חפש מאמרים:
שלום אורח
18.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מדוע יש לבצע יפוי כוח נוטריוני ?

יפוי כוח נוטריוני הינו ייפוי כוח המתאים במקרים בהם האדם מקבל אחריות בתחומים רגישים מאוד כמו עניינים כספיים, עסקי נדל"ן ועוד. כיום ניתן לראות מגוון רחב של אנשים אשר עוברים לחו"ל לתקופה ארוכה ומעניקים לקרוב משפחה או חבר שהם סומכים עליו ייפוי כוח נוטריוני אשר יאפשר לו לעמוד מול הבנקים, רשויות המיסים וכדומה ולבצע מגוון רחב של פעולות שונות עבורם ללא כל בעיה. מכיוון שהוא מקבל גישה בלתי מוגבלת לרכושו של האדם, חשוב להעניק לו ייפוי כוח אשר נחתם בנוכחותו של נוטריון מקצועי, נוטריון אשר מוודא כי ייפוי הכוח נחתם מרצונו החופשי של האדם ולא בעקבות סחיטה, איומים או כל דבר אחר.

מהו תפקידו של הנוטריון בתהליך החתימה על ייפוי כוח ?

תפקידו של הנוטריון בתהליך החתימה על יפוי כוח נוטריוני הוא לוודא כי האדם המעניק את ייפוי הכוח עושה זאת מרצונו החופשי והוא לא נתון תחת לחץ חיצוני, סחיטה, איומים או כל מעשה פלילי אחר אשר בשלו הוא חותם על ייפוי הכוח. ייפוי כוח נוטריוני מבטיח לרשויות כמו בנקים וגורים אחרים כי מדובר בייפוי כוח חוקי וכי הם יכולים להעניק לאדם כל שירות ללא כל חשש וללא כל בעיה. לכן תפקידו של הנוטריון בתהליך זה הינו חשוב ורגיש במיוחד והוא כולל מגוון רחב של פעולות אותן נדרש הנוטריון לבצע בכדי להיות בטוח כי התהליך כולו מבוצע בצורה חוקית.

חשיבות בחירת נוטריון מקצועי

לפני שאתם ניגשים לחתום על יפוי כוח נוטריוני חשוב למצוא נוטריון מומחה ומקצועי אשר איתו תוכלו להיות בטוחים יותר. בדקו את הניסיון של בתחום הענקת ייפוי כוח נוטריוני וכל פרט אחר שיסייע לכם.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

משרד עו"ד ונוטריון רם אפרתי

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת נוטריון רם אפרתי

מאת: נוטריון רם אפרתישירותים לעורכי דין01/10/141078 צפיות
השנים הראשונות בבית הספר הן בעלות משמעות מיוחדת לילד, וקריטיות להתעצבותו כאדם בריא פסיכולוגית. בשנים אלו מתרחש עיצוב משמעותי של הערך העצמי, נרכשות באופן מתודי מיומניות למידה, מופנמים נושאי לימוד בסיסיים וחיוניים להמשך ההבניה הלימודית, ומשתכללת היכולות לפעול לבד, בקבוצה וכחלק ממערכת. לכן אבחון ליקויי למידה בתקופת חיים זו יכול לסייע מאד לתמודדות עם קשיים, להעניק להם פתרון נדרש בזמנו, ליידע את הסביבה ואנשי המקצוע כמו מורים ומשרד החינוך בדבר הקשיים הממשיים מולם הילד מתמודד במהלך הלימודים ולתרום למת

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141408 צפיות
כולנו רוצים את הטוב ביותר עבור ילדנו. אנו רוצים שיגשימו אפשרויות שלא היו לנו, שיהיו חברותים ובטוחים, שיתקדמו בניתור במעלה החווקים בסולם החיים, שיתמסרו לעניין השכלתי ומקצועי, ושיגדלו להיות מבוגרים שלמים ומאושרים. על מנת להגשים את השאיפות הללו ולתרום להתפתחות הילד שלנו באופן מיטבי עלינו להיות ערניים לכול קושי שילדנו מבטא, קושי לימודי או תפקודי, חוסר חשק ניכר להתמודד מול מטלות לימודיות, וקשיים שהמערכת הלימודית והמורה בראשן מזהים בהתמודדות של הילד בכיתה.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141182 צפיות
בין מימוש הפוטנציאל הלימודי שלנו ויכולתנו להגשים את אותו פוטנציאל במציאות עומדים לנו לעיתים לרועץ לקויות למידה שונות והפרעות קשב וריכוז. על מנת לשחרר את הפוטנציאל הטמון בנו, ולתת לו ביטוי מלא במציאות יש לטפל בלקויות הלמידה, לאבחנן ולתת להם מענה ספציפי, לצד אבחון הפרעות הקשב והריכוז ומתן טיפול מתאים. אבחון TOVA - Test of Variables of Attention, מתמקד באבחון המצאות ורמת השפעתה של הפרעת הקשב והריכוז הידועה גם בשם ADD , ובדיקה האם הפרעה זו משולבת גם עם היפראקטיביות, שילוב הנקרא ADHD

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141143 צפיות
בחיים ישנן צמתים חשובים שלצליחתם אנו צריכים אישור פורמלי המעיד על תקפותם החוקית. זה נכון למסמכי לימודים המעידים על השכלתנו והכשרתנו, למסמכים המעידים על הסטטוס האישי שלנו כזוג, שארי בשר וכדומה, לויזה, לקבלת משכנתא ועוד. עורך הדין האחראי על מתן תוקף פורמלי לנתונים הללו הוא הנוטריון המוסמך על פי חוק לסקור ולחתום כמעיד על מיהמנותם של הנתונים.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141097 צפיות
עבודת הנוטריון מצריכה שליטה בהבנת החוק, אמינות אולטימטיבית, יכולת לתרגם למספר גדול של שפות, וקפדנות דקדקנית שחלה על קוצו של יוד. לכן על מנת לבחור נוטריון עליכם להקפיד על בחירת משרד בעל ניסיון מוכח בתחום, גישה שירותית מחויבת ללקוח, ומוניטין שמקנה למסמך שלכם ערך אמתות לא מעורער. משרד כזה של נוטריון בתל אביב שאסור לכם לוותר על שירותיו הוא משרדו של רם אפרתי. המשרד עונה על כול הפרמטרים של אמינות, ניסיון, וקפדנות מקצועית, ומוסיף לה גם ערכי שירות אדיב ואיכפתי, ואפשרות יעוץ בדרישות החוק ועריכת המסמכים

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/10/141042 צפיות
נוטריון הוא מי שמורשה על פי החוק לאשר מסמכים חיוניים למיצוי מהלכים בחיינו. אישורי נוטריון מעידים על מהימנות המסמכים המוגשים לרשויות השונות בארץ ובחו''ל, על אמיתותם, ועל זהות מי שמגיש אותם כזהות אמת של בעל המסמכים. הנוטריון הינו עורך דין בעל ניסיון של למעלה מעשר שנים בשדה המשפט הרגיל, שלאחריהם רכש השכלה נוספת ומעמד חוקי לאמת ולהעיד על אמיתות המסמכים המוגשים לו. אם דרוש לכם נוטריון בתל אביב רם אפרתי הוא האיש שלכם. לעו''ד אפרתי ניסיון של למעלה מ-22 שנים בייצוג משפטי מול ערכאות שונות.

מאת: נוטריון רם אפרתיחוק ומשפט - כללי01/09/141201 צפיות
בשביל להבין מה הם אישורי נוטריון יש צורך להבין קודם מיהו הנוטריון. הנוטריון הוא בעצם עורך דין, כזה שהוסמך לפי החוק לחתום על מסמכים שונים, מסמכים שמוצגים בבית המשפט כאילו עורך הדין עצמו הגיע ונתן עדות חיה. הצורך באישורים הללו נבע מכך שלא תמיד עורך הדין יכול להגיע לבית המשפט ולהעיד באופן פיזי וכן הבאה של עורך דין להעיד כרוכה לעיתים בעלות לא מבוטלת ולכן אישורים נוטריוניים הם מעין תחליף לעדות עצמה וכך הם מתקבלים בבית המשפט.

מאמרים נוספים בנושא חוק ומשפט - כללי

מאת: אדיר בנימיניחוק ומשפט - כללי25/06/231573 צפיות
ההנחה שבדרך כלל החזקים הם אלו שגוברים על החלשים מהם, גורמת לכך שכאשר הגורם החלש יותר זוכה למעט צדק, הדבר מעניק לנו תחושה של עדנה מסוימת. לכן נדמה ששמענו לא מעט סיפורים בהם הודות להתערבות חיצונית זוכה הגורם הנפגע לצדק מסוים, או לכל הפחות מסופר כי הגורם שעשה את מעשה העוולה נענש על כך.

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/08/212062 צפיות
https://www.tel-aviv.gov.il/Residents/Construction/DocLib1/%D7%A8%D7%A9%D7%99%D7%9E%D7%AA%20%D7%9E%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%9E%D7%A1%D7%95%D7%9B%D7%A0%D7%99%D7%9D%20%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%99%D7%9D.pdf

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי19/06/211918 צפיות
מדיניות אכיפת עבירות תכנון ובניה – הרשות לאכיפה במקרקעין מדיניות אכיפה הינה כלי מרכזי הנתון בתחום האכיפה באמצעותו מבטיח הגוף האוכף למקד את משאביו המוגבלים בעבירות המשמעותיות ביותר ובאופן האפקטיבי ביותר. מיקוד משאבי האכיפה לפי סדרי עדיפות קבועים מראש מאפשר הגברת אפקטיביות האכיפה באמצעות פעילות יזומה, צמצום המשאבים המופנים כלפי עבירות בעלות ערך נמוך יותר, והבטחת השוויון באכיפה. יובהר, כי מדיניות אכיפה היא מסמך המתווה את הדרך אך אינו מסמך מחייב, שלא מאפשר בחינה מחודשת, עדכון וסטייה ממנו במקרים שיש לכך הצדקה.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי28/01/211565 צפיות
על מנת להבין מדוע אדם ניגש על מנת לבצע תרגום של תעודות ומסמכים רשמיים מסוימים צריכים להבין את התהליכים שאותם עוברים אנשים ברחבי העולם כולו.

מאת: רוני הכהןחוק ומשפט - כללי15/01/211244 צפיות
מתי נדרש לפעולה של תרגום עבור תעודת לידה?

מאת: בנימין קלינגרחוק ומשפט - כללי13/12/201788 צפיות
הרשויות ממשיכות בקצב רב בהוצאת צווי הריסה. מאמר שכדאי לקרוא אם ביצעת חריגות בניה , ביקרו או רוצים לבקר בנכס מטעם הפיקוח על הבניה/ הוועדה לתכנון ובניה או שכבר הוזמנת לשימוע או אולי כבר קיבלת צו הריסה. המאמר מיועד לכל העוסקים בתחום. עורכי דין, שמאים, מהנדסים, קבלנים, וועדי בתים, אדריכלים, מפקחי בניה ועוד.

מאת: עופר שלוחוק ומשפט - כללי08/10/201517 צפיות
הסכם מייסדים מוצלח בחברות סטארט אפ

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica