלק חשוב ומהותי בהצלחה. אם משקיעים באופן מספק בשירות הלקוחות, הצורך של כל לקוח נענה באופן מידי (או כמעט מידי). תנאי בסיסי לכך הוא לדאוג שתהיה תשתית טלפונית מתאימה להיקף העסק

מאמרים נוספים בנושא יופי וטיפוח - כללי

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/06/185556 צפיות
יישור שיניים למבוגרים במבצע קיץ, מהווה הזדמנות לקבלת שיניים ישרות. יישור השיניים, יכול להתבצע בכל הגילאים (מבוגרים, ילדים, בני נוער). יישור השיניים, גורם להעלאת הדימוי העצמי, של המטופל. יישור שיניים, מבוצע בעזרת מכשירי יישור שונים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי10/04/183974 צפיות
אורתודנט בעל ידע, מבצע טיפולי יישור שיניים מוצלחים. אורתודנט הוא רופא שיניים, שבנוסף לכך, עבר בהצלחה, התמחות בטיפולי יישור שיניים. אחרי סיום ההתמחות, הוא חייב לעבור בהצלחה, מבחן של משרד הבריאות בישראל.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי18/02/184123 צפיות
יישור שיניים בסיוע אורתודנט, מתבצע באופן מוצלח, ופותר בעיה של שיניים שאינן ישרות. אורתודנט הנו רופא שיניים, שהוא גם מומחה ליישור שיניים. רק אורתודנט, רשאי לבצע טיפולי יישור שיניים.

מאת: ליאוריופי וטיפוח - כללי15/01/184245 צפיות
יישור שיניים למבוגרים על ידי מומחים, מבוצע בהצלחה רבה. יישור שיניים למבוגרים, מאפשר למי שלא קיבל בעבר טיפול כזה, לקבל שיניים ישרות.

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/173006 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: eyalfatranיופי וטיפוח - כללי22/11/172305 צפיות
טיפול השיאצו, הפך בשנים האחרונות לאחד מטיפולי העיסוי הפופולריים ביותר. הסיבה לכך, נטועה ככל הנראה בעובדה שמדובר בטיפול בעל מאפיינים ייחודיים, שמותאמים אישית לכל מטופל ומטופל ולכן, מדובר בטיפולים בעלי השפעה מקיפה ורחבה יותר על המטופל. אז מה המאפיינים הייחודיים שהופכים את טיפול השיאצו לפופולרי כל כך וכיצד תוכלו לבחור לכם מטפל שיאצו שיצליח להתאים עבורכם את תכנית הטיפול הטובה ביותר?

מאת: רוני הכהןיופי וטיפוח - כללי10/10/172297 צפיות
ניתן לבחור תוספות שיער טבעי שאותן מחברים בשיטות שונות אל השיער המקורי ולקבל שיער שופע ואפילו ארוך יותר די בקלות. ללא קשר אל האורך המקורי וללא סבל שנותר שכמות שיער שפחתה לאורך השנים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica