חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

זכאות למשכנתאות של משרד הבינוי והשיכון

האם אתם מודעים לכל הזכויות שלכם כלוקחי משכנתא? משרד הבינוי והשיכון מאפשר לכם לקבל מסלול נוח יותר למשכנתא ע"פ פרמטרים שונים. ומה לגבי מומחי משכנתא? האם אתם משתמשים במומחים על מנת לבדוק אם תוכלו לעמוד במחויבות הכלכלית הגדולה בחייכם? לקיחת יועץ משכנתאות היא חובה! כמו שאתם לוקחים מומחה שיטפל לכם בצנרת בבית או בחשמל שתקלקל, לא תיקחו מומחה למחויבות הגדולה בחייכם? במאושרים המרכז הארצי למשכנתאות יש את מומחי המשכנתא הטובים והמנוסים בישראל בעלי עבר של שנים רבות כבנקאים המעניקים משכנתא. מומחי המרכז מכירים את כל רי התהליך של לקיחת משכנתא, מכירים אישית את אלו המחליטים לגבי המשכנתא שלכם ודואגים להאיץ את תהליך האישור של קבלת המשכנתא. במרכז הארצי למשכנתאות אנו יסדו את קבוצות משכנתא. במקום שתגיעו כבודדים מול ארגון גדול כמו בנק, אתם מגיעים כקבוצה עם כח קנייה גדול ועם אפשרות להתמקח ביתר שאת על הריבית שהבנק ייקח ממכם על המשכנתא. הבנק מאוד רוצה אתכם כקבוצה ויהפוך עולמות על מנת שתקחו משכנתא אצלו. אתם מבחינתכם מתאגדים עם אנשים בעלי אותו אינטרס שלכם וחוסכים עשרות אלפי שקלים לאורך חיי המשכנתא שלכם.

לקיחת משכנתא היא לא עניין של מה בכך. היא כרוכה בהרבה מתחים, לחץ בפני הלא נודע והמחוייבות הגדולה שאתם נכנסים אליה. עבודה נכונה מול כל הפרמטרים שיש ברשותכם וראיית התמונה נכוחה עשויה מאוד להקל עליכם על התהליך של לקיחת המשכנתא. לא לעגל פינות, לעבוד נכון ומסודר יעלה לכם את איכות החיים לאורך תקופת המחוייבות.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

מיטל אדר, מנהלת מאושרים - המרכז הארצי למשכנתאות, עונה על שאלות

זכאות למשכנתא: בדיקה ומחשבון משכנתא, איך זה עובד?

זהו, הגיע היום בו החלטתם שאתם מעוניינים לרכוש דירה, ראיתם הרבה דירות, עברתם מתווכים, חשבתם לקנות והתחרטתם והנה סופסוף מצאתם את דירת חלומותיכם ואתם עומדים בפני ההחלטה על משכנתא. מה כדאי לעשות? על איזה מסלול ללכת? ריבית קבועה או משתנה? איך בודקים זכאות? איך לחשב כמה המשכנתא תעלה לי? להלן מספר עצות של המרכז הארצי למשכנתאות, בהנהלת מיטל אדר:

זכאות למשכנתא, מה צריך לבדוק?

מהי זכאות למשכנתא?
משרד השיכון נתן את ההגדרה הזו ומטרתו לעודד את האוכלוסיה שצבה הכלכלי לא מאפשר לה לרכוש דירה, לקחת משכנתא בתנאים נוחים יותר מהלוואה בבנק.,

מי שזכאי למשכנתא נהנה מתנאים משופרים טובים בהרבה אלו הניתנים בבנקים, מה שמשפיע רבות על התנהלות הבנקאית שלו בכל חודש וגובה ההחזרים. זכאות למשכנתא מציעה לזכאים לה פריסה נוחה של החזרים צמודה למדד המחירים לצרכן עם ריבית קבועה של 3%. ישנן מקרים אגב, שבנקים יציעו לכם מסלולים משתלמים יותר וכאן כמובן עדיף ללכת על המסלול הזה.הדבר הכי חשוב בתהליך הוא לבדוק את זכאותם ולעמוד על כך שתקבלו אותה מול משרד השיכון.

רכישת דירה היא ההתחייבות הכלכלית הגדולה ביותר שתקחו בחייכם, אם אין ברשותם את הסכום המלא לרכישת הדירה ייתכן מאוד שאתם זכאים למשכנתא ואתם לא מודעים לכך! כדאי מאוד לעשות את הבדיקה, כאמור, תנאי הפריסה של הזכאים הם בדרך כלל נוחים לאין שעור מהתנאים הרגילים. הבדיקה מתבצעת דרך משרד השיכון. לאחר פנייתכם, המשרד בוחן האם אתם עומדים בקריטריונים המזכים אתכם  בזכאות: האם אתם נשואים? עולים חדשים? מספר ילדים שיש לכם והדבר החשוב ביותר – האם יש לכם נכס נוסף.

אגב, גם אם נמצאתם זכאים למשכנתא ממשרד השיכון, חשבו מאוד לבדוק אופציות אחרות בבנקים, ייתכן שתקבלו תנאים לא פחות טובים ואולי אפילו יותר.

רכישת דירה הוא תהליך מסורבל ולפעמים מפחיד. חשבו מאוד להיות יסודיים מהתחלת התהליך עד סופו ולדעת בדיוק כמה אתם ועל מה אתם מתחייבים. עבודה נכונה עשויה להוביל אתכם לחסכון לאורך שנים של עשרות אלפי שקלים!

מחשבון משכנתא, איך זה עובד?

המחשבון בבסיסו בודק האם אתם עומדים בקריטריונים שמשרד השיכון קבע ללקיחת משכנתא. כל שאתם צריכים לעשות הוא להזין את הפרמטרים שהמחשבון מבקש כמו שנות נישואים, מספר ילדים, מספר שנות שירות בצבא וכו'. חשוב לציין, המחשבון לא בודק האם אתם זכאים אלא נותן לכם סכום אליו אותו אתם יכולים לקחת במידה ותמצאו זכאים. המחשבון למשכנתא עובד לפי נקודות כאשר במידה ועברתם את ה-1000 אתם זכאים. ככל שמספר הנקודות שלכם יהיה גבוה יותר כך תזכו לזכאות נוחה יותר. חשוב מאוד לשים לב לכל פרט ולא לפספס אף פרמטר. תהליך נכון של זכאות עשוי להקטין לכם את ההחזרים החודשיים ולהקל עליכם על נטל התשלומים.

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת מאושרים המרכז הארצי למשכנתאות - מיטל אדר

האם יש דרך נכונה לקחת משכנתא? מה צריך לקחת בחשבון לפני שנוטלים משכנתא? האם כדאי לקחת יועץ משכנתא, הכל במאמר שלפניכם

האם בכוונתכם ללכת ליועץ משכנתא? האם זה כדאי ומה מאוד חשוב לבדוק לפני שניגשים לאחד

האם יש דרך להוזיל גם בביטוח למשכנתא? אם טרם לקחתם משכנתא או כבר לקחת וטרם לקחתם ביטוח למשכנתא, כדאי מאוד שתקראו את המאמר הבא המסביר איך ניתן לחסוך בביטוח למשכנתא

אם עד היום הכרתם קבוצות רכישה של דירה או קנייה קבוצתית באינטרנט היום, רוכשי המשכנתא יכולים להאגד יחד ולהגיע אל הבנק עם כוח קנייה גדול ובכך להוזיל את עלויות המשכנתא. כל הפרטים בפנים

הנה רעיון שלא שמעתם עליו - קבוצות משכנתא. אתם מתאגדים עם אנשים נוספים שרוצים לקחת משכנתא ומגביחרים את כוח הקנייה שלכם מול הבנקים. כל הפרטים במאמר לפניכם

מאמרים נוספים בנושא משכנתא

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222560 צפיות
המדריך למתחילים לקבלת משכנתא. היכן כדאי להשקיע בנכס נדל"ן? איזה מגבלות יכולות להיות בלקיחת משכנתא? ועוד שאלות שחשוב לקבל עליהם תשובות לפני שנחליט איזה משכנתא נרצה לקחת

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222553 צפיות
במאמר זה נדון על היבט המשכנתאות מכמה זוויות - השוואת משכנתאות, ייעוץ משכנתאות באזור תל אביב ומה זה משכנתא הפוכה?

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222531 צפיות
בהליכי לקיחת הלוואת משכנתא יש מאפיינים שאותם רצוי להכיר כדי להתמודד עם התהליך בצורה חיובית ומודעת עם או בלי יועצי משכנתאות. במאמר זה תגלו מהם המאפיינים של מסלולי המשכנתאות שכדאי להכיר

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא19/04/222546 צפיות
לפני שמחליטים ומתחילים בתהליך לקיחת משכנתא תרשו לנו להציג לכם את מסלולי משכנתאות אשר קיימים בבנקים בישראל. ההבדלים הניכרים בין הבנקים הם אחוזי הריבית בכל מסלול כזה או אחר, אך יש גם הבדלים בין מסלולי משכנתאות עצמם שרצוי שתכירו.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222834 צפיות
כיוון והחיים הם דינמיים וסביר להניח שההחלטה שלקחתם בנוגע למשכנתא הנוכחית לפני עשור היא כבר אינה רלוונטית למצב הנוכחי שלכם כיום. מעבר לכך, העולם הפיננסי הוא גם דינמי ומשתנה בתדירות גבוה, תנאי השוק שלו מתעדכנים חדשות לבקרים.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא14/02/222871 צפיות
במילים פשוטות נוכל לומר שתמהיל משכנתא הוא בעצם שילוב בין כמה מסלולי משכנתא שונים שמרכיבים יחדיו הלוואה אחת. אף על פי שמדובר בהלוואה אחת, כל מסלול ומסלול משכנתא יעמוד בפני עצמו ואינו קשור למסלולי המשכנתא האחרים בתמהיל המשכנתא.

מאת: נטלי אינטרדבמשכנתא25/01/222871 צפיות
אם אתם כאן אז אתם כנראה מתעניינים בבנקים למשכנתאות, מה שאומר שאתם בדרך לקניית דירה, כיוון שכיום אין כמעט ומי שיכול להרשות לעצמו לרכוש דירה ללא משכנתא.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica