חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כמה פסקאות בנוגע לביטוח משכנתא

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא09/07/20132332 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

במאמר אותו אנחנו עומדים להציג עבורכם נשמח להביא לכם מידע חשוב מאוד בכול הנוגע למשכנתא שלכם. מדובר על הרכיב שנקרא ביטוח משכנתא. מדוע הבנק שלכם דורש אותו וגם איך הוא עובד עבורכם. רק 450 מילים ומאוד חשובות אם אתם עומדים לקחת על עצמכם משכנתא וגם אם יש לכם אחד כזאת בת כמה שנים.

כמה מילות פתיחה על המשכנתא שלכם

המשכנתא שלכם היא ההלוואה הכי גדולה אותה אתם לוקחים על עצמכם במהלך השנים. הבן שלכם כבר יתגייס לצבא ואתם עדיין תמשיכו לשלם את המשכנתא. מצד שני תארו לעצמכם שלא הייתה לכם אפשרות לקבל אותה? איך הייתם יכולים להרשות לעצמכם לרכוש דירה. מין הסתם הייתם בבעיה. שורה תחתונה אי אפשר בלי משכנתא.

שכבות ההגנה שמרכיב לעצמו הבנק לפני שהוא מספק לכם ביטוח משכנתא

הבנק שלם בבואו לספק לכם משכנתא דורש מכם לא מעט התניות לפני שהוא מספק לכם משכנתא ויש לך יותר מסיבה אחת. הוא באמת ובתמים רוצה לדעת שבמידה ותיקחו על עצמכם לשלם את המשכנתא יהיה לכם גם מהיכן לשלם את התשלומים החודשיים במידה ותהיו בבעיה כזאת או אחרת יהיו לו כלים שונים שיסייעו לו להתמודד עם הבעיות. לצורך כך הוא מבקש מכם להציג ערבים, למשכן את הבית וכן גם לרכוש לעצמכם ביטוח משכנתא שעבור הבנק מספק שתי שכבות הגנה מהותיות והינה הן לפניכם.

ביטוח משכנתא שהוא ביטוח חיים

ביטוח משכנתא הוא למעשה מוצר ביטוחי יעודי המורכב משני חלקים. קודם כול מדובר על ביטוח החיים. באמצעות הרכיב הזה הבנק מגן כל עצמו במקרה שבו הלווה העיקרי הולך לעולמו ואין מי שימשיך לשלם את המשכנתא. ביטוח החיים מכסה את הבנק והוא לא ניזוק.

ביטוח משכנתא שהוא ביטוח מבנה לדירה

ביטוח מבנה לדירה שהוא חלק מביטוח המשכנתא עובד עבור הבנק במקרה שמבנה הדירה ניזוק בין אם מדובר על שריפה כתוצאה של קצר חשמלי, פיצוץ של צינור מים ועוד. כול עוד הביטוח עובד, תהיה מאחור חברת ביטוח שתדאג למימון של כול התיקונים.

איך עובד עבורכם ביטוח משכנתא

עכשיו בואו ונבחן איך עובד עבורכם ביטוח המשכנתא. כשמדובר על הרכיב של ביטוח החיים הוא עובד עבור היורשים של הלווה. במקרה שהוא הולך לעולמו, הבנק יעביר את הנכס לידי היורשים כשהוא נקי משעבודים. לעומת זאת כשמדובר על רכיב ביטוח המבנה לדירה, הביטוח יתקן עבורכם את הנזקים וגם אתם תוכלו ליהנות מכך.

כיום רוכשים ביטוח משכנתא רק בשוק החופשי

עד לפני כמה שנים ביטוח משכנתא היה חלק מתהליך קבלת המשכנתא, לא היה לכם כול שיקול דעת ברכישה שלו. כיום לעומת זאת אתם יכולים להחליט לבד איפה כדאי לכם לרכוש אותו. מדובר על כול חברות הביטוח שפועלות בשוק ובמקום שיש בו תחרות גדולה אתם עשויים להרוויח מכך מין הסתם. בין אם מדובר על ביטוח בעלות יותר נמוכה ובין אם מדובר על ביטוח משודרג שכולל עוד כמה רכיבים אותם לא ניתן למצוא בביטוח המשכנתא הרגיל.

 



תגיות המאמר: ביטוח משכנתא


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

גיל שושי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת גיל שושי

מאת: גיל שושיעיצוב30/12/131377 צפיות
חברת שטראוס מים שולטת בשוק מתקני המים המסוננים זה שנים מאוד ארוכות, אתם הכרתם אותה בתחילה בתור חברת

מאת: גיל שושיציור22/12/138718 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאת: גיל שושיאימון אישי17/12/131323 צפיות
בואו ונדבר לרגע על ההצלחה הגדולה של יונדאי בישראל. מותג קוריאני שעשה עליה לארץ לפני קרוב לעשרים שנים. מאז ועד

מאת: גיל שושיאימון אישי - כללי08/12/131222 צפיות
מכיוון שהעיסוק בכול הנושאים הנוגעים לפנסיה שלכם תפס תאוצה אמיתית בשנים האחרונות אתם עשויים למצוא לא מעט

מאת: גיל שושיספרות08/12/134791 צפיות
לפני שאתם רוכשים לעצמכם מכונית חדשה אתם בדרך כלל נוטלים על עצמכם הלוואה. בעובדה היא ששוק הליסינג פורח. יחד

מאת: גיל שושיצילום08/12/131260 צפיות
השכבה הראשונה כפי שאמרנו כפי הינה ביטוח חיים למקרה שאחד הלווים הולך לבית עולמו במהלך תקופת התשלומים ואין

מאת: גיל שושיעיצוב08/12/131392 צפיות
לבחור בית השקעות איכותי לא עניין של מה בכך. אנחנו ממליצים לכם בחם לבחון את העניין משלוש זוויות שונות. קודם כל

מאמרים נוספים בנושא ביטוח משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבביטוח משכנתא20/01/223021 צפיות
בנק המעניק לכם את המשכנתא רשאי להגדיר, כחלק מהתנאים בכדי לקבל את ההלוואה, לעשות ביטוח משכנתא שבתוכו ישנם שני ביטוחים – ביטוח חיים וביטוח מבנה.

מאת: איילתביטוח משכנתא20/01/162754 צפיות
מהי משכנתא הפוכה מאת עו"ד רוני ברוש - משכנתא נחשבת על פי רוב להלוואה שלוקחים על מנת לרכוש דירה או בית. לעיתים, נעשה שימוש בהלוואת משכנתא בכדי לממן רכישה של שטח אדמה

מאת: איציקביטוח משכנתא30/11/142848 צפיות
ביטוח משכנתא הוא ביטוח שנדרש על ידי הבנק, בכדי שבמקרים מסוימים בהם אי אפשר להמשיך לשלם את המשכנתא תהיה להלוואה הזו כיסוי. הבנק מצידו לוח סיכון בזה שהוא נותן הלוואה כה גדולה, ואת זה הוא עושה אל מול הריבית אותה הוא גובה לאורך השנים

מאת: רונית שירביטוח משכנתא26/03/147648 צפיות
ביטוח משכנתא הוא חלק בלתי נפרד מכל משכנתא, והוא אף מהווה תנאי הכרחי לקבלתה. בתור מקבלי משכנתא חובה עליכם לרכוש ביטוח משכנתא. אך חשוב שתדעו שאתם לא חייבים לרכוש את ביטוח המשכנתא שלכם מהבנק, אתם יכולים לעשות זאת גם באמצעות חברות הביטוח או סוכני הביטוח העצמאיים.

מאת: אלירוןביטוח משכנתא04/01/148033 צפיות
לבנק יש אינטרס לחלק משכנתאות, הוא לא עושה את זה סתם מטוב ליבו. יש לו גם אינטרס שהחזר ההלוואה ימשך זמן רב,. עם זאת ישנם מנגנונים שונים כגון ביטוח משכנתא או אפשרות למחזור המשכנתא שאמורים להגן עליכם כלקוחות.

מאת: וידר מאירביטוח משכנתא29/10/138250 צפיות
אילו ביטוחים הם מהווים ביטוחי חובה במסגרת ביטוח משכנתא, על פי אילו פרמטרים נקבעת הפרמיה שלהם והאם עדיין אפשר לקבל אחוזי מימון גבוהים יותר על ידי חברות ביטוח משכנתא מיוחדות?

מאת: גיל שושיביטוח משכנתא03/09/131969 צפיות
ביטוחים רוכשים באמצעות חברות ביטוח בדיוק כמו שמוצרי מזון רוכשים בסופרמרקט רק עניין של התמחות ותו לא. מעבר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica