חפש מאמרים:
שלום אורח
30.09.2020
 
   
מאמרים בקטגוריות של:

   
 

החזון של אובמה זה מסחר פתוח בין ארצות הים התיכון

מאת: דורון עמיתניהול24/09/2013656 צפיות שתף בטוויטר |   שתף בפייסבוק

אופיס דיפו משיקה אתר מכירות שיציע גם מוצרי חשמל לבנים.

והשאלה עד מתי ועד היכן!

כן, גם אני כ יועץ עסקי ממליץ לעסקים עם רצפת מכירה גדולה או רשתות להכניס מוצרים סינרגטיים ולא דווקא סינרגטיים, שהרי מה הקשר בין רשת למכירת מוצרי משרד לבין מכונת כביסה או תנור או מקרר. שום סינרגיה. אבל מה כן! מקום יש, אתר אינטרנט פעיל יש, כניסות מרובות לאתר יש, אז מה יקרה עם גם רשת כמו אופיס דיפו תמכור מוצרים לבנים.

מבחינה עסקית, זה נכון! זה לא מסיר את הפוקוס מהמיתוג או מהסקטור בו הרשת קיימת וחייה, זה בסך הכול עוד מקום להזמין בו מוצרים, ואולי בגלל שהם לא מופיעים בסניפים עלותם לצרכן תהיה יותר זולה!.

מה שמפחיד אותי כמי שנותן ייעוץ עסקי, זה מלחמת המחירים שתתחיל על כול כניסה של שחקן חדש למשחק. אנו צריכים לזכור כי אפשרויות הרכישה של מוצרים לבנים בארץ הוא מפוצץ ביבואנים, בחנויות במרחבי מרכזי הקניות והקניונים, באינטרנט, בדיוטי פרי, ב-EBAY, באתרים בחו"ל, לכול מקום אשר יפנה הלקוח הפוטנציאלי הוא ייתקל במוצר לבן! אז היכן הוא ירכוש, או יותר נכון עם לקחתי לטיפול חנות/רשת בתחום המוצרים הלבנים איך אני מרכז סביבה עניין ולקוחות שיקנו. אז בא נאמר כי בתחום המוצרים הלבנים יש מן הרגשה שלקוחות קבועים אשר רכשו פעם ראשונה ברשת או חנות מסוימת אכן יבואו ויחזרו לאותה חנות או רשת שרכשו ממנה, יותר מזה הם אפילו יכוונו את בני משפחותיהם ומכריהם שירכשו אצל אותו משווק, אבל, האם מזה אפשר להתפרנס?

וזה רק בענף החשמל

כמי שנותן ייעוץ עסקי אני יכול להוביל אתכם לענף הרהיטים, הטקסטיל, הסופרמרקט שמוכר גם מזון לכלבים, מוצרי בריאות וטבע, מחשבים, עפרונות ועטים, טלוויזיות ומה לא! כול זאת על מנת לנצל כול ס"מ של רצפת מכירה שהיא כול כך חשובה להשלמת קופה ויותר להגדלת הקופה.

אם נאום אובמה בפתיחת מושב האום בה הוא רוקם חלום של מסחר בין ארצות המזרח התיכון אכן יתממשו אזי נהיה כאן עדים לפתיחה של השוק הישראלי לייצוא קרוב או האפשרות כי שכנינו היקרים יבואו אלינו בהמוניהם על מנת לרכוש מוצרים ובכך להרחיב את מרחב הנשימה של המשווקים. אך לצערי חלום זה עדיין רחוק ואת קצה המנהרה אנו לא רואים ולפיכך נצטרך להישאר כאן בתוך הגיגית שלנו ולראות איך אנו שורדים עם כול התחרות והשפע המוצע.

 





 
     
     
     
   
 
אודות כותב המאמר:

דורון עמית יועץ שיווק..

 
     
   
 

מאמרים נוספים מאת דורון עמית

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית08/06/14838 צפיות
האם אפשר לפתוח עסק בלי כסף? אולי? מה שבטוח שעסק הנפתח ללא הון עצמי של היזם או הבעלים לא יכול להחזיק לאורך זמן, עסקים לא שורדים בגלל שלא מתכננים אותם נכון והרצון לפתוח את העסק גובר על ההגיון לעשות את העסק בבטחון המקסימלי שלו.

מאת: דורון עמיתהלוואות20/05/14755 צפיות
הבנקים בישראל שינו מגמה, היום הם תומכים ב לתת אשראי לעסקים קטנים ובינוניים, האמת שההחלטה והמדיניות נכונה, הסיכון בפיזור אשראי לעסקים קטנים ובינוניים הוא נמוך שלא כמו בתאגידים הגדולים, היכן נכנסת הסוכנות היהודית לכול הסיפור הזה

מאת: דורון עמיתשיווק20/04/142844 צפיות
איך צריך לעשות שיווק לעסקים קטנים, האם שיווק בעסקים קטנים ובינוניים דומים לשיווק בעסקים וחברות גדולות

מאת: דורון עמיתיזמות עסקית14/04/14713 צפיות
עולם העבודה משנה כוון, הרבה מאד שכירים חייבים לקחת מגמה זאת ברצינות ולא להשען על התאוריה של שכיר, קבוע, בטוח וכ"ד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי11/04/14755 צפיות
חשיבות העובד בעסק או בארגון אין לה אח ורע, השאלה כיצד אנו מקשרים בין הצורך והיכולת האנושית לבין הטרדות המרובות הפוקדות כול עובד ועובד

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי04/04/14683 צפיות
אם כמנהלים או בעלי עסקים נצליח לדעת להתמודד מול גחמות העובדים אזי נוכל ליצור סביבת עבודה נכונה אשר לשמה הוקמה החברה או העסק.

מאת: דורון עמיתייעוץ עסקי03/04/14766 צפיות
למעשה, לא צריך לפתוח עסק, להשקיע, לעבור את כול התלאות היום יומיות, מספיק להיות עובד ציבור או לעבוד בחברה ציבורית

מאמרים נוספים בנושא ניהול

מאת: עוזי פלגניהול17/05/20382 צפיות
ארגון עסקי בכל גודל, נדרש לבצע שינויים והתאמות במהלך חיו העסקיים. תדירות השינויים וגודלם נגזרים ממטרת השינויים, שאת רובן ניתן לסווג כצורך: בפתוח עסקי, שיפור וייעול תהליכים עסקיים קיימים, התאמות לתנאי התחרות בשוק ועוד. במאמר הנוכחי אתייחס לשני חוקים מתחום הפיזיקה של אייזיק ניוטון, ונבצע דרכם אנלוגיות בתחום הניהול העסקי ונזהה "זיקה בין פיזיקה וניהול עסקי", אך לפני כן נגדיר מספר מושגים מתחום הפיזיקה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/20382 צפיות
תוצר ניהולי הוא התוצאה המתקבלת מפעילות ניהולית. תוצר ניהולי המשיג את מטרתו הוא תוצר אפקטיבי ולהיפך, תוצר ניהולי אשר יוצר תוצאה בעייתית, ההופכת בעצמה לבעיה ואף יוצרת בעיות נוספות, הוא "וירוס ניהולי" ברמות חומרה שונות, ובתור שכזה יש לטפל בו למניעת נזק חמור למערכת. "ווירוס ניהולי" לא נוצר בכוונה תחילה.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/20389 צפיות
הנעת עובדי הארגון העסקי במטרה להשגת בצועים עסקיים משופרים, צריכה להיות אחת המטרות המרכזיות בכל אסטרטגיה ניהולית עסקית, ההשקעה בפתוח עובדי החברה היא אחת ההשקעות החשובות והמשתלמות ביותר לכל ארגון עסקי. לא מספיק שעובדי החברה יהיו משכילים, מיומנים ומנוסים, חשוב שכל הכישורים והתכונות שצוינו, יבואו לידי ביטוי באופן חופשי ושוטף בהתנהלות העובד הבודד והארגון.

מאת: עוזי פלגניהול16/05/20388 צפיות
במאמר זה רוכזו תובנות המתייחסות לסיטואציות שונות בתחומי הניהול. הנושאים מוצגים באופן מטפורי לעיתים באופן אירוני או אבסורדי באנלוגיה לתהליכי הניהול העסקי הנדרשים. בחרתי בדרך זו להציג ולהסביר תהליכים ואירועים בניהול עסקי שקשה היה להסבירם או להבינם, בעקר לחסרי ניסיון ניהולי עסקי.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/20446 צפיות
"השער האסטרטגי", הוא השער שדרכו אמורים להיכנס לעסק, תוצרים של החלטות אסטרטגיות כבדות משקל לעתידו של העסק. משמע נדרש שיקול דעת מעמיק לגבי כל מה שנדרש לעבור דרכו. נדרש סוג סינון צפוף שימנע כניסה של מזיקים

מאת: עוזי פלגניהול03/05/20396 צפיות
עסק הוא מפעל חיים והוא קרוב לליבנו, מאידך בעסק צריך לטפל לא דרך הלב. נדרשת דרך, כלים ותהליכי ניהול מסודרים ושיטתיים. אף אחד מאתנו איננו מושלם ואיננו צריך לדעת הכול. גם אם אנחנו יודעים, קשה לנו לטפל בנושאים הקשורים בנו רגשית, מאחר ואיננו אובייקטיבים כלפי עצמינו וכלפי הקרובים לנו.

מאת: עוזי פלגניהול03/05/20296 צפיות
הדברים הנכונים לעסק הם לא תמיד ובהכרח: הדברים שהמנהל אוהב לעשות, או יודע לעשות, או רוצה לעשות, או יכול לעשות. הדברים הנכונים לעסק הם הדברים הנדרשים והקריטיים לעסק. בלעדיהם העסק יישחק, יתקע או יקרוס.

 
 
 

כל הזכויות שמורות © 2008 ACADEMICS
השימוש באתר בכפוף ל תנאי השימוש  ומדיניות הפרטיות. התכנים באתר מופצים תחת רשיון קראייטיב קומונס - ייחוס-איסור יצירות נגזרות 3.0 Unported

christian louboutin replica