חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

טיפול נכון ומקצועי בכאבי גב באמצעות רפואה משלימה

מאת: שני אוחנהרפואה משלימה30/08/2013971 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

 

יש לי קליניקה לרפואה משלימה (רפואה סינית) בארץ כבר יותר מ23 שנה יש לי ניסיון רב בעבודה למטופלים עם כל מיני סוגי בעיות של מערכת תנועה וכל הבעיות קשורות עם עמוד השדרה.

 

פנתה אלי מטופלת לפני שנה וחצי לאחר שטופלה בקופ״ח בזריקות סטרואידים (הרבה זמן) שאומנם עזרו לה להקל על הכאב אבל לא לרפות אותו, יחד עם זאת שזה לא בריא, אבל זו הייתה הדרך היחידה להמשיך לתפקד. הכאבים חזרו כל פעם אחרי אפילו מאמץ קטן והיא פחדה לנסוע לזמן ממושך או למקום רחוק שבזמן הנסיעה שלא ייתפס הגב והיא לא תדע מה לעשות עם זה. כאשר היא הגיע אלי ממגע ראשון הבנתי את השורש של הבעיה לאחר הטיפולים הראשונים היא הרגישה הקלה רבה, בהתחלה היא הגיעה אלי כל שבוע ולאחר שהבנתי שהבעיה לא תחזור על עצמה היא הגיעהאלי כל שבועיים היא מגיעה לטיפול ( כמובן היא הפסיקה עם הזריקות) ולאחר מכן היא הגיעה כל 3 שבועות, וכרגע היא מגיעה כל חודש. היא כרגע נוסעת לטיולים בארץ לזמנים ממושכים ולאזורים רחוקים היא בטוחה בזה שלא תסבול יותר מכאבי גב באמצע פעילות לאחר הטיפולים שעברה אצלי.

 

ההיסטוריה של המטופל הבא היא: הוא הגיע אלי לטיפול לפני שנתיים לאחר שעבר 12 שנים של טיפולים של מומחים אורטופדיים, עם פיזיותרפיה ופעילות גופנית.כמעט כל חודש הוא לקח חופש מחלה מהעבודה שלו בגלל כאבי גב עליון אשר סבל מהם מאד, וכל משפחתו הייתה צריכה לעזור לו לחיות בתקופה הזאת כי היה לו קשה להתנהל לבד. היו לו כאבים בגב אשר אני מיד הבחנתי מאיפה הם נובעים. במהלך הטיפולים ממני אשר משחררים אותו ממתחים פיזיים ונפשיים כאחד. עכשיו הוא עובד אפילו שעות נוספות ויכול להתנהל לבד בחייו ללא עזרה ממשפחתו והוא אפילו עוד למשפחתו במקום. כרגע הוא יכול לישון בלילה ללא כאבים מהגב.

 

 

 

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת שני אוחנה

מאת: שני אוחנהבניין ואחזקה - כללי21/11/14872 צפיות
הסבירות לרעידות אדמה באזור של מדינת ישראל היא גבוהה עקב מיקומינו בין שני לוחות טקטוניים הנקראים גם 'השבר הסורי אפריקני', לכן יש צורך לבצע חיזוק מבנים ולהיות מוכנים וערוכים לסיטואציה שעלולה להיות מסוכנת ואף קטלנית.

מאת: שני אוחנהעסקים - כללי21/11/14976 צפיות
משאבות חום צ'ילרים פועלות באמצעות טכנולוגיה ייחודית של מחזור אנרגיות, דבר שהופך אותן למוצר החימום החסכוני ביותר הקיים היום בשוק, ובדרך זאת גם מאפשר הורדת חשבון החשמל וגם תרומה לסביבה. מהסיבות הללו ובזכות הפעלה נוחה ותחזוקה פשוטה, השימוש בהן הולך וגובר מדי יום והוא המוצר הפופולרי בשוק הפרטי והמוסדי כאחד.

מאת: שני אוחנהייעוץ עסקי21/11/141146 צפיות
הקמת עסק היא פעולה הדורשת תכנון מקדים והכנת תכנית עסקית אשר תאפשר לנו ללמוד את השוק ולנהל את עצמנו נכון מבחינת כלכלית. כדאי לקבל ייעוץ עסקי ממומחים בנושא על מנת לגבש את התכנית אשר תתאים לכם באופן מושלם ותאפשר לכם להתרומם, לקבל החלטות עסקיות נכונות והמשך להתפתח ולגדול.

מאת: שני אוחנהתעשייה07/11/14923 צפיות
העברת מפעלים היא פעולה אשר רק חברות אשר מיומנות לכך, עם הציוד הנדרש יכולות לבצע, תוך שמירה על תכנון מוקדם, לוח זמנים מסודר והתחשבות בצרכי המפעל. לפני כל העברה יש לבצע יערכות מבחינת היקף הציוד והיקף הצוות אשר דרושים לביצועה.

מאת: שני אוחנהאדריכלות07/11/141096 צפיות
ישנם שיקולים רבים בקנית דירות חדשות, הראשונה מבניהם היא כמובן המחיר. המחיר מהווה שיקול מרכזי לגבי אזור המגורים וסוג הבית. כמו כן, שיקול מרכזי נוסף הוא המצב המשפחתי שלכם, כלומר מספר הנפשות עכשיו ואף בעתיד. בנוסף, קיימים שיקולים אינדיבידואלים כמו מיקום העבודה, מערכות החינוך, דרכי הגישה ועוד.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142546 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאת: שני אוחנהסטיילינג24/10/142512 צפיות
חושבים על שיפוץ? תחשבו שוב. הכירו את המונח החדש בתחום העיצוב – הום סטיילינג, אשר מאפשר לשנות את מראה הבית וחדשו רק באמצעות הזזת אובייקטים בחלל ללא עבודות קבלן ושינוי הסגנון כולל התאמת הצבעוניות, הריהוט, הוילונות והשטיחים.

מאמרים נוספים בנושא רפואה משלימה

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה01/06/213865 צפיות
עיסוי אבנים חמות נחשב לאחד העיסויים הפופולאריים והמשובחים ביותר רק המחשבה על אבנים חמות על הגוף עושה חשק אדיר לקבל עיסוי מפנק ומשחרר דרך נפלאה לשחרר את השרירים התפוסים,לפרוק את המתח,לשפר את זרימת הדם,הרחבת טווח התנועה של השרירים ואם קיבלתם עיסוי שובר מתנה כמתנת יום הולדת אז בכלל ההנאה כפולה.


מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה11/12/201533 צפיות
פרחי יסמין הנקטפים משחררים שמן אתרי במשך מספר ימים לאחר שנקטפו ולכן משאירים אותם על בדים הספוגים בשמן זית עד לספיגת ל הבושם.לאחר מכן מרחיקים את שמן הזית בעזרת כוהל בצורה שמותיר רק את ניחוח היסמין .

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה29/08/201447 צפיות
טיפול בדלקת פרקים אם המטופל מגיע בתחילת הופעת הכאבים ייתכן ריפוי מלא אבל אם יגיע בשלבים מאוחרים כאשר הוא סובל תקפה ארוכה לא בטוח שאפשר לבטל את כל הנזק שנגרם. ישנה חשיבות גדולה להגעה בתחילת הדלקת או לא

מאת: ניר חוכיימהרפואה משלימה30/07/201334 צפיות
עיסוי רפואי מתמקד בבעיות כרוניות,בעיות אורטפדיות,כאבים הפוגעים בתפקוד השוטף והינו עיסוי שיקומי לאיברי הגוף. עיסוי רפואי אינו עיסוי עדין,להיפך הוא הנכון הוא עיסוי אינטיסיבי,עמוק וחודרני שמטרתו שיפור בתפקוד בעיות שחלקם נובעות מהזנחה.

מאת: nirרפואה משלימה23/08/191625 צפיות
בעקבות ההמלצה שלא לתת תרופות נגד צינון לילדים מתחת לגיל שש, מה בכל זאת ניתן לעשות להקל על התופעה השכיחה

מאת: נטלי הרוש רפואה משלימה29/11/181634 צפיות
הבחירה הטובה ביותר של האדם תתבטא בתוצאותיה של אותה הבחירה. אם הבחירה הייתה נכונה תוכלו לדעת זאת רק כאשר תראו תוצאות. הטיפולים הבריאותיים השונים שמציעה הרפואה הקונבנציונלית בעלי המון צדדים. על מנת להשיב את הגוף לאיזון, לחזקו, להאיץ טיפול והחלמה מומלץ לשלב טיפול משלים.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica