חפש מאמרים:
שלום אורח
19.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

השתלת שיער - אני ארז, בן 42 מהצפון

הסיפור האישי של ארז, השתלת שיער

אני ארז, בן 42 מהצפון. בזמן שרוב חברי החלו להקריח, אצלי השיער דווקא נשאר מלא עד גיל מאוחר. חשבתי שניצלתי מכוחו של הטבע, ואפילו הייתי צוחק על חברי המקריחים, אבל בסוף כמובן שהאבולוציה הבלתי נמנעת הגיעה גם אלי, וגם אני התחלתי להקריח. טוב, זה לא שלא ראיתי את זה מגיע, הרי כולם אמרו לי שבסוף זה יקרה גם לי. סבלתי בשקט ככל שיכולתי, עד שהגעתי למה שנקרא "משבר גיל הארבעים". הרגשתי שהגוף שלי מזדקן פיזית ואני נראה מבוגר הרבה יותר מאיך שאני מרגיש, והייתי חייב לעשות משהו בעניין. חלק מהעניין הפיזי היה ההתקרחות שהרגשתי צורך לטפל בה, וכך כשחיפשתי פתרונות לבעיה אצל חברי בעלי הניסיון (שצחקו עלי כשגילו שהסטטיסטיקה לא דילגה עלי בסופו של דבר), הומלץ לי על השתלת שיער כפתרון הנפוץ ביותר.

החלטה חשובה וגורלית!

החלטתי לאחר בדיקות וייעוץ שטיפול השתלת שיער נראה לי מתאים כדי לטשטש עד כמה שאפשר את הדלילות בשיער. ההליך היה מאוד קל וזריז, בלי בעיות או דרישות מיוחדות לטיפול לאחר ההשתלה. חזרתי לעבודה עוד באותו היום, בלי כאבים. מסתבר שמבין כל תהליכי ההזדקנות של הגוף, דווקא ההתקרחות היא ההליך שהכי קל לפתור, לא חשבתי שטיפול השתלת שיער הוא קל כל כך. החלטתי לכתוב מכתב המלצה משום שאני מאוד מרוצה מהטיפול, ומהתוצאות שהופיעו לאחר כמה חודשים. אין ספק שניתן לראות הבדל משמעותי בין מה שהיה לפני ההשתלה לבין מה שיש כרגע. והכי חשוב זה שאני נראה צעיר יותר, שזו הייתה המטרה שלי בסופו של דבר.

ליצירת קשר עם קליניקה איכותית שמבצעת השתלת שיער בקרו באתר בקישור הזה.

 



תגיות המאמר: השתלת שיער


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:
 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת השתלת שיער ישראל

מאת: השתלת שיער ישראלנשירת שיער11/09/13781 צפיות
האם עברת השתלה שיער לאחרונה ואתה לא מבסוט ממנו? האם עברת השתלת שיער בעבר ולא היית מבסוט ממנו אז או שהיום אתה רוצה כבר משהו יותר טוב ויותר מתקדם?

מאמרים נוספים בנושא נשירת שיער

מאת: nirנשירת שיער18/08/191935 צפיות
אין צורך להיבהל כששערותיך מתחילות להיתפס במברשת או במסרק, או סותמות את הביוב לאחר שחפפת את שערך . כל אדם מאבד בממוצע בין 50 ל-100 שערות ביום. אך תחת כל שערה שנושרת צומחת מאותו זקיק שערה חדשה.

מאת: nirנשירת שיער18/08/191626 צפיות
בכל רגע נתון כ-10% מסך השערות נמצאים במצב מנוחה. לאחר כ-2-3 חודשים, השיער הנמצא במנוחה נושר ושיער חדש מתחיל לצמוח במקומו. משך צמיחה זה 2-6 שנים. כל שיערה צומחת כ-1 ס"מ לחודש במהלך שלב זה. כ- 90% של שיער הגולגולת נמצא בשלב צמיחה בכל רגע נתון.

מאת: orya peryנשירת שיער06/08/181613 צפיות
ישראל היא מהמדינות המובילות בעולם בהקרחת שיער, מדענים טוענים שאין סיבה נראית לעין וכנראה שרק העניין הגנטי הוא זה שקובע את מסלול חיינו אך עם ההתקדמות הטכנולוגית והמחירים הזולים בטורקיה כנראה שהפתרון הטוב ביותר הוא השתלת שיער. במאמר זה נתייחס לטכנולוגיה שפתרה את הסבל הנמשך של הקרחים והמקריחים. אז אם גם אתה סובל מנשירת שיער כדי לך לקרוא את המאמר.

מאת: ירון כהןנשירת שיער25/03/181348 צפיות
בשנה האחרונה אנחנו עדים לתופעה שאלפי ישראלים נוהרים לתורכיה על מנת לבצע השתלות שיער במחירים שהם משמעותית נמוכים אל מול המחירים בארץ,באירופה ובארה"ב. במאמר זה ננסה להסביר מה הם ההבדלים בין מרפאות/רופאים באירופה אל מול מרפאות בתורכיה וננסה להבין האם מה שעולה בזול עלות לעלות אח"כ ביוקר.

מאת: webetterנשירת שיער31/01/161632 צפיות
איך להיפטר מהשיער המיותר בקלות, ובטכנולוגיה הכי מתקדמת שיש

מאת: ורדנשירת שיער21/01/152254 צפיות
בערכת איי רולר יש מספר מוצרים שיחד נותנים את הפתרון היעיל ביותר להחייאת והצמחת שיער מחדש.

מאת: ורדנשירת שיער21/01/151614 צפיות
התקרחות היא תכונה גנטית נרכשת מסב לאב ולבן וכו', ונגרמת בשל קיומו של הורמון בשם דהידרו-טסטוסטרון DHT, שהוא הורמון "הבן" של הורמון הטסטסטורון הגברי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica