חפש מאמרים:
שלום אורח
20.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

רהיטים חדשים

מאת: tkidumריהוט 18/08/2013657 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

בעידן המודרני הנוכחי, רובנו מוצאים את עצמנו עובדים ויושבים מול מסך המחשב במהלך רוב היום. גם אם כבר יצאנו מהעבודה וכבר הגענו הביתה, גם אז נתיישב מול המחשב למשך שעות ארוכות. למעשה, אפילו שעתיים בודדות ביום בישיבה מול מסך המחשב יכולה להיות קריטית עבורנו. על מה מדובר בעצם? על הגב שלכם. עם חלוף השנים, המודעות לבריאות עלתה ועלתה, ורק ממשיכה לעלות. בעלי עסקים רבים מקפידים גם הם לעבוד בצורה ירוקה של מחזור ובמתן אוכל בריא לעובדים. כמובן שאופן זה הגיע גם לדרך בה הם עובדים. עסקים רבים מקפידים להעניק לעובדיהם כסאות אורטופדיים שיהיו טובים ותומכים לגב, ולא יגרמו לכל נזק לגב העובדים. כשאתם קונים ריהוט למשרד חשוב שתשימו לב למספר דברים ולא תבצעו רכישות פזיזות של כסאות לא איכותיים.

כשמדובר ברכישת ריהוט משרדי, מדובר גב של העובדים שלנו. עובדים עם כאבי גב וסבל מנזקים מצטברים, יכולים לגרום לתפוקה ירודה בעבודה ואפילו לחוסר רצון לעבוד. כאבים מסוג זה יכולים גם לגרום להחסרת ימי עבודה, ובסופו של דבר בפגיעה בנו. מצד שני, עובדים היושבים בכיסאות נוחים, עובדים המרגישים שלבוס הגדול באמת אכפת מהם ומהנוחות שלהם, הם אלה שיתנו מהם 120% ויעלו את התפוקה בעבודה. אז מה זאת אומרת בעצם? כשאנחנו יושבים, ובוודאי ששעות רבות, קיים על הגב התחתון שלנו לחץ גבוה. אם הלחץ יתבצע בצורה לא בריאה לחלוטין בגלל ישיבה בכסא הבנוי לא נכון מבחינה אורטופדית, יגרום לבעיות רבות ושונות אצלנו בגוף, כגון: התפסות של שרירים, כאבים רבים, פריצות דיסק, נמקים ובעיות אורטופדיות רבות נוספות שיפגעו בנו באופנים רבים. כמו שנחשוב רבות לפני שנקנה נעליים ושיהיה אכפת לנו וחשוב לנו שיהיו נוחות, כך גם בתחום הישיבה במשרד. מדובר במקום בו אנחנו נמצאים שעות רבות ובמהלך רוב השבוע, ולאופן הישיבה שלנו תהיה השפעה בסופו של דבר גם מחוץ לסביבת העבודה שלנו. אז אם גם אתם בעלי עסקים ושוקלים איזה ציוד לקנות, תזכרו שתצטרכו לרכוש ציוד שיהיה טוב ומועיל לעובדים שלכם. כיסא אורטופדי איכותי יגרום לעובד שלכם להיות שמח ולהעריך אתכם יותר. עובד שמח יספק עבודה טובה יותר מעובד עצבני. חשוב שתזכרו גם שלכל אחד יש את הכיסא שמתאים לו. מה זאת אומרת? הכוונה היא שהגוף של כולנו שונה וכך כסא אורטופדי שיתאים לי לאו דווקא יתאים גם לקולגה שלי. תזכרו, השקעה בעובדים תשתלם לכם בסופו של דבר, תשקיעו גם אתם- לא תתחרטו.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת tkidum

מאת: tkidumייעוץ עסקי27/01/161491 צפיות
אתם יודעים שאתם מסוגלים להגיע ליעדים עסקיים גבוהים יותר אתם מרגישים שההצלחה על מפתן החברה והעסק...אבל... להלן ארגז כלים יישומי ומעניין שיכול לסייע לכם

מאת: tkidumמסחר אלקטרוני27/12/153704 צפיות
3,000 ישראלים מוכרים ב"אטסי" איך זה עובד? ומהם סודות ההצלחה?

מאת: tkidumשיווק באינטרנט14/12/153249 צפיות
אחת השאלות הנפוצות של בעלי עסקים מהו ההבדל בין שיווק לבין מכירות? נמשיל את ההבדל באופן ציורי לעולם החקלאות

מאת: tkidumבריאות ילדים28/10/152529 צפיות
כל מה שכדאי על חרדת נטישה בקרב ילדים מגיל צעיר - על התופעה, המאפיינים הבולטים ועל דרכי הטיפול האפשרויות והמומלצות.

מאת: tkidumזוגיות ואהבה29/09/152351 צפיות
כיצד יעוץ זוגי נכון ומתאים יכול לסייע לנו להתגבר על קשיים, בעיות ומשברים שונים בזוגיות?

מאת: tkidumחינוך ילדים29/09/151958 צפיות
הזיכרונות המוקדמים שלנו מימי הילדות כוללים לרוב פעילויות פנאי בהם עסקנו, ביניהן קיים מרכיב דומיננטי ביותר של פעילויות משחק. משחקים לילדים שונים באופיים ממשחקים למבוגרים וגם כיום, המשחקים האלקטרוניים שילדים נוהגים לשחק בהם מותאמים למשחק לגילאי הילדות.

מאת: tkidumאובדן כושר עבודה20/07/158241 צפיות
נפגעת בתאונת עבודה כלשהי? ראשית החלמה בריאה והרבה בריאות, אך במקביל מה נדרש לעשות במישור המשפטי בכדי לקבל את כל מה שמגיע לכם? הנה מדריך קצר שינסה לסייע בעניין.

מאמרים נוספים בנושא ריהוט

מאת: tiloniריהוט 12/11/201575 צפיות
אז קנים בית חדש? מזל טוב! סוף סוף יש לכם האפשרות לרכוש את דירת החלומות שלכם ולא לגור בשכירות. סוף סוף תוכלו לעצב את הדירה בדיוק לטעמכם, לבחור את צבע הקירות, הריצוף או הפרקט, הוילונות ועוד. זה עכשיו זה שלכם!

מאת: רוני הכהןריהוט 16/09/201152 צפיות
מה מוביל את הצרכנים לרכישה של מיטה בשנת 2020? כן כל הפרטים.

מאת: אבי דוידיריהוט 16/02/201709 צפיות
עבודה נכונה עם צבע עץ לקבלת התוצאות הטובות ביותר.

מאת: ניב אבןריהוט 09/01/201796 צפיות
זה דבר אחד להניח סחורה ולרכוש ציוד עבור יצירה של חנות פעילה, וזה דבר שונה לחלוטין לעבור על פני כל מה שחנות צריכה על ידי עיצוב חכם.

מאת: דוד כהןריהוט 07/02/191604 צפיות
צימרים הם מקור פרנסתם של משפחות רבות בישראל. התחרות על הצימרים הולכים וגוברת מדי שנה ואנשים רבים מעדיפים להשכיר לילה בצימר מאשר במלון, בשל הקרבה לאטרקציות השונות, ההנאה מהאווירה הפסטורלית, הפרטיות וכמובן המחיר האטרקטיבי יותר. אחד המדדים החשובים ביותר המבדילים בין צימרים איכותיים לבין צימרים פחות אטרקטיביים הם הרהיטים ועיצוב הגינה במקום.

מאת: דוד כהןריהוט 30/01/191584 צפיות
איך לבחור חדר שינה ולמקם את המיטה ושאר הרהיטים באופן אופטימלי במרחב החדר ולבסוף להתאיםם לריהוט תאורה וצבעים

מאת: רוני הכהןריהוט 16/01/191584 צפיות
אם שואפים לשדרוג חכם של הדירה, צריכים לחשוב חכם ולהציב שטיח pvc במקום זה העשוי חוטי בד.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica