חפש מאמרים:
שלום אורח
25.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מזותרפיה - עידן חדש של אנטי אייג'ינג

מאת: אלי לויטיפול בעור01/09/20131012 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

לפני הכל - מה זה בכלל מזותרפיה?

אחד הטרנדים הלוהטים של התקופה האחרונה בכל הקשור אל אנטי אייג'ינג הוא מזותרפיה. למי שלא ממש יודע מה זה אבל גם התבייש לשאול, נסביר שמקור המילה הוא ביוונית, והיא מעין הלחמה של שני מילים יווניות - מזוז שפרושו אמצע, ותרפיה שפירושה ביוונית - טיפול רפואי, והכוונה היא לטיפול רפואי המבוצע בשכבה התת-עורית, כלומר מתחת לפני העור העליון של הגוף שלנו. כיום המילה משתמשת כדי לתאר טיפול קוסמטי לא ניתוחי, והצורה הנפוצה ביותר שבה המזותרפיה באה לידי ביטוי היא בצורה של הזרקת חומרים הומאופאתיים, חומרי תרופה, תמציות של צמחי מרפא, ויטמינים, מינראלים ושאר תוספי בריאות אחרים אל תוך השומן התת-עורי. מטרתן של ההזרקות הללו היא להחדיר חומרים מזינים אל תוך העור, אשר מטרתם הוא לשמר מחד ולהאיץ מאידך את תהליכי ההתחדשות של העור, וכן להאט עד כמה שאפשר את תהליכי ההזדקנות של העור.

למי כדאי לשקול טיפולי מזותרפיה?

היות שהמטרה העיקרית של טיפולי המזותרפיה הם להילחם בתופעות ההזדקנות של העור ולסייע לתהליכי ההתחדשות של העור, או במילה אחת אנטי אייג'ינג, הרי שכל מי שמבחין אצלו בתופעות או בסימנים על פני העור המרמזים על קיומם של תהליכי הזדקנות ומעוניין לטפל במצב, מומלץ לו שישקול סוג זה של טיפולים. למרות שעל פניו לא מומלץ להתחיל בטיפולים לפני גיל 35, בפועל המלצת הגיל היא רק מדד כלשהו לרמת הגמישות של העור וצעירותו, וכמובן שגברים ונשים בגילאים צעירים יותר המבחינים בסימני הזדקנות מואצים על עורם ייטיבו עם עצמם אם יצרו קשר עם מרפאה המתמחה בטיפולי קוסמטיקה לייעוץ בנושא. במאמר מוסגר נאמר שצעירים יותר הכוונה היא עדיין לגילאי 30 פלוס, ולא לצעירים בגילאי העשרה שנבהלים מקמט אחד או שניים שצצו להם לאחרונה.

קבוצה נוספת של אנשים שכדאי להם לשקול טיפולי מזותרפיה היא כאלה שאצלם מדובר בבעיה נקודתית של הזדקנות העור, ועושה רושם כי באמצעות טיפול נקודתי וקוסמטי ניתן לטפל בבעיה. היות שהשיטה מבוססת על הזרקות חומרים טיפוליים בצורה נקודתית, הרי שככלי טיפולי למקומות ספציפיים היא שיטה מצויינת.

בנוסף, חשוב להבין כי הפורמולות אותן מזריקים בטיפולי מזותרפיה אינן זהות אצל כל מכוני הקוסמטיקה ולכן כאשר אתם מבררים בנוגע לטיפולים אלה שאלו גם על הרכבי הפורמולה המוזרקת, על היתרונות שלה וכמובן על תופעות הלוואי שלה.

 



תגיות המאמר: אנטי אייגינג, מזותרפיה


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת אלי לוי

מאת: אלי לויחיות מחמד30/09/133027 צפיות
כל מי שמגדל חיית מחמד זקוק לחנות חיות שתספק עבור חיית המחמד שלו את הטוב ביותר. כאשר אנו אומרים "את הטוב ביותר", הכוונה גם למוצרים איכותיים, גם לשירות מקצועי, וגם לאנשי צוות הבקיאים בנושא ויודעים להעניק ייעוץ מעמיק ונקודתי לבעיות או דילמות הכרוכות בגידול חיות מחמד.

מאת: אלי לויצימרים16/09/13966 צפיות
אמירים משופעת בשפע של צימרים המתאימים למגוון אירועים: החל מצימרים ליחידים, לזוגות, למשפחות וכלה בסוויטות לזוגות שניאו או שחוגגים אירוע מיוחד. הנוף הנשקף מאמירים והטבע הסובב אותו הם כמובן פינוק בפני עצמו, בפרט לאלו מכם שמגיעים מהערים הגדולות והתוססות ומעוניינים בחופשה שקטה ואינטימית, ובפסק זמן מהלחץ שבשגרה.

מאת: אלי לויריהוט 16/09/131121 צפיות
בין אם אתם חובבי בישול ואפיה ובין אם בישול אינו הצד החזק שלכם: המטבח הוא הלב של הבית. חלק ממה שמקנה לבית "תחושה של בית", הם הריחות העולים מן המטבח, שוב, ללא קשר לסוג התבשילים שלכם. מה יותר ביתי מריח של כוס קפה מהביל או חביתה?

מאת: אלי לויהסרת שיער15/09/131033 צפיות
אם בעבר טיפוח הגוף ושמירה על אסתטיקה היו בעיקר נחלתן של הנשים, הרי שכיום המודעות לאסתטיקה חלה גם על אוכלוסיית הגברים, ולמרות ההבדלים בין המינים- שני המינים מקפידים להסיר שיער מיותר מגופם, ובצדק. כולנו מעוניינים בגוף מטופח, נקי למראה, חלק משיער מיותר- טכניקת הורדת שיער בלייזר היא הטכניקה המתקדמת ביותר כיום לצורך עניין זה.

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/131005 צפיות
כאשר אנחנו עוברים דירה, יש לנו הרבה מאוד משימות וקשיים ביורוקרטיים שעלינו לעבור בדרך עד שנגיע אל המנוחה והנחלה החדשה שלנו, כמו למשל לבצע שינויים בדירה אליה אנחנו עוברים.

מאת: אלי לויריהוט 12/09/131081 צפיות
אנשים רבים שואלים את עצמם (ואולי גם אחרים) כיצד נכון לומר? האם יש לומר מזרן או שמא מזרון הוא הצורה הנכונה? השאלה הפילוסופית הזו כמו סוגיות רבות אחרות היוותה מקור לדיונים רבים, ולאחרונה אף חברת המזרנים (או המזרונים?) פולירון ביססה את הקמפיין הפרסומי שלה סביב השאלה הזו, אז... איך באמת נכון לומר?

מאת: אלי לויבניין ואחזקה - כללי12/09/13985 צפיות
ישנם מקרים רבים בהם נדרש לבצע צילום ביוב, אולם המכנה המשותף לכולם הוא כמובן איתור הגורם לבעיה חוזרת ונשנית...

מאמרים נוספים בנושא טיפול בעור

מאת: שי כהןטיפול בעור17/09/187528 צפיות
מכשיר סקין קיור לטיפול בצלוליט פועל בטכנולוגיית אולטראסאונד מתקדמת המכשיר יעיל לטיפול בצלוליט אנטי אייג'ינג, שיקום הרקמות, הצרת היקפים וחיטוב הגוף.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור21/11/172295 צפיות
זקנה היא לא מראה יותר מידי מחמיא בעולם שמקדש עד בלי די את מושג הצעירות. זו הסיבה שטיפולים כמו הזרקת חומצה היאלורונית כה פו פולארים בארץ ובעולם כולו. מה זה חומצה היאלורונית? קראו הלאה.

מאת: רוני הכהןטיפול בעור08/11/162025 צפיות
עבור כל אלה גם יחד קיים מכשיר אחד אשר בשיטת המזותרפיה מאפשר לבצע העלמת צלוליט מעיק, צלקות ושאר מפגעי עור שפשוט לא מרגישים הכי נעימים למגע ולמבט.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור08/01/162061 צפיות
חשוב לבצע פעולות שמסייעות לעור להיראות במיטבו כמו למרוח קרם הגנה בשעה בה נחשפים לקרני השמש, מפסיקים לעשן, שותים הרבה מים ומורחים קרמים שמסייעים לעור לשמור על רמה טובה של לחות וגמישות, לפי הצורך והגיל.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור20/08/152327 צפיות
שיטה זו קיימת כבר שנים רבות ומשתמשים בה בסלוני יופי בעזרת מכשיר דרמה רולר לשימוש מקצועי בכל רחבי העולם, יש לה הוכחות של מחקרים רבים שמצאו את השיפור במראה של העור מתרחש עבור סוגים רבים של פגמים.

מאת: שרון צרפתיטיפול בעור17/08/151828 צפיות
בעוד אנשים רבים מתכננים את הטיפול אצל כירורג פלסטי, דעו לכם כי ישנו טיפול שמאפשר שמירה על עור בעל מראה חלק וצעיר בצורה פשוטה שאינה מצריכה התערבות כירורגית. בעזרת שימוש במכשיר ביתי קטן בשם דרמה רולר, ניתן לטפל בצלקות, קמטוטים, סימני מתיחה ואפילו בצלקות אשר נוצרו כתוצאה מאותם פצעי אקנה אשר הותירו את סימניהם אצל רבים מאיתנו.

מאת: הכותבטיפול בעור30/06/151626 צפיות
הטכניקה, השיטה, המוכרת ביותר בתחום הקוסמטיקה הפלסטית, לטיפולי אנטי אייג'ינג או הצערת עור הפנים, היא הטכניקה של מזותרפיה והיא כוללת גם שימוש במזרקים ובהזרקות שטחיות של חומרים פעילים, בריאים וטבעיים ישירות אל האזורים הדורשים תשומת לב וטיפול להחלקת העור, למילוי קמטים ולהענקת מראה צעיר

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica