חפש מאמרים:
שלום אורח
26.04.2024
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

מתכונים בצפיה ישירה או הוצאה דרך מדפסות

אחד הטרנדים הבולטים ביותר בשנה-שנתיים האחרונות הוא בישול. אם בעבר לסעוד בחוץ היה הרבה יותר פופולרי, כיום, בעקבות תכניות כמו מאסטר שף וכל תכניות הבישול של שפים גדולים כמו ישראל אהרוני וצחי בוקששתר שמראים לנו איך לבשל את כל המאכלים המדהימים הללו בבית, בשילוב עם המצב הכלכלי העדין, אנשים רבים מעדיפים להישאר בין דפנות הבית ולהתחיל לבשל.

מתכונים באינטרנט

נשים, גברים וילדים- כולם עומדים על הסירים ובין המחבתות, בניסיון להיות שף ולו לרגע אחד. אם בעבר רוב המבשלים היו מסתפקים אך ורק במתכונים פשוטים, אולי קצת יותר מסובכים מחביתה אך עדיין לא תבשילים כמו ברמה שמגישים במסעדות, כיום כבר כמעט כל השפים החובבים מחפשים אחר המתכון המנצח, אותו הם יבשלו לחבר'ה שלהם בבית על מנת לזכות במחמאות, גם אם זה כרוך בעבודה קשה ומאומצת. פרט לתכניות הטלוויזיה, אנשים רבים נשענים על מתכונים באינטרנט, שם הם יכולים לראות לפרטי פרטים מהם המרכיבים של כל מתכון וכמה בדיוק שמים מכל מרכיב בכל תבשיל. אפשרות נוספת שעולה בפני כל המבשלים למיניהם דרך רשת האינטרנט, היא לראות כיצד מכינים במדויק כל מתכון, על ידי כך שהם צופים באחד מהאתרים בסרטון של אחד השפים מבשל או אופה, החל משלב הוצאת הרכיבים מהמקרר ועד לשליפת התבנית מהתנור או הסיר מעל הגז והצילחות המסורתי.

כיצד מוצאים מתכונים מסובכים להכנה?

כאמור, ברחבי האינטרנט ניתן למצוא מגוון עצום של תפריטים ומתכונים מהם ניתן לקחת השראה או לחזור במדויק אחרי השף שמכין את המנה, בין אם מדובר במנה פשוטה להכנה ובין אם מדובר דווקא על מנה הרבה יותר מסובכת. מתכונים של שפים מוכרים כמו חיים כהן מסתובבים באתר וניתן להכין לפיהם את התבשילים המוכרים של השף המפורסם בלא שום בעיה. לדוגמא, תוכלו למצוא מתכון פשוט של עוף בתנור עם תפוחי אדמה, כולל כל מה שכרוך בכך, החל מהתבלינים שמשתלבים בתבשיל דוגמת רוזמרין, שום ופלפל, מהן המעלות אותן יש לכוון בתנור ובאיזו רמה של חום וכמובן מתי יש להוציא את התבשיל כדי שיזכה לעסיסיות הרצויה ולא יתקשה או יהפוך להיות בטעם של גומי. באותו חיפוש תוכלו למצוא גם תבשיל מסובך יותר כמו של מרק קובה סלק, החל מאיך מכינים את כדורי הקובה עצמו החל משלב הכנת העיסה, מהם התבלינים אותם יש לשים במרק על מנת שהוא יקבל בצורה הטובה ביותר את הטעם של הקובה וכמובן שבאיזו טמפרטורה טוב ביותר לאכול אותו.

מדפסות להדפסת המתכון

הבעיה היחידה במתכונים דרך האינטרנט יכולה להיגרם אצל אנשים שלא כל כך יכולים לבשל כשבכל רגע עליהם להזיז את העכבר על מנת שהמסך לא ייכבה, או סתם קשה להם להתרכז בהכנת המאכלים כשהם לא קוראים את המתכון מתוך דף. אבל אל חשש, בדיוק בשביל זה הומצאו מדפסות. למעשה, אולי לא בדיוק בשביל זה, כי אם למדפסות יש שימושים רחבים הרבה יותר כמו הדפסת חומרים בכל מיני מקומות עבודה, תסריטים או מסמכים שונים שעליהם להיות מסודרים בתיקייה וגם לשם דפים שאמורים להיות מועברים אל אנשים מסוימים, אך כמובן שגם עבור הדפסת המתכונים הם יהיו שימושיים.

מהו הקריטריון לבחירת מדפסות

הייעוד לשמו רוכשים את המדפסת חשוב מאוד לשם הבנה של איזו מדפסת בדיוק עלינו לרכוש. את המדפסות ניתן למצוא בסוגים שונים, דוגמת מדפסות להזרקת דיו ומדפסות לייזר, וגם של חברות שונות, כך שלולא ידיעה מהי המטרה העיקרית לשימושה וכמה דפים ייצאו מתוכה במהלך העבודה, לא נדע לבחור את המדפסת הנכונה.

 



תגיות המאמר: מתכונים, מדפסות


 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דניאל מוריץ

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דניאל מוריץ

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162681 צפיות
לוגו עסקי (סמליל) הוא למעשה אלמנט גרפי שמייצג את העסק ואת מהותו וישמש אותו לאורך מספר רב של שנים.

מאת: דניאל מוריץעיצוב מוצר17/04/162793 צפיות
בעבר, יצירת לוגו הייתה סיפור שלם !! היינו צריכים לבחור מעצב או מעצבת גראפי/ת, לקבל הצעת מחיר, לאשר את הרעיון של אותם מעצב או מעצבת בהתאם לוויז׳ן שהצגנו בפניהם.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל07/10/152696 צפיות
בדרום אמריקה ישנו מבחר עצום ובלתי נדלה של מקומות אשר כל אחד מכם חייב לבקר. אם גם אתם מתכננים לטייל ביבשת המדהימה הזו בקרוב, המאמר הזה עשוי לדבר אליכם.

מאת: דניאל מוריץבתי מלון07/10/152527 צפיות
עכו העתיקה משלבת בתוכה מגוון רחב של תרבויות, מאכלים ואתרים היסטוריים. בעבור אלו מכם שמעוניינים להעביר סופ"ש מיוחד ובלתי נשכח, ביקור בעכו העתיקה יהיה הפתרון האולטימטיבי לכך.

מאת: דניאל מוריץטיולים בחו"ל31/08/153403 צפיות
פורטוגל הינה מדינה יפה למדי, כזו אשר תוכל לענות על הדרישות של כל תייר ותייר, וזה לא משנה מאיזה סוג. אם אתם בענייני מסיבות והנאה רגעית, יהיה לכם מענה של מעבר ומעבר.

מאת: דניאל מוריץצרכנות16/08/152163 צפיות
מכונות צילום משמשות את המשרדים המודרניים על בסיס יום יומי. ללא שום ספק, מדובר במכשיר אשר השימוש בו יודע עליה מתמדת

מאת: דניאל מוריץבריאות הנפש11/08/151467 צפיות
דמיון מודרך הינה שיטה ייחודית אשר עושה שימוש בדמיון האדם לצורך השפעה על מצבו הנפשי.

מאמרים נוספים בנושא מתכונים ואוכל - כללי

מאת: דוד כהןמתכונים ואוכל - כללי02/04/205286 צפיות
כשמתכוננים לעריכת ארוחה חגיגית, לא מתחשבים רק באוכל אלא גם בעיצוב השולחן. בדרך כלל משתמשים בכלי הגשה יוקרתיים. כלים אלה יכולים להיות גם מפלסטיק, כלים חד פעמיים. הבאנו כמה טיפים לשימוש בכלי הגשה חד פעמיים יוקרתיים.

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי24/03/205203 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: shlomy מתכונים ואוכל - כללי22/01/205506 צפיות
מתכננים אירוע בקרוב? רוצים לבחור את הקייטרינג הנכון ביותר עבור האירוע, וזה שיתרום להצלחה שלו בצורה הטובה ביותר? אם כן כדי לכם לקרוא את המאמר הבא:

מאת: ניב אבןמתכונים ואוכל - כללי21/01/205596 צפיות
אך מה ניתן לעשות כאשר רוצים לחגוג אירוע באווירה יותר אישית, מבלי לאבד את הייחודיות של ארוחת שף טעימה ומזמינה ללא טרחה שמצריכה עמידה מול כיריים ותנורים בוערים? בשביל זה בדיוק קיימים שפים אישיים.

מאת: שרון צרפתימתכונים ואוכל - כללי13/11/195910 צפיות
יש לשים את הדגש לגבי התוכן האישי על מנת לרדת מהר ובהצלחה

מאת: עופר שלומתכונים ואוכל - כללי30/07/196116 צפיות
ציוד למסעדות

מאת: חיים נוימתכונים ואוכל - כללי25/10/183092 צפיות
מסעדת "וינה" השוכנת ברחוב בן יהודה 62 בתל אביב היא מסעדה ותיקה שנוסדה לפני כשבעים שנה והמתמחה באוכל יהודי נוסח מזרח-אירופה. בשנים האחרונות קמה לה עדנה לארוחה מבית האימא הפולניה או הרומניה או הרוסיה ורבים שבים ופוקדים מסעדות המתמחות באוכל היהודי המנחם הזה, חלק רב מהם תיירים ולאחרונה גם צעירים שחזרו ממסע קניות בארצות מזרח אירופה ובמיוחד מפולין, שם הפירוגי הוא מאכל לאומי.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica