חפש מאמרים:
שלום אורח
27.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מהן אופציות בינאריות ואיך משקיעים בהן?

מאת: יואב תוכןהשקעות12/04/20131209 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

מעוניינים להתחיל ולהשקיע בשוק ההון, אך מפחדים לעשות זאת מאחר ואינכם שולטים בחומר? אולי כדאי לכם לנסות ולהיכנס לתחום האופציות הבינאריות.

אופציות בינאריות יכולות להוות את השער שלכם לעולם ההשקעות ושוק ההון, מאחר וההשקעה בהן לא דורשת מכם שום ניסיון ושום ידע מוקדם, ואתם יכולים להתחיל ולהשקיע בהן בסכומים נמוכים יחסית.

ראשית, מה הן בכלל אופציות?

אופציה הנה חוזה בין שני צדדים לרכישת, או מכירת, נכס בסיס כלשהו. נכס בסיס זה יכול להיות מניה, מטבע חוץ, קרנות נאמנות, ועוד. את האופציה ניתן לממש בטווח זמנים מסוים עד לפקיעת האופציה, בהתאם לסוגה.

ישנם שני סוגים עיקריים של אופציות- אופציות אמריקאיות ואופציות אירופאיות. ייחודן של האופציות האמריקאיות בכך שניתן לממשן בכל עת אפשרית, בתוך טווח הזמנים שעד הפקיעה. את האופציות האירופאיות, לעומת זאת, ניתן לממש רק ברגע פקיעת האופציה.

מה הן אופציות בינאריות?

אופציות בינאריות, או בשמן הנוסף – אופציות דיגיטליות, הנן כלי פיננסי בו ניתן להשקיע בתחום האופציות דרך רשת האינטרנט. התשואה של אופציות אלה הנה קבוע מראש, כאשר אתם יכולים לדעת בדיוק ברגע ההשקעה כמה צפויה להניב לכם ההשקעה שלכם במידה והשערותיכם היו נכונות.

ההשקעה באופציות מסוג זה נושאת בחובה סיכון גבוה, אך בהתאם לכך, התשואה על ההשקעה במקרה של הצלחה, היא גבוהה מהרגיל.

איך משקיעים באופציות בינאריות?

על מנת להשקיע באופציות בינאריות, כל שאתם צריכים הוא חיבור לאינטרנט. ישנם מספר אתרים המתמחים בהשקעה בתחום זה, אשר ישמחו לתת לכם גישה לעולם שוק ההון. בעת ההשקה באופציות עצמן, כל שעליכם לעשות הוא לשער האם שוויה של האופציה יעלה או ירד עד מועד פקיעתה. לאחר שבחרתם בסוג ההשקעה המתאימה להשערתכם, כל שעליכם לעשות הוא לחכות ולראות האם צדקתם.

ההשקעה באופציות בינאריות הנה השקעה עם אחוזי תשואה גבוהים במיוחד, אך גם בסיכון גבוה. המשמעות של זה היא שאם צדקתם בהשערתכם, ותנודת השווי של האופציה בעת פקיעתה זהה לסוג ההשקעה שלכם, כי אז תזכו באחוזי רווח גבוהים. אם טעיתם, לעומת זאת, ותנודת השווי אינה תואמת את השערתכם, תאבדו את כל סכום ההשקעה.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

סנונית תוכן

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת יואב תוכן

מאת: יואב תוכןלימודי תעודה ומקצוע14/08/13988 צפיות
אם אתם מחפשים את עתידכם המקצועי, אל תלכו לשום מקום לפני שתקראו את המאמר הזה.

מאת: יואב תוכןתחביבים19/07/131289 צפיות
כמו כולם, גם אתם רוצים להרוויח בגדול. הרי מי לא רוצה לקום בבוקר ולגלות כי כל הצרות הכלכליות שלו מאחוריו וכי הדבר היחיד שהוא צריך לדאוג לגביו הוא איפה להפקיד את כמויות הכסף הענקיות שמציפות אותו בגדול. זהו, בקצרה, סוד ההצלחה האמיתי של משחקי הלוטו השונים בכל רחבי העולם.

מאת: יואב תוכןתחביבים15/07/13985 צפיות
מכירים את הרגע הזה, בו אתם יכולים להגיד בוודאות שאתם צריכים שינוי? מכירים את הזמן הזו, בו אתם חשים שאם לא תעשו משהו שונה ברגע זה ממש, יכול מאוד להיות שתתפוצצו? כולנו חווינו את זה לפחות פעם אחת בחיים.

מאת: יואב תוכןלימודי תעודה ומקצוע11/07/131043 צפיות
עומדים בפני החלטה גורלית? מנסים להחליט מה לעשות עם עתידכם? מחכים לגורל שיקבע עבורכם מה תעשו בהמשך חייכם? זה הזמן להפסיק להתחבט בשאלות, ולהירשם לקורס ממזכירות רפואית.

מאת: יואב תוכןאמנות פלסטית09/05/132441 צפיות
האמנית טליה קינן סיימה את לימודיה באקדמיה הגבוהה לאמנות ולעיצוב בהצטיינות יתרה בשנה 2003, אך אין זה אומר כי מאז הפסיקה לגדול ולהתפתח במישור האמנותי.

מאת: יואב תוכןאורטופדיה ופיזותרפיה24/04/131066 צפיות
גיד אכילס הוא שם כולל לקבוצת השרירים המחברת את העקב לשריר התאומים שבשוק. בשל מיקומו המיוחד, גיד זה נוטה להיות פגיע במיוחד, מאחר והעומס המופעל עליו בעת פעילויות פיזיות כאלה ואחרות הוא רב מאוד.

מאמרים נוספים בנושא השקעות

מאת: SEOMANהשקעות21/01/181562 צפיות
המדריך להשקעה חברתית מניבה הוא גם זה שיעזור לכם להבין איך להשקיע נכון במיזם סטארט-אפ חדש עם פוטנציאל לרווחיות גבוהה. אין ספק כי זהו גיוס המונים שווה זהב, במידה ותדעו מהו גובה פוטנציאל ההצלחה של כל אחד מהמיזמים והפרויקטים המגייסים כעת סכום גבוה להשקעה בכדי לפרוץ לשוק המקומי והבינלאומי.

מאת: רוני הכהןהשקעות28/03/173052 צפיות
בשנים האחרונות אנחנו יכולים לשים לב כי התחרות בין ספקים שונים של שירות בהחלט עלתה מדרגה, והדבר כולל גם את ענף הבנקאות אשר מנגיש אל הלקוחות הפוטנציאליים והקיימים איכות גבוהה יותר של שירות בכל היבט אפשרי. שכחו מהימים שבהם קיבלתם עט מהאדם שמנהל לכם את החשבון.

מאת: amirdadon90השקעות25/01/171704 צפיות
יוסי הרצוג הוא אחת הדמויות המוכרות והבולטות בשוק ההון מזה שנים רבות רבות. במקביל לניסיון הרב שצבר בתחומים רבים הרלוונטיים לשוק זה, מקפיד הרצוג על התעדכנות מתמדת - שכן לתפישתו, ולא רק לתפישתו כמובן, הטכנולוגיה מכתיבה שינויים דרמטיים בשוק ההון ובעולם הבנקאות באופן כללי.

מאת: גיא חזןהשקעות17/01/171768 צפיות
גם אם מדובר בקרן השקעות נדל"ן המשוייכת ומנוהלת ע"י גוף השקעות גדול ומוכר – זה עדיין לא ערובה להצלחה או ביטחון כלכלי. ברגע שהכסף יוצא מחשבון הבנק שלך – אינך שולט בו יותר והסיכון שנטלת – גבוה ביותר.

מאת: גיא חזןהשקעות26/12/161749 צפיות
בשנות ה – 80 האינפלציה בישראל הגיע לרמה של 400% בשנה. ובכלל, מדינת ישראל חיה והתקיימה בתוך כלכלה אינפלציונית מאז הקמתה. תושבי ישראל התרגלו כי האינפלציה היא תושבת קבע וכספם נשחק בכל שנה ושנה.

מאת: שלום כהןהשקעות22/11/161596 צפיות
קופות גמל הן מכשיר חיסכון פנסיוני אשר מאפייניו קבועים בחוק. חיסכון בקופות גמל אפשרי לכל אזרח בישראל אם כאפיק חיסכון פנסיוני מרכזי ואם...

מאת: גיא חזןהשקעות13/04/161466 צפיות
הלקוחות של ענבל אור כנראה ולכאורה הפסידו את כל כספם. כל שקל שעבר לענבל אור לא ישוב עוד לעולם והמשקיעים, קוני הדירות, איבדו כך את כספם.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica