חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

בואו לשבור את השגרה

מאת: יואב תוכןתחביבים15/07/2013982 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מכירים את הרגע הזה, בו אתם יכולים להגיד בוודאות שאתם צריכים שינוי? מכירים את הזמן הזו, בו אתם חשים שאם לא תעשו משהו שונה ברגע זה ממש, יכול מאוד להיות שתתפוצצו? כולנו חווינו את זה לפחות פעם אחת בחיים. את התחושה המכבידה הזו שדורשת מכם לצאת מהשגרה. התחושה המעיקה הזו, שמוציאה אתכם משלוותכם מאחר והיא מסמלת את הסוף של התקופה בה אתם נמצאים, ורומזת לכם בעדינות שעליכם להמשיך הלאה. או לפחות לשנות משהו בחיים שלכם, לפני שהשחיקה הבלתי אפשרית הזו שאנחנו קוראים לה החיים האמתיים, תוביל אתכם במדרון החלקלק ותהפוך את חייכם לסיוט.

ישנן דרכים שונות ומגוונות לשבור את השגרה בצורה כזו שזה לא יפגע בחייכם בשום צורה שהיא. אתם יכולים הירשם ללימודי העשרה מסוג כזה או אחר, אשר ייצרו שינוי מסוים בדרך בה אתם מעבירים את זמנם. בנוסף, במסגרת הלימודים, הסיכויים הם כי תפגשו אנשים אשר מגיעים מחוץ למעגל החברתי הרגיל שלכם. בנוסף, אתם עשויי ללמוד משהו מעניין, שישנה את חייכם לעד.

דרך נוספת ויעילה לא פחות, היא ברכישת תחביב מסוג זה או אחר. אתם יכולים לדוגמה לאסוף בולים, לבנות פאזלים ענקיים, לבנות דגמים של מטוסים, לרכב על אופנועים, לבשל, לגדל חוות נמלים ועודד מגוון עצום של אפשרויות, שאתם יכולים לבחור אחת מהן ולהתחיל למלא את עולם התוכן שלכם בהפתעות אין ספור שיוסיפו לחיים שלכם נדבך נוסף של עניין או מסתורין.

אם דרכים אלה לא יעזרו לכם, אתם יכולים לנסות אולי לנסוע לחו"ל. בצורה כזו, לא רק שתשנו את האווירה שסביבכם, כי אם את הלוקיישן בו תמצאו. כך תוכלו להיחשף לתרבויות שונות ומשונות שאינן דומות בשום אופן לתרבות ממנה אתם מגיעים. אבל אם כבר אתם נוסעים לטיול בחו"ל, עשו לעצמכם טובה, ותשדרגו את הטיול הזה למשהו שהוא הרבה מעבר לכך. הפכו את הטיול הזה למקפצת אנרגיה ואדרנלין באמצעות טיול אופנועים אשר יהפוך אותו לאחד הרבה יותר מפתיע או מעניין. לכן, אם אתם מעוניינים לשבור את השגרה, אל תשכחו לנסות לצאת גם אתם לטיול אופנועים.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סנונית תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב תוכן

מאת: יואב תוכןלימודי תעודה ומקצוע14/08/13985 צפיות
אם אתם מחפשים את עתידכם המקצועי, אל תלכו לשום מקום לפני שתקראו את המאמר הזה.

מאת: יואב תוכןתחביבים19/07/131287 צפיות
כמו כולם, גם אתם רוצים להרוויח בגדול. הרי מי לא רוצה לקום בבוקר ולגלות כי כל הצרות הכלכליות שלו מאחוריו וכי הדבר היחיד שהוא צריך לדאוג לגביו הוא איפה להפקיד את כמויות הכסף הענקיות שמציפות אותו בגדול. זהו, בקצרה, סוד ההצלחה האמיתי של משחקי הלוטו השונים בכל רחבי העולם.

מאת: יואב תוכןלימודי תעודה ומקצוע11/07/131040 צפיות
עומדים בפני החלטה גורלית? מנסים להחליט מה לעשות עם עתידכם? מחכים לגורל שיקבע עבורכם מה תעשו בהמשך חייכם? זה הזמן להפסיק להתחבט בשאלות, ולהירשם לקורס ממזכירות רפואית.

מאת: יואב תוכןאמנות פלסטית09/05/132435 צפיות
האמנית טליה קינן סיימה את לימודיה באקדמיה הגבוהה לאמנות ולעיצוב בהצטיינות יתרה בשנה 2003, אך אין זה אומר כי מאז הפסיקה לגדול ולהתפתח במישור האמנותי.

מאת: יואב תוכןאורטופדיה ופיזותרפיה24/04/131065 צפיות
גיד אכילס הוא שם כולל לקבוצת השרירים המחברת את העקב לשריר התאומים שבשוק. בשל מיקומו המיוחד, גיד זה נוטה להיות פגיע במיוחד, מאחר והעומס המופעל עליו בעת פעילויות פיזיות כאלה ואחרות הוא רב מאוד.

מאת: יואב תוכןהשקעות12/04/131208 צפיות
מעוניינים להתחיל ולהשקיע בשוק ההון, אך מפחדים לעשות זאת מאחר ואינכם שולטים בחומר? אולי כדאי לכם לנסות ולהיכנס לתחום האופציות הבינאריות.

מאמרים נוספים בנושא תחביבים

מאת: רוני הכהןתחביבים20/12/161857 צפיות
מאז שגילה אותו האדם. עבור הכנת בירה ביתית מדריך אפשר למצוא ללא כל בעיה, השאלה הנשאלת היא מדוע בכלל ירצה אדם לגשת אל תהליך שכזה בבית הפרטי שלו.

מאת: אבי דוידיתחביבים03/08/162887 צפיות
הדפסה על קרמיקה לעיצוב מיוחד של אריחי ריצוף וחיפוי לבית ולגינה.

מאת: sharondan80תחביבים14/06/162467 צפיות
שולחן ביליארד, מקצועי או חובבני, הוא שדרוג רציני לכל חובבי הז'אנר, וכל מי שאוהב לשחק סנוקר או ביליארד בוודאי ישמח לגלות כי שוק זה פעיל, שוקק ונגיש מאוד בישראל, ומזמין את אוהבי המשחק ליהנות משולחן פרטי למשחק ביליארד בבית.

מאת: sharondan80תחביבים27/04/162278 צפיות
חופשת הקיץ היא הזמן להגשים חלומות, ולכל מי שתפגשו יש זיכרונות מתקופה זו או אחרת של חופשות הקיץ שלו, מגיל הילדות ועד החטיבה והתיכון. החום של הקיץ, חוף הים, הגלים והגולשים - הכול נצבע באור אחר, ובייחוד לאלו שזכו להשתתף בעולם הגלישה.

מאת: שרון צרפתיתחביבים13/01/162284 צפיות
אפשר ליהנות מטיולים ארוכים בלב ים גם אם אין לכם יאכטה על ידי השקעה כספית שאינה כה בשמיים עבור השתייכות אל מועדון שייט שבו אפשר לצאת אל הפלגות עם אחד מכלי השייט שקיימים במועדון מתוקף היותכם חברים שם

מאת: יוניתחביבים15/12/152454 צפיות
ישנם מספר סוגים של אוזניות אליהן מחובר מיקרופון, כאשר כל סוג יספק מענה על דרישות אחרות. אוזניות יכולות להיות מותאמות למכשיר טלפון, הן יכולות להיות מותאמות למחשב והן יכולות להיות משולבות ומתאימות למגוון סוגי מכשירים שונים

מאת: אבי דוידיתחביבים27/10/152472 צפיות
אחד ממשחקי החשיבה המוכרים והאהובים ביותר, בארץ ובעולם, הוא משחק התשחץ. ודאי נתקלתם בו באחד מהעמודים האחרונים של העיתון, באתרי אינטרנט ייעודיים ובחוברות שנמכרות רק לצורך זה. הסיבה העיקרית לכך שאנשים כה אוהבים דווקא את המשחק הזה, ללא עוררין, כבר כל כך הרבה שנים, היא משום שניתן לפתור אותו לבד - או ביחד, וכן משום שהוא מפתח מאוד את כל מה שאנו יודעים על העולם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica