חפש מאמרים:
שלום אורח
31.03.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

כיצד נביא את הלקוח לקנייה, מה נגיד לו מה נציג לו

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי02/08/2013435 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

איך נכיר את הצרכן (הלקוח הפוטנציאלי) בדרך שנוכל לתת למוצרים או השירותים שלנו ערך ומענה לשברון הלב של הלקוח. ההתחבטות בנושא מילוי הצורך של הצרכן היום היא גבוהה מאד, שלא כמו פעם שהלקוח היה "רוכש" "קונה" מכול הבא ליד, היום הוא הרבה יותר "מפונק" הוא קונה מה שהוא צריך, הוא קונה מה שהוא מרגיש שעושה לו טוב, הוא קונה את מה שבאמת יעשה לו ולמשפחתו טוב, הוא קונה בגלל מניעים פנימיים שלו והכי נכון הוא קונה בעניים ולא תמיד ע"פ צורך אישי שלו.

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להפנות אתכם לעמוד ליד המדפים של הסבונים הקטיפתיים הממוקמים על המדף באחד מרשתות הפארם הגדולות או המרכולים בישראל ולראות איך אנשים מתחבטים באיזה מוצר "סבוני" לקחת, אומנם הלקוח רגיל לסוג מסוים אחד, ולריח הסבון היחידי שלו, אבל המגוון, הצבעים, הכותרות, המילים המתארות את הפינוק הגדול בשימוש בסבון עוצרים אותו לרגע ונותנים לו השהייה של "לפני שאקנה את הסבון האהוב עלי אני יראה מה יש כאן עוד להציע".

כמי שנותן ייעוץ עסקי ומעורב חזק מאד בתחום השיווק והפרסום אחת המטרות העיקריות העומדות בפנינו אנשי השיווק והפרסום הוא ליצור את הצורך של הלקוח, לא מספיק לספר שאת מוצר X ניתן לרכוש היום בהנחה של Y אחוז, או זה לא מספיק להציג את המוצר כך סתם בפרסום, על המדף, בבאנר באינטרנט, או על כול במה פרסומית כזאת או אחרת. המטרה היא "לגרות" את הלקוח בתיאור המוצר לטובתו (לא בתיאור הטכני של המוצר מה הוא עושה) אלא בתיאור הפלסטי מה המוצר או השירות יגרמו ללקוח במידה וישתמשו אתו. זאת אחת הסיבות כאשר אני קובע קמפיין פרסומי באחד ממנועי החיפוש באינטרנט לקוחות מאד היו רוצים להופיע במיקום האורגני (הפרסום הלוא ממומן במנוע) אשר שם הכותרת נקבעת ע"י בעלי המנוע ולא ע"י המשווק וכן להופיע במודעות הממומנות בראש העמוד עם "שאלת המפתח ללקוח מדוע הוא צריך את המוצר או השירות שאני מציעה לו.

החובה שלנו כמשווקים הן בתחום המוצרים והן בתחום השירותים היא להראות ללקוח מה ישמח אותו, מה יגרום לו להנאה, כמה הוא יפיק מהמוצר או מהשירות וכמה העלות של המוצר זניחה ושכיחה לעומת התועלת שהוא ישיג מהרכישה שלו.

כ- יועץ עסקי אלה ההזדמנויות החד פעמיות העומדות מול המשווק לעניין את עיני הקונה ולגרות את מוחו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14776 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14693 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142780 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14647 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/14700 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14621 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14706 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא ייעוץ עסקי

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי11/01/20347 צפיות
המסגרת לביטול צו הריסה מינהלי הותוותה בסעיף 238א (ח’) לחוק התכנון לפיו: לא יבטל בית המשפט צו הריסה מינהלי אלא אם הוכח לו שהבנייה שבגללה ניתן הצו בוצעה כדין או שביצוע הצו אינו דרוש לשם מניעת עובדה מוגמרת. הוראת סעיף 238א (ח’) לחוק התכנון מתייחסת אפוא לשתי עילות בלבד שבעטיין קמה לביהמ”ש...

מאת: בנימין קלינגרייעוץ עסקי18/03/191054 צפיות
צו הריסה מנהלי: הורחבה האפשרות להוצאת צו הריסה מנהלי עד חצי שנה מסיום הבניה ובבית מגורים- ימים ממועד האכלוס. 30 ניתן לכלול בצו המנהלי גם הוראות לעניין איסור שימוש ותחולתו בתנאים מסוימים גם חודשים לאחר 6 על עבודה שנעשתה לאחר מתן הצו וגם על בניה מחדש שבוצעה תוך ביצוע ההריסה. ימים לגבי 7 - ימים מהמצאתו ו 4 צו הריסה מנהלי ניתן לביצוע על פי התיקון רק בחלוף עבודה שהסתיימה. במאמר תמצאו את כל הפרטים של התקנות החדשות, מידע על גובה הקנסות והעונשים.

מאת: שלום כהןייעוץ עסקי18/06/18385 צפיות
ההחלטה התקבלה והחיפושים כמעט הסתיימו. זיכיון יכול בהחלט להוות פתרון אידאלי ואתם יודעים איזה מותג אתם רוצים לקנות לעצמכם. עכשיו, רגע לפני שאתם חותמים ומשקיעים לא מעט כסף, כדאי שתהיו מודעים לזכויות ולחובות שלכם.

מאת: אלכסיי קוגןייעוץ עסקי29/04/18483 צפיות
הסכם זכיינות הוא חוזה מחייב אשר נחתם בין הרשת שמציעה למכירה זיכיון לבין יזם שמעוניין לחבור אל אותה רשת.

מאת: מאירייעוץ עסקי08/01/18551 צפיות
תחום המשא ומתן הינו תחום יותר מורכב ממה שבעלי עסקים נוטים לחשוב. כאשר ישנו הידע כיצד להתכונן, לנהל ולבצע משא ומתן יעיל, הסיכוי להגדלת התוצאות העסקיות גדל באופן משמעותי. נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם יעדים ספציפיים ומאתגרים השיגו תוצאות טובות יותר לעומת נושאים ונותנים שניגשו למשא ומתן עם רמות אחרות של יעדים או ללא יעדים מוגדרים. להלן מספר נקודות להתייחסות כשמתחילים במשא ומתן:

מאת: ליאורייעוץ עסקי07/11/17787 צפיות
מכונות שרינק מעולות במיוחד, מסייעות לשפר תוצאות של עסקים שונים. מכונת שרינק, היא סוג של מכונת אריזה. כדאי לרכוש מכונת שרינק, מחברה בעלת מוניטין בתחום מכונות האריזה.

מאת: מאירייעוץ עסקי29/09/17598 צפיות
חוכמת ההמונים – על מנת לפתור בעיה באופן המדויק ביותר נשתמש בממוצע של אוסף הדעות של ההמון, אשר יניב את הפתרון המלא, המקיף והמדויק ביותר ביחס לקבוצה של מומחים. מיקור המונים - עקרון של ביצוע שירותים, העלאת רעיונות או כתיבת תוכן על ידי קבוצה גדולה של אנשים (ההמון) בעלי מוטיבציה כלשהי וזאת במקום שהיחיד יבצע את אותה המשימה.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica